Gå til innhold

Til alle dere utro personer

Gjest .....jeg ser ufattelig ned på dere

Anbefalte innlegg

En gang utro, alltid utro er jo en kjent strofe. Men jeg mener denne strofen dekker det bedre på en forståelig måte:

"En utro person har en dårlig selvfølelse, og tyr til sidesprang for å fylle tomheten i seg selv"

ja jeg har blitt utsatt for dette selv relativt nylig, uten at vedkommende har innrømmet dette selv. Men jeg vet hva jeg vet.

Så dere som har en evne til å gjøre dette, dere ødelegger mye for den personen som blir utsatt.

Ta heller tak i dere selv da dere har en tomhet som bør fylles med god selvfølelse....ikke sex. amen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349366-til-alle-dere-utro-personer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

noen gang er det spesielle årsaker til utroskap du ikke vet noe om

sprøyt, da får man heller være ærlig og si at man MÅ ha sex en plass eller gjøre det slutt. Alt annet er ikke annet enn kynisk og feigt. Ja dette dømmer jeg så til de grader uten å tenke meg om

Annonse

Min erfaring er at de som ender med å være utro ofte er de som i utgangspunktet har uttalt seg aller mest negativt om utroskap.

Utrolig men sant! Så vær på vakt ;).

ja og de som projiserer sine egne handlinger over på partneren;) synes veldig synd på min x sin nye partner for å si det sånn....

Min erfaring er at de som ender med å være utro ofte er de som i utgangspunktet har uttalt seg aller mest negativt om utroskap.

jeg er utsatt for dette ja, utroskap av meg er så langt ifra meg som det kan være

"Ta heller tak i dere selv da dere har en tomhet som bør fylles med god selvfølelse....ikke sex. amen"

Utroskap dreier seg stort sett ikke om å skaffe seg sex.

Og det har heller ikke nødvendigvis noen sammenheng med dårlig selvtillit eller selvfølelse.

- Noen er utro fordi de forelsker seg eller faller for en annen.

- Noen gjør det fordi de liker spenningen og følelsen av å "erobre" eller beruselsen ved å bli erobret og få oppmerksomhet fra en annen enn partneren.

- Andre gjør det for å "ta igjen det tapte" - kanskje fordi de lot muligheter gå fra seg i ungdommen?

Mens andre igjen rett og slett bare "dummer seg ut" fordi de lar seg rive med i situasjonen, ofte i alkoholpåvirket tilstand.

Kort sagt finnes det nok ikke noen generaliserende forklaring som forklarer hvorfor folk er utro.

Både utro og trofaste mennesker kommer nok i alle farger og fasonger, og med mange forskjellige personlighets-typer

Annonse

Hvorfor ikke heller gå ut av forholdet til den man er utro mot? Man elsker jo ikke denne personen.

Dette er nok vanskelig for deg å svelge. Men du er nok ikke den h*n vil ha, utro eller ikke utro.

.............for en merkelig holdning, hva med å gjøre det slutt før? begynner man å se etter andre selv om man er i ett forhold så øker jo sjansen til å være utro dersom alkohol er inne i bildet.

men jeg forstår jo at dere som responderer på denne tråden er utro personer som for alt i verden skal forsvare deres oppførsel.

MorTil3små

sprøyt, da får man heller være ærlig og si at man MÅ ha sex en plass eller gjøre det slutt. Alt annet er ikke annet enn kynisk og feigt. Ja dette dømmer jeg så til de grader uten å tenke meg om

Støtter overhodet ikke utroskap,men det finnes ALLTID 2 sider av en sak...

Men hva er vitsen med å rakke ned på andre som er utro?Du bør heller være veldig fornøyd med deg selv som ikke faller for fristelsen... Det er veldig viktig å ha selvtilliten i orden i et forhold, jeg tipper du er veldig usikker på deg selv og mistenker utroskap... og det kan fort føre til utroskap fra den andre parten,fordi de blir jo mistenkt likevel!(noe å tenke på ,kanskje...?)

ShitDiddelyDo

''Min erfaring er at de som ender med å være utro ofte er de som i utgangspunktet har uttalt seg aller mest negativt om utroskap.

Utrolig men sant! Så vær på vakt ;).''

Det er også min erfaring.

Og da til en annen kjent strofe: På seg selv kjenner man andre. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...