Gå til innhold

Mann elsker å slikke fitte.......

Anbefalte innlegg

Gjest Mmmmmmm:)
Skrevet

.......men også anus:P Liker dere jenter/damer å slikke en manns anus?

Skrevet

nei takk;)

hehe:) ja dere jenter har jo en mye mer delikat bakdel

Gjest Må ha det
Skrevet

Jeg tenner sykt på det... :) Har alltid gjort det og er et must for meg i et godt seksuellt forhold....hilsen kvinne 39

Skrevet

Jeg tenner sykt på det... :) Har alltid gjort det og er et must for meg i et godt seksuellt forhold....hilsen kvinne 39

deilig:) en må ha prøvd det før en vet hvor deilig det er. og renslighet er en dyd. skal vi treffes? haha:P

Gjest s m i n k
Skrevet

hehe:) ja dere jenter har jo en mye mer delikat bakdel

Mange homofile menn elsker å slikke mannerumpe...

Gjest verinoca
Skrevet

For meg er bare tanken fullstendig turn off. Hovedpoenget i et godt forhold er vel uansett at man har noenlunde lik smak, for å si det slik.

• 3 uker senere...
Gjest fyyyyyyyyyyysj
Skrevet

Æsj, anus er urent! Tenk på alle tarmbakteriene... får du i deg de så kan du få mageinfeksjoner!

Uansett hvor mye du har vasket der nede. Skjønner ikke helt greia med å slikke rævhølet på folk. Fysj!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...