Gå til innhold

Aner ikke hva jeg skal tro?

Anbefalte innlegg

Gjest Rådløs de luxe

Jeg har en kjæreste som gjorde det slutt med meg kort periode (4,5 mnd). Han gjorde det slutt med meg på grunn av at han ikke var interessert nok. Jeg tok dette ganske tungt - noe som han den gang visste. For å komme meg opp av gjørma begynte jeg med nettdating og traff en type for noen mnd. Min x beholdt litt kontakt med meg via sms, men han visste selvfølgelig ikke om min nye type. Jeg vet ikke hvorfor han beholdt kontakten - om det var "taktikk" eller om det var fordi jeg var så langt nede og ba om litt kontakt. Etter noen mnd. ville han gjerne treffe meg igjen. Det gikk ikke så bra med min nye type, så derfor valgte jeg å treffe x-typen igjen. Det endte med at vi ble sammens igjen.

Nå har jeg oppdagte at han har en nettprofil, men hvor lenge han har hatt den vet jeg ikke:-( Det ser ut som om han har hatt den siden det ble slutt med oss- muligens noen mnd. i forkant! Jeg vet ikke hva jeg skal tro.... Jeg tror ikke han har brukt den aktivt det første halvåret etter vi ble sammens igjen, men dette er bare noe jeg tror....

Jeg ser med sikkerhet at han har vært pålogget profilen flere ganger i løpet av den siste 3-6 mnd.perioden. Dette er ikke en typisk "nettdatingside", men kan brukes til flere ting (det er ikke Facebook). Jeg har lest profilen hans og han skriver direkte at han søker dame. Det skuffer meg at han ikke har slettet eller endret denne teksten etter vi ble sammens igjen. Jeg har derfor tenkt på om han har profilen i bakhånden viss forholdet vårt ikke gikk"på skinner",om han bruker den aktivt i påvente noen bedre damer skal dukke opp eller om han bare er "sløv", slik at han ikke har slettet den. Dette plager meg enormt!!!

Hvordan kan han være innlogget for noen mnd. siden og snakke med folk uten å endre profilteksten eller slette den? Det trenger ikke være annet enn venner han snakket med, men han burde vel ha endret/slettet profilteksten når han er i et forhold igjen?Jeg kan sluke at det gikk i glemmeboken noen mnd. om han ikke brukte profilen, men ikke at han ikke endrer den etter å ha vært innlogget på et senere tidspunkt. Jeg lurer på om det er en hensikt bak det- kanskje det dukker opp noen bedre? Hva gjør jeg? Konferer han og spør rett ut? Siden det har vært slutt en gang tidligere på grunn av manglende interesse er jeg litt bekymret. Jeg mener at profilen kunne han ha hatt, men teksten burde ha vært endre/fjernet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349293-aner-ikke-hva-jeg-skal-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rådløs de luxe

Dere to har ikke noe godt utgangspunkt for et forhold, dere juger og holder tilbake informasjon begge to,

Dette bør dere snakke om snarest, og bli enige om spillereglene. Hvis ikke ender det med et smell.

Jeg har aldri jugd til han. Da jeg hadde han andre, så hadde min x gjort det slutt og jeg var langt nede. Dette er ikke noe han har noe med, siden han gjorde det slutt med meg da. Derimot at han har en profil enda nå som vi er sammens er ikke akseptabelt etter min mening. Jeg har ikke noe sånt. Jeg vet ikke hvor mye han bruker den, men jeg ser at den har blitt brukt. I profilen står det at han søker dame, og det mener jeg er respektløst ovenfor meg. Han burde ha fjernet teksten eller endre den....Jeg tolker det som han venter på noe bedre..

Jeg har aldri jugd til han. Da jeg hadde han andre, så hadde min x gjort det slutt og jeg var langt nede. Dette er ikke noe han har noe med, siden han gjorde det slutt med meg da. Derimot at han har en profil enda nå som vi er sammens er ikke akseptabelt etter min mening. Jeg har ikke noe sånt. Jeg vet ikke hvor mye han bruker den, men jeg ser at den har blitt brukt. I profilen står det at han søker dame, og det mener jeg er respektløst ovenfor meg. Han burde ha fjernet teksten eller endre den....Jeg tolker det som han venter på noe bedre..

