Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg helt fin i dag. Og er veldig overrasket over at det går så fort. Har tatt to paracet til frokost med droppet tramadol, den får meg til å sovne. Tar forebyggende penicillin frem til lørdag. Og skal ta av bandasje og dusje onsdag, spent!

Mest "vondt" i ribbena egentlig fordi det sitter litt stramt bandasjert under brystene.

Så vidt jeg kan kjenne utenpå har jeg stort sett full førlighet i begge brystene enda! (Jippi!) :0) Kan bevege armer helt fint og strekke dem over hodet uten problem. Men tar ting pent her alikevel. *Husmorferie*

Skal tape slik damene her har sagt tidligere, fikk et skriv fra legen om det. Og glad for all info jeg har fått her fra før! Supert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349359-f%C3%B8le-seg-s%C3%A5-bra-s%C3%A5-raskt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nye pupper - here I come

Nix ingen silikon eller andre fremmedlegemer. Kun et løft. Og jeg føler meg fiiiiiin!

Da er det jo ingenting som skal strekkes eller tøyes. Det er visstnok det som gjør veldig vondt når man legger inn silikon.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...