Gjest smaker godt? Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 En slektning fortalte meg at hun har søvnproblemer. Hun har til og med TATT MANGE "sov i ro", sa hun, men likevel fikk hun ikke sove :-) 0 Siter
Gjest Sov i ro Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Kjøp Melatonin fra biovea.net, da sovner man som en stein! Melatonin er reseptbelagt i Norge, men du kan bestille fra et EØS-land hvis det er reseptfritt der. Sist jeg bestilte gikk 180 tabeletter a 5mg igjennom tollen. 0 Siter
Flimmer1365381250 Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Hehehe. Kanskje hun burde prøve dem som stikkpiller heller? 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Kjøp Melatonin fra biovea.net, da sovner man som en stein! Melatonin er reseptbelagt i Norge, men du kan bestille fra et EØS-land hvis det er reseptfritt der. Sist jeg bestilte gikk 180 tabeletter a 5mg igjennom tollen. Sov i ro lukter dritt Melatonin kan funke det. Prøvde det selv fra http://www.healthbymail.com (England) Det kostet akkurat 199kr, så du slapp fortollingsgebyr. Det kom rett i postkassa - med fakturaen inni der pakkelappen ligger. 3mg tabletter det da, men man kan trygt ta 2-3 stykker. 0 Siter
Gjest Sov i ro Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Sov i ro lukter dritt Melatonin kan funke det. Prøvde det selv fra http://www.healthbymail.com (England) Det kostet akkurat 199kr, så du slapp fortollingsgebyr. Det kom rett i postkassa - med fakturaen inni der pakkelappen ligger. 3mg tabletter det da, men man kan trygt ta 2-3 stykker. Jeg tar 3stk. 5mg jeg, da sover jeg som en baby. De har 5mg hos biovea.net. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Jeg tar 3stk. 5mg jeg, da sover jeg som en baby. De har 5mg hos biovea.net. ''Jeg tar 3stk. 5mg jeg, da sover jeg som en baby.'' Altså våkner du flere ganger i løpet av natten og må ha mat? ;o) Bare tuller jeg, klarte ikke å dy meg. ) 0 Siter
Gjest Sov i ro Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 ''Jeg tar 3stk. 5mg jeg, da sover jeg som en baby.'' Altså våkner du flere ganger i løpet av natten og må ha mat? ;o) Bare tuller jeg, klarte ikke å dy meg. ) LOL ikke helt 0 Siter
steinhaug Skrevet 13. januar 2014 Skrevet 13. januar 2014 (endret) Er du plaget av jet lag, kan du ta preparatet Melatonin, et hormon som utskilles i hjernen og som påvirker døgnrytmen. Mens Melatonin selges reseptfritt i for eksempel USA, er det reseptbelagt her i Norge. Norge er ikke med i EU slik at det er er egne regler som gjelder for oss. Det er tillatt å importere både reseptfrie og reseptpliktige legemidler fra EØS-området. Det er en mengdebegrensning: tre måneders personlig bruk. Trykk her for å bestille Melatonin fra norgemelatonin.com . Leveringstid er forøvrig 1 Uke Endret 13. januar 2014 av steinhaug 0 Siter
Frida Frosk Skrevet 13. januar 2014 Skrevet 13. januar 2014 Ta en titt på denne linken : http://helse-bergen.no/omoss/avdelinger/sovno/Documents/Søvnproblemer_hvordan%20skal%20de%20behandles_291013.pdf Her er det masse gode tips hvis du sover dårlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.