Du har tilbakeholdt informasjon. Fortell ham om den andre og se hvordan han reagerer. Så har du svaret.

Om du skal ta en prat med ham og rydde opp, så bør du være ryddig selv.

Gjest Rådløs de luxe

Du har tilbakeholdt informasjon. Fortell ham om den andre og se hvordan han reagerer. Så har du svaret.

Om du skal ta en prat med ham og rydde opp, så bør du være ryddig selv.

Det var slutt i den perioden. Den informasjonen har ingen betydning for vårt forhold, mener jeg. Det som har betydning i et forhold er hva som skjer når man har et fohold- ikke i en periode det var slutt.

Det var slutt i den perioden. Den informasjonen har ingen betydning for vårt forhold, mener jeg. Det som har betydning i et forhold er hva som skjer når man har et fohold- ikke i en periode det var slutt.

Jeg er ikke enig med deg i det, og jeg mistenker at han nok ikke er enig heller. Ellers ville ikke du hatt så mye imot å fortelle ham det.

Og uansett hva dere blir enige om nå (dersom dere snakker sammen og blir enige om HANS oppførsel) så er jeg rimelig sikker på at han føler seg lurt og sviktet om det senere kommer frem hva du har gjort. Og så er dere like langt.

Annonse

Gjest Rådløs de luxe

Jeg er ikke enig med deg i det, og jeg mistenker at han nok ikke er enig heller. Ellers ville ikke du hatt så mye imot å fortelle ham det.

Og uansett hva dere blir enige om nå (dersom dere snakker sammen og blir enige om HANS oppførsel) så er jeg rimelig sikker på at han føler seg lurt og sviktet om det senere kommer frem hva du har gjort. Og så er dere like langt.

Det har ingen betydning for han, fordi han vet at det var han jeg ville ha. Jeg føler meg lurt og sviktet nå av han. Det var han som gjorde det slutt på grunn av interessen, og han visste jeg ikke ønsket det. De første mnd. hørte jeg knapt fra han... Etter noen mnd. kom sms'ene... Hva skulle jeg gjøre for å få tankene på andre ting?

Hva han gjør nå er noe helt annet, og det har betydning. Det samme hva jeg gjør nå, men jeg har ingen sånn profil. Den ble slettet.Jeg har satset på han og ikke flere etter vi ble sammens igjen. Jeg synes at der er stygt og respektløst.

Gjest Rådløs de luxe

Det har ingen betydning for han, fordi han vet at det var han jeg ville ha. Jeg føler meg lurt og sviktet nå av han. Det var han som gjorde det slutt på grunn av interessen, og han visste jeg ikke ønsket det. De første mnd. hørte jeg knapt fra han... Etter noen mnd. kom sms'ene... Hva skulle jeg gjøre for å få tankene på andre ting?

Hva han gjør nå er noe helt annet, og det har betydning. Det samme hva jeg gjør nå, men jeg har ingen sånn profil. Den ble slettet.Jeg har satset på han og ikke flere etter vi ble sammens igjen. Jeg synes at der er stygt og respektløst.

Det slår meg at han behandler meg som et tidsfordriv i påvente at noe bedre skal dukke opp... Han prøvde å finne noen nye i et par mnd., gav opp, tilbake til meg, men har muligheten åpen...Dette gnager meg så mye, og jeg er kjempeskuffet..

Ja men så si det til ham da.

Mary Poppins

Hmm _eksen_ gjør det slutt, og hun treffer en annen, og du mener at _eksen_ har rett på å vite om han andre? Den tankegangen skjønner jeg ikke i det hele tatt.

Hmm _eksen_ gjør det slutt, og hun treffer en annen, og du mener at _eksen_ har rett på å vite om han andre? Den tankegangen skjønner jeg ikke i det hele tatt.

Litt lei av den tråden kjenner jeg... ;o/ Særlig når man lander på samme svar hele tida; Gi fyren en sjanse eller dropp det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...