Gjest Gutt, Søtten Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hei! Jeg er en gutt på 17 år. Jeg har slitt med kvisearr over hele ryggen, skulderen og brystet nå i ca to år. Jeg har prøvd rundt 5 forskjellige midler mot dette, bla. skinnoren, tetracyclin tabletter, zinksalve, aberela. Disse midlene fikk jeg beskjed av min fastlege om at jeg kunne bruke til kvisene mine på ryggen. Etterhvert fant jeg ut at det var ikke så masse kviser, men bare en hel masse arr. Jeg fikk karakteren 2 i gym, da jeg gikk ut av 10. klasse, pga. at jeg ikke deltok i svømming, og enkelte gymtimer, pga. at jeg måtte gå i bar overkropp. Jeg tør heller ikke å ta av meg på overkroppen da jeg er sammen med venner, pga. at hele ryggen er dekket med arr. Hvordan kan jeg fjerne disse? Har hørt at det finnes laser, men at det koster 8000-10.000 kroner pr. behandling, og at man må ha oppimot 3 behandlinger. Dette har jeg ikke råd til. Spurte også ei dame på apoteket, og hun fortalte at hudlegene kunne slipe de vekk, men at det varikke sikkert det ble helt bra igjen. Ble også fortalt at hvis man strever med dette, slik at det går utover en psykisk, kunne man få dekket det av staten? Jeg mener dette har gått så langt at det tærer på psyken min. Bor i Oppland, så begrenset med klinikker osv. Lurer på hva du anbefaler meg? Trenger jeg laserbehandling? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349331-kvisearr/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.