Gå til innhold

Er det noen gravide her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp :o) Er snart halvveis og venter ei jente. :) Kjenner spark og bevegelser hver dag, men ikke like mye hver dag ennå.. Og ikke utenpå magen ennå. Samboern har kun kjent spark en gang. Har foranliggende morkake, så det har nok litt å si vil jeg tro. Formen er fin og jeg storkoser meg som gravid igjen :)

Poden på fem gleder seg til å få en lillesøster i november. :o)

Gjest septembermum

Jepp :o) Er snart halvveis og venter ei jente. :) Kjenner spark og bevegelser hver dag, men ikke like mye hver dag ennå.. Og ikke utenpå magen ennå. Samboern har kun kjent spark en gang. Har foranliggende morkake, så det har nok litt å si vil jeg tro. Formen er fin og jeg storkoser meg som gravid igjen :)

Poden på fem gleder seg til å få en lillesøster i november. :o)

Jeg har også morkaka på fremsiden, men kjenner likevel masse spark, begynte faktisk så vidt å kjenne rundt uke 14-15 og mest fra uke 18,

var et par dager jeg kjente lite, men da hadde jeg omgangssyke så kanskje ungen var slapp og :) Trodde ikke jeg kom til å kjenne så mye denne gangen,

pga morkaken, sist jeg var gravid var morkaken også på fremsiden og da kjente jeg ikke så mye. Men mistenker litt at det kanskje er en gutt, har hørt de sparker mer og kraftigere... fosterlyden er også "guttelyd"... men blir spennende å se :)

Så ikke kjønnet på ultralyd, så ekstra spennende.

Jeg har også morkaka på fremsiden, men kjenner likevel masse spark, begynte faktisk så vidt å kjenne rundt uke 14-15 og mest fra uke 18,

var et par dager jeg kjente lite, men da hadde jeg omgangssyke så kanskje ungen var slapp og :) Trodde ikke jeg kom til å kjenne så mye denne gangen,

pga morkaken, sist jeg var gravid var morkaken også på fremsiden og da kjente jeg ikke så mye. Men mistenker litt at det kanskje er en gutt, har hørt de sparker mer og kraftigere... fosterlyden er også "guttelyd"... men blir spennende å se :)

Så ikke kjønnet på ultralyd, så ekstra spennende.

Du er to mnd. lenger på vei enn meg da, så ikke så rart kanskje :o) Kjente første sparket i uke 17.

Har gutt fra før av, og kan ikke huske han sparka noe mer enn hun jeg har i magen nå på dette tidspunktet.. Tror sånt er veldig tilfeldig. :) Alle sa at jeg hadde jentemage sist, selv om jeg visste det var gutt der inne.

Spennende å se hva dere får da. :o) Vi fikk sett det på ul. Glad for det for er litt utålmodig av meg. Skal ha en del ulér til, så kommer nok til å dobbeltsjekke.. :)

Gjest trådstarter

Du er to mnd. lenger på vei enn meg da, så ikke så rart kanskje :o) Kjente første sparket i uke 17.

Har gutt fra før av, og kan ikke huske han sparka noe mer enn hun jeg har i magen nå på dette tidspunktet.. Tror sånt er veldig tilfeldig. :) Alle sa at jeg hadde jentemage sist, selv om jeg visste det var gutt der inne.

Spennende å se hva dere får da. :o) Vi fikk sett det på ul. Glad for det for er litt utålmodig av meg. Skal ha en del ulér til, så kommer nok til å dobbeltsjekke.. :)

Ja, men trodde ikke jeg kom til å kjenne det så tidlig som i uke 15 når morkaka lå på fremsiden, selv om jeg har hørt at andregangsfødende kjenner det tidlig :)

Fra uke 18 kjente jeg det skikkelig tydelig og nå bare mer og mer. Deilig følelse da.

Litt komisk å se når magen hopper.

Annonse

Gjest septembermum

I dag er jeg 39+6, 4 dager til termin.

Lite sparking, men mye romstering i magen. Førstegangsfødene som venter jente :-)

Åh så spennende, kan jo skje når som helst hos deg da :)

lykke til da, håper du får en fin fødsel :)

Pass på å få deg nok søvn før babyen kommer,

følte jeg ikke var advart nok mot nattevåk da jeg fikk min første hehe :D

men det gikk seg til, så jeg ble vant til å bli vekket flere ganger om natta... var heldig om jeg fikk sove 4 timer i strekk i starten hihi :D

Åh så spennende, kan jo skje når som helst hos deg da :)

lykke til da, håper du får en fin fødsel :)

Pass på å få deg nok søvn før babyen kommer,

følte jeg ikke var advart nok mot nattevåk da jeg fikk min første hehe :D

men det gikk seg til, så jeg ble vant til å bli vekket flere ganger om natta... var heldig om jeg fikk sove 4 timer i strekk i starten hihi :D

Jeg er flink til å sove nå ja, det er det veldig mange som har anbefalt :)

Når som helst popper vi, venter i spenning nå. 3 dag er til termin nå. Fødselen skremmer meg heldigvis ikke så mye, både min mor og min søster har hatt vedig greie og forholdsvis raske fødsler. Må bare huske å puste :.-)

I dag er jeg 39+6, 4 dager til termin.

Lite sparking, men mye romstering i magen. Førstegangsfødene som venter jente :-)

Oi - så spennende! :) Masse lykke til med fødselen!

Jeg hadde en fantastisk fødsel sist, så håper jeg får en like fin fødsel denne gangen. Jeg ble satt i gang på torsdag og poden ble født på en lørdag. Så ventetiden var slitsom, men selve fødselen var utrolig. :) Kroppen jobber helt supert selv. Ikke i nærheten av hva jeg hadde forventet meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...