Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan jeg spørre om alt og få svar på alt. Og i tillegg har vi NHD her som passer på oss.

Ja kan man bedre ha det?

Skrevet

NHD NHD NHD.... Er han guden til flere inne her, eller????

Gjest åatbie
Skrevet

NHD er inget orakel, så synd å måtte skuffe deg ;-/

trollemor;o)
Skrevet

ikke min iallefall....

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vel, NHD passer ikke på meg i hvert fall.

Det er skremmende å se hvor mange som er opphengt i den mannen. Han burde snart ta hintet og ta seg en lengre permisjon bort fra forumet. Tror det ville være sunt både for ham og dol.

Skrevet

Mannen er da forfriskende lite politisk korrekt. Og det er bra da forumet ellers renner over av politisk korrekte meninger.

Skrevet

Det er skremmende å se hvor mange som er opphengt i den mannen. Han burde snart ta hintet og ta seg en lengre permisjon bort fra forumet. Tror det ville være sunt både for ham og dol.

Støtter deg fullt opp om denne Ulvinnen

Men jeg tror NHD liker denne galeståva her jeg, all den tid han danser rundt i de diverse fora her inne og snakker om løst og fast ;)

Tror til tider han har like glede av å bo her inne som enkelte av hans "undersåtter" :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Støtter deg fullt opp om denne Ulvinnen

Men jeg tror NHD liker denne galeståva her jeg, all den tid han danser rundt i de diverse fora her inne og snakker om løst og fast ;)

Tror til tider han har like glede av å bo her inne som enkelte av hans "undersåtter" :)

Han er nok nettoholiker, som mange av oss andre :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Mannen er da forfriskende lite politisk korrekt. Og det er bra da forumet ellers renner over av politisk korrekte meninger.

''... forumet ellers renner over av politisk korrekte meninger.''

Ja, det er til å få fnatt av. Folk vil fremstille seg så perfekte - og det virker mot sin hensikt på meg ialle fall.

Skrevet

''... forumet ellers renner over av politisk korrekte meninger.''

Ja, det er til å få fnatt av. Folk vil fremstille seg så perfekte - og det virker mot sin hensikt på meg ialle fall.

Ja, det kan bli litt mye noen ganger.

Skrevet

Han er nok nettoholiker, som mange av oss andre :-)

DOLoholiker heller ;) Og det sier jo litt om en psykiater :D

Skrevet

Nettopp ;) Ja eller noe sånt.

Gjest Dolores77
Skrevet

Ja, jeg tror nok han har en del stalkere her inne... som er sykelig opptatt av den mannen. Kanskje han liker det? Ikke vet jeg...

Men syns han kan holde seg til psykiatriforumet som fagperson og ikke blande seg inn i diskusjoner på de andre forumet under sin fagpersontittel.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, jeg tror nok han har en del stalkere her inne... som er sykelig opptatt av den mannen. Kanskje han liker det? Ikke vet jeg...

Men syns han kan holde seg til psykiatriforumet som fagperson og ikke blande seg inn i diskusjoner på de andre forumet under sin fagpersontittel.

''Men syns han kan holde seg til psykiatriforumet som fagperson og ikke blande seg inn i diskusjoner på de andre forumet under sin fagpersontittel.''

Enig. Og når han svarer på psykiatriforumet, bør han ta seg tid til å gi skikkelige svar, og ikke bare slike korte statement uten forklaring som han ofte lirer av seg.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''Men syns han kan holde seg til psykiatriforumet som fagperson og ikke blande seg inn i diskusjoner på de andre forumet under sin fagpersontittel.''

Enig. Og når han svarer på psykiatriforumet, bør han ta seg tid til å gi skikkelige svar, og ikke bare slike korte statement uten forklaring som han ofte lirer av seg.

Men han svarer jo med andre nick når han beveger seg utenfor sitt fagområde.

Gjest han gjør da det han skal
Skrevet

fy farken så motbydelig!!!

Skrevet

NHD?

Han har ingen rolle her inne for meg iallefall...

Jeg betrakter ham faktisk som en hvilkensomhelst annen bruker. Med den forskjell at han "tilhører her inne" mens vi andre "kommer utenifra".

Gjest Dolores77
Skrevet

Men han svarer jo med andre nick når han beveger seg utenfor sitt fagområde.

Det har ikke jeg sett i alle fall, er flere ganger jeg har sett han svare

på ting som ikke har noe med psykiatri å gjøre

med sitt navn og tittel...

Skrevet

Jeg trives også på DOL og er her hver dag.

Men NHD har jeg ikke noe forhold til, bare registrert at han iblant svarer på andre forum enn psykiatri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...