Gå til innhold

For vid vagina eller for liten penis?

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert og desperat

Hei! Jeg er ei jente på 38 med et barn. Jeg har møtt "drømmemannen"på 50år han er helt fantastisk, vi møttes for et år siden, vært mye frem og tilbake,men fikk endelig greie på hva som plaget han, han må konsentrere seg veldig for å få orgasme med meg, han har nevnt hele tiden at han har liten penis men jeg har blitt tilfredstilt og ikke tenkt på det som et problem. Jeg trodde vi hadde et fantastisk sexliv som viste seg å være helt feil, han får utløsning men ikke alltid orgasme noe jeg aldri har hørt om en gang. Så tenker jeg....er det jeg som er for vid for han hva kan vi gjøre for å få et bra sexliv for han, vil ikke miste han. Han har i tillegg mye psykiske problemer når det gjelder størrelse fra før, har hatt litt problemer med å få den opp og han har ikke forhud noe som også plager han,også er den ganske hvit på hode og penis er ikke alltid like hard. Han er til tider deprimert og tenker altfor mye på alt og ingenting. Det med at han må konse for å få det til har skjedd før også i et tidligere forhold, det siste forholdet hans var det ikke sånn, derfor tenker jeg at det ikke er han som er problemet men meg. Jeg kjenner selvflølgelig at det er god plass der nede men likevel er det godt, vet også at når vi har sex så slapper jeg veldig av og jeg er nesten konstant våt(når vi ikke har sex også). Jeg er villig til å gjøre alt for at han skal få det godt, til og med opperere! Han betyr alt for meg. I mitt tidligere forhold har jeg ikke hatt dette problemet snarere tvert om, jeg leser om knipeøvelser men hvor mye hjelper det og hvor lang tid tar det for at jeg skal evt. bli trangere? Og hvorfor er jeg så våt hele tiden? kanskje det hadde blitt bedre hvis jeg hadde vært litt tørrere? Han tror at han er mindre følsom enn før, og han tenker for mye på dette så det blir en psykisk ting! Hva kan vi gjøre doktor? Er det mulig å redde vårt forhold? Jeg kan ikke være i et forhold hvis jeg ikke kan tilfredstille kjæresten! Han vil sikkert ikke være med meg heller hvis dette ikke blir bedre! What to do, what to do????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349378-for-vid-vagina-eller-for-liten-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå får du helt sikkert ett innlegg fra sexologen om at du må kjøpe hennes nye produkt...

Hehe, ikke bare jeg som har reagert på denne markedsføringen altså;) Trodde strengt talt det ikke var lov å forsøke å selge produkter inne på DOL. Ihvertfall ikke av fagfolk.

Gjest Kunne da være verre

Kjære deg, den orgasmen hans betyr vel ikke alt i et så godt forhold.Forstår selvsagt at du vil gjøre det godt for han altså. Mange damer som ikke får orgasme, men gjør det vel sjelden slutt av den grunn.... Masse lykke til.

Flimmer1365381250

Jeg tror hovedproblemet her sitter mellom ørene på mannen, og ikke i kroppen din.

Han er usikker på seg selv, og klarer da ikke å nyte sex på den måten som han ønsker. Hva om dere øver dere på å nyte hverandre uten å ha samleie, da spiller ikke størrelsen på penis noen rolle? Bestemme dere for at i kveld skal alt handle bare om deg, for eksempel. Så kan han tilfredsstille deg på den måten du liker best, og neste gang handler det bare om ham.

Det som er viktig er åpenhet og kommunikasjon, det kan ta lang tid før han klarer å slappe helt av med sexen, spesielt om han ikke er klar over at han har et problem. Leker dere med hverandre? Kan dere ha en spontan putekrig eller kline til laknene med massasjeolje og bare oppføre dere som tenåringer? En god latter fører mennesker nærmere hverandre, løser opp spenninger og negative følelser.

