Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mener at dette temaet har vært oppe før, men fant ikke noe da jeg søkte. jeg gjorde sikkert en feil. tar det opp en gang te...

Vi skal i bryllup til min niese. vi er 2 voksne og tre barn (to er ungdommer og så minste prinsessen vår på 6år). hvilken prisklasse bør vi legge oss på når vi kjøper gave?

Skrevet

Det kommer jo helt an på økonomien også, det mener i alle fall jeg. Når gaven er fra såpass mange tror jeg jeg ville lagt meg et sted mellom 1000 og 2000 kroner.

Er dere så heldige at dere har en ønske liste å gå etter? Eller må dere finne på noe etter eget hode.

Gjest togli
Skrevet

Rundt 1000 kroner kanskje? Jeg tror det er vanlig å tenke ca 5-600 kroner for to voksne?

Skrevet

Det kommer jo helt an på økonomien også, det mener i alle fall jeg. Når gaven er fra såpass mange tror jeg jeg ville lagt meg et sted mellom 1000 og 2000 kroner.

Er dere så heldige at dere har en ønske liste å gå etter? Eller må dere finne på noe etter eget hode.

Vi har fått ønskeliste med ting i de fleste prisklasser. vi har valgt å kjøpe noe til ca 2000 kr, det må være mer en nok selv om vi er en fam(2voksne,3barn). håper i alle fall brudeparet synes det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...