Gå til innhold

Litt irritert - dointeressert mann

Anbefalte innlegg

Gjest Begynner å bli frustrert

Min mann fra flere år tilbake har noen sære sider som bare har tredd mer og mer frem etter som årene har gått. Jeg er rund og tåler mye så jeg har bare ristet på hodet litt humoristisk og småirritert når han kan fortelle at han roter med trusene mine i skittentøyet f.eks.

Men en ting gjør meg skikkelig forbannet. Han kan ikke la meg få være i fred på do. Jeg vil påstå at opptil 80% av gangene jeg sitter og gjør bommelibom så har han et eller annet ærend utenfor døren. Han skal spørre meg om noe, hente noe i kjøleskapet som ikke står så langt unna, hente noe i rommet ved siden av osv.

Jeg hører støtt de forsiktige fotstegene hans utenfor.

En ting er at jeg blåser en lang masj i om han synes at min bommelibom er morsom å høre på (jeg har problemmage og har derfor ofte bommelibom med lyd) noe annet er det at han faen ikke respekterer at jeg spør om han ikke kan være så snill å la meg få ha privatliv når jeg sitter der.

Nå har det skjedd igjen. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sakt dette. Han går ut og når han er på veg inn så går jeg på do. Jeg begynner å ha litt bråkete bommelibom og snart hører jeg tassinga hans. Jeg sier ikke noe, men så