Gjest Mmmmmmm:) Skrevet 28. juni 2010 Skrevet 28. juni 2010 .......men også anus:P Liker dere jenter/damer å slikke en manns anus? 0 Siter
Gjest Mmmmmmm:) Skrevet 28. juni 2010 Skrevet 28. juni 2010 nei takk;) hehe:) ja dere jenter har jo en mye mer delikat bakdel 0 Siter
Gjest Må ha det Skrevet 28. juni 2010 Skrevet 28. juni 2010 Jeg tenner sykt på det... Har alltid gjort det og er et must for meg i et godt seksuellt forhold....hilsen kvinne 39 0 Siter
Gjest Mmmmmmm:) Skrevet 28. juni 2010 Skrevet 28. juni 2010 Jeg tenner sykt på det... Har alltid gjort det og er et must for meg i et godt seksuellt forhold....hilsen kvinne 39 deilig:) en må ha prøvd det før en vet hvor deilig det er. og renslighet er en dyd. skal vi treffes? haha:P 0 Siter
Gjest s m i n k Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 hehe:) ja dere jenter har jo en mye mer delikat bakdel Mange homofile menn elsker å slikke mannerumpe... 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 For meg er bare tanken fullstendig turn off. Hovedpoenget i et godt forhold er vel uansett at man har noenlunde lik smak, for å si det slik. 0 Siter
Gjest fyyyyyyyyyyysj Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 Æsj, anus er urent! Tenk på alle tarmbakteriene... får du i deg de så kan du få mageinfeksjoner! Uansett hvor mye du har vasket der nede. Skjønner ikke helt greia med å slikke rævhølet på folk. Fysj! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.