Gå til innhold

får ikke orgasme, gutt:O !

Anbefalte innlegg

Gjest freddy_p

hei, jeg er en gutt på 16 som nettop har fått meg kjæreste. De første gangene vi hadde sex, kom ereksjonen og orgasmen normalt. Men etterhvert kom ikke orgasmen før etter 25 min, og nå kommer den ikke i det hele tatt! :o jeg er helt ute av meg, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. VÆR SÅ SNILL OG HJELP MEG!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349078-f%C3%A5r-ikke-orgasme-gutto/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo mer du tenker at "det kommer ikke til å gå denne gangen heller!" jo større er sjansen for at det ikke gjør det... Problemet sitter nok helst mellom ørene dine.

Slapp av, nyt sexen og ikke fokuser på orgasmen. Nyt jenta di og la hun nyte deg og ta det som det kommer.

Gjest freddy_p

Jo mer du tenker at "det kommer ikke til å gå denne gangen heller!" jo større er sjansen for at det ikke gjør det... Problemet sitter nok helst mellom ørene dine.

Slapp av, nyt sexen og ikke fokuser på orgasmen. Nyt jenta di og la hun nyte deg og ta det som det kommer.

Ja! jeg er ganske sikker på at dette er grunnen. Har ikke noe problemer med orgasmen utenom sex, men etter en gang hvor jeg brukte litt tid på å komme fikk jeg noia, og begynte å stresse med å komme. Nå er det eneste jeg tenker at jeg MÅ komme, glemmer helt å nyte, og da kommer jeg ikke i det hele tatt ;)

Ja! jeg er ganske sikker på at dette er grunnen. Har ikke noe problemer med orgasmen utenom sex, men etter en gang hvor jeg brukte litt tid på å komme fikk jeg noia, og begynte å stresse med å komme. Nå er det eneste jeg tenker at jeg MÅ komme, glemmer helt å nyte, og da kommer jeg ikke i det hele tatt ;)

Da er det bare du selv som kan gjøre noe med det vet du. Prøv å slappe av og tenk at "det gjør da ingenting om jeg ikke kommer, sexen er jo herlig uansett!" Og du må mene det! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...