Gå til innhold

Abstinenser etter brudd i forhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Etter at hun jeg elsker valgte å ta en såkalt "pause" med meg for noen uker tilbake siden har jeg rett og slett veldig ofte følt meg direkte syk. (Kvalme, svimmelhet, kaldsvetting, hyperventilering, skjelven...) Og jeg lurer på om jeg rett og slett kan ha være avhengig av den lykkerusen hun har gitt meg, på lik linje med de som er avhengig av f.eks et narkotikum. For ja, hun var virkelig gjort meg kjempelykkelig. Og det er ikke akkurat noe jeg bare kan gå og skaffe meg. Og tok altså pause selv om hun fremdeles elsker meg, noe som ikke akkurat hjelper meg å komme noe videre i livet i håpet om å få henne tilbake. Men det er nok litt off topic i denne tråden. Jeg er uansett lei av å gå rundt syk hele tiden da det ødelegger tilværelsen. Men er redd jeg vil være det litt nå og da sålenge jeg venter på kanskje ingenting...

Jeg forstår i grunn ikke logikken hennes. Hun sier at hun elsker meg, og at det er derfor dette er så vanskelig og at hun ikke har det noe godt. Men det er jo tross alt hun som har valgt å ha det vondt. Vil noen rett og slett ha det vondt?

mvh namelessly

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349094-abstinenser-etter-brudd-i-forhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Auroria

Ja, de symptomene du beskriver er normale i forhold til kjærlighetssorg.

Det kan være like vondt ¨å dumpe som å bli dumpet. Hun er jo sikkert fortsatt glad i deg, men kjenner på at følelsene ikke er helt riktige ift det å være i et forhold til deg. Derfor sier hun som hun sier.

Kjenner meg igjen i henne. Jeg slo også opp med kjæresten min for noen uker siden og har sikkert enda mer kjærlighetssorg enn ham. Noen ganger funker det bare ikke selv om man vil,,

Hun elsker deg, men vil ha en pause? Motstridende argumentasjon. Etter min mening bare slik man sier for å ikke såre.

Problemet er bare at jeg vet hun ikke klarer lyve, for har hun aldri klart. Men det blir jo et problem med alle forhåpningene jeg får:/

Gjest Abstinensus

Jeg har fått angst, flashbacks, uro og masse bekymringer etter bruddet med kjæresten min tidligere i år. Dette er noen av de værste følelsene jeg har opplevd hittil i livet, og selv om jeg har opplevd ganske drøye ting i livet generelt.

Jeg prøver så godt jeg kan å bite tennene sammen og stå i det.....men plutselig kommer det tanker og bilder i hodet mitt som skjærer og sliter i meg innvendig.

Jeg tenker meg situasjoner ut ifra min egen oppfatning, selv om jeg vet at de kanskje ikke er realistiske. Jeg vet jo ikke hva som skjer i livet hennes. kjenner at jeg må ha kontroll over omgivelsene.

Jeg tror også jeg har en form for abstinenser overfor forrige forhold, på sitt beste var det noen av de beste stundene i mitt liv. Og det er jo forferdelig trist å vite at man ikke får oppleve disse stundene igjen med den personen som betyr så masse for meg.

tilfeldig sex hjelper bare for å lindre smerten på kort sikt, etterpå føler jeg meg bare som en som bruker jenter til mitt eget beste der og da.

Jeg føler virkelig med deg namelessy, jeg vet og kjenner på kroppen hvordan du har det. det er en jævlig følelse.....MEN: du må slutte å lage forventninger, du kan ikke styre hennes avgjørelser.

Annonse

Gjest galileoGalilei

Ja, de symptomene du beskriver er normale i forhold til kjærlighetssorg.

Det kan være like vondt ¨å dumpe som å bli dumpet. Hun er jo sikkert fortsatt glad i deg, men kjenner på at følelsene ikke er helt riktige ift det å være i et forhold til deg. Derfor sier hun som hun sier.

Kjenner meg igjen i henne. Jeg slo også opp med kjæresten min for noen uker siden og har sikkert enda mer kjærlighetssorg enn ham. Noen ganger funker det bare ikke selv om man vil,,

kjipt, hvorfor fungerte det ikke mellom dere?

Gjest Auroria

kjipt, hvorfor fungerte det ikke mellom dere?

Pga ulike ønsker å prioriteringer i livet. Selv om jeg visste han elsket meg, så klarte han ikke å vise det nok og jeg følte ikke han prioriterte forholdet vårt. Han var helt knust da jeg slo opp, men da hadde han allerede fått mange sjanser. Jeg elsker ham fortsatt, men kan ikke ha en kjæreste som ikke klarer å vise at han elsker meg.

Gjest Rexine

Pga ulike ønsker å prioriteringer i livet. Selv om jeg visste han elsket meg, så klarte han ikke å vise det nok og jeg følte ikke han prioriterte forholdet vårt. Han var helt knust da jeg slo opp, men da hadde han allerede fått mange sjanser. Jeg elsker ham fortsatt, men kan ikke ha en kjæreste som ikke klarer å vise at han elsker meg.

Hva prioriterte han? Egentid og-aktiviteter samt pils med gutta? Bare spør, siden jeg har opplevd det samme en gang.

Gjest smørpåflesk?

Du vet at ham elsker deg men han elsker deg ikke nok? Du virker da veldig krevende, menn har da forskjellige måter å vise kjærlighet på. Blir du noen gang fornøyd tror du? hva med å sette pris på det en har og ta vare på det......eller hadde da:P

Gjest galileoGalilei

litt motsigende kanskje???? du vet han elsker deg, men du får det ikke bekreftet NOK? hmmmmm............. Hadde jeg visst at noen elsket meg, ja da hadde jeg vært i himmelen. Du er nok en smule bortskjemt.

Gjest Auroria

litt motsigende kanskje???? du vet han elsker deg, men du får det ikke bekreftet NOK? hmmmmm............. Hadde jeg visst at noen elsket meg, ja da hadde jeg vært i himmelen. Du er nok en smule bortskjemt.

Når begge er fyllt 30 år og vi bare ser hverandre et par ganger i mnd fordi han jobber og prioriterer kompiser når han har fri, da føler en seg ikke mye elsket. Ihvertfall ikke, når han i tillegg aldri gidder å bry seg om å ringe/sende sms eller svare meg når jeg tar kontakt.

Men så hender det han er veldig "på" og overdøser meg med kjærlighet, slik at jeg skjønner at han egentlig elsker meg..Men i lengden er nedturene så sårende og frustrerende at jeg heller velger å være uten disse..og derfor gjorde jeg det slutt.

Når begge er fyllt 30 år og vi bare ser hverandre et par ganger i mnd fordi han jobber og prioriterer kompiser når han har fri, da føler en seg ikke mye elsket. Ihvertfall ikke, når han i tillegg aldri gidder å bry seg om å ringe/sende sms eller svare meg når jeg tar kontakt.

Men så hender det han er veldig "på" og overdøser meg med kjærlighet, slik at jeg skjønner at han egentlig elsker meg..Men i lengden er nedturene så sårende og frustrerende at jeg heller velger å være uten disse..og derfor gjorde jeg det slutt.

''Men så hender det han er veldig "på" og overdøser meg med kjærlighet, slik at jeg skjønner at han egentlig elsker meg..''

Kjærlighet er ikke noe kampanjebasert. Hvem eller hva som virkelig betyr noe for en viser en med små og store daglig valg. Du beskriver en sjarmoffensiv, ikke et bevis på kjærlighet.

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...