Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å beholde wallen slik at alle kan se, men at ingen kan skrive noe på den? I såfall hvordan gjør jeg det?

trollemor;o)
Skrevet

vet ikke, men hva skal du med wallen da da?

Skrevet

Det er jo bare å trykke på alternativer på profilsiden og få fram alternativer og sette innstillingen at bare du kan skrive der

Skrevet

vet ikke, men hva skal du med wallen da da?

Jeg skal være uten wall i en uke fordi det er en person som ikke skal vite hvor jeg er, og derfor må ingen skrive "hvordan går det i....."

trollemor;o)
Skrevet

Jeg skal være uten wall i en uke fordi det er en person som ikke skal vite hvor jeg er, og derfor må ingen skrive "hvordan går det i....."

Å ja, hm, ja det går helt sikkert an, men jeg vet ikke hvordan.

brilleslangen
Skrevet

trykk brukerkonto

personverninnstillinger

tilpass innstillinger, og så leter du deg nedover i listen og markerer de endringene du vil gjøre.. det er ei egen rute med merke i for å ha aktivert det at venner kan skrive på veggen min.. så om det merket fjernes mister man vel muligheten til å skrive. Men folk kan jo kommentere på det du skriver... så du har ingen garanti mede det..

Men jeg la merke til en ting jeg ikke har prøvd... på Linjen ovenfor der det står " kan kommentere innlegg" .. Trykk deg inn der(ved å trykke på firkanten på sidenn av) velg tilpass.... Da kommer det opp to valg. "Gjør dette synlig for" og "skjul dette for" Og så skriver du inn navnet på den som ikke skal se ting... og lagrer.. Hvis du vil sjekke ut om det virker kan du jo teste det ut på noen andre i forkkant å få dem til å sjekke om de kan lese meldinger...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...