Når det handler om knipeøvelser for å stramme muskulaturen, så er det de musklene du bruker for å slutte å tisse mens du sitter på do. (kniper av strålen) Prøv å stikke en finger i skjeden mens du ligger, og knip og slipp disse musklene, se om du kjenner forskjellen. Når du har lært deg hvilke muskler det er du skal knipe sammen, kan du gjøre dette over alt, når det måtte passe deg. På jobben, i bilen, mens du lager middag, osv...

Hvis du blir for våt under forspillet, så kan du jukse litt med å sette inn en tampong, og ta den ut før dere skal ha samleie...

Lykke til med alt...

Annonse

Gro Isachsen, Sexolog

At du er våt er egentlig et kompliment til ham. Det tyder på at du er tent og nyter kjærtegnene. At han vil finne en annen fordi han mener du er for slapp i skjeden, høres svært drastisk ut. Han er vel glad i mer enn skjeden din. Det er forhåpentligvis hele jenta han vil ha!

Også mulig noe av hans fortvilelse skyldes misforståelser og faktorer som kanskje ligger mest hos ham. De aller fleste må konsentrere seg for å få en orgasme, for å klare å gå inn i sin egen nytelse og være der lenge nok til å få orgasme. Så der er ikke mannen i ditt liv alene om å slite. Depresjoner, kanskje blandet med komplekser for størrelsen på penis gjør det neppe enklere for ham å gå inn i om sin egen nytelse.

Mulig han ikke skjønner at mye av forklaringen kan ligge her, men leter etter andre årsaker til hvorfor penis ikke er så stiv lenger og orgasmene ikke kommer helt som i gamle dager og så har han havnet ned på at det hele ligger i at du har en slapp skjede. Det er neppe hele forklaringen.

Når flyten forsvinner fordi angsten for at ereksjonen ikke skal holde fyller hele all tankeaktivitett, er det helt umulig å holde på ereksjonen. Menn forteller at de da mister all kontakt med penis. Den blir helt ufølsom og de har mest lyst til å løpe fra situasjonen.

Godt mulig mye av årsaken også ligger i at han ikke klarer å få samme friksjonen som når han onanerer. Om han legger om onanimønsteret og blir litt mindre hard i klypa hjelper det. Kombineres det med at han har holder en takt som lar seg gjenskape under et samleie, og i tillegg bruker glidemiddel når han onanerer, vil onanimønsteret og det dere foretar dere under samleiet bli atskillig mer likt, noe som også vil gjøre det enklere for ham å gå av.

Selvsagt kan det hjelpe at du trener musklene rundt skjeden, slik at du strammer opp skjeden så mye som mulig. Noe du ikke bare bør gjøre for hans nytelse, men også for din egen.

Har til nå alltid anbefalt knipeøvelser, noe som hjelper, men det er ikke den mest effektive treningen. Knipevøelser kan sammenlignes med å trene overarmsmuskler med å pumpe luft, du får ingen motstand når du løfter armen. Bruker du vekter når du trener får du motstand og får atskillig bedre uttelling av treningen.

Jeg har sett konsekvensene av slapp bekkenbunnsmuskulatur over så mange år at jeg har brukt år av mitt liv på å prøve å finne en løsning for hvordan trene bekkenbunnsmusklene på en mest mulig effektiv måte. Vil anbefale at du tar en titt på informasjonen du finner her: http://www.bekkenbunnstrening.no Hvor lang tid det vil ta før skjeden og bekkenbunnen har fått tilbake sin gamle kraft, varierer. For noen tar det uker før de merker det blir strammere, for de fleste tar det måneder.

Samtidig skulle jeg ønske dere begynte å tenke litt annerledes, at ikke hele målet med sex blir orgasmen, men nytelsen og gleden over hva dere gir hverandre blir det sentrale når dere har sex. Det jeg skulle ønske dere fikk til var mer nytelsesorientert sex, siden det det virker som om dere har svært mårlorientert sex, dvs. at hvor vellykket sex dere har måles etter om begge får orgasme. Orgasmen varer jo bare sekunder, mens alt det andre vi gjør varer lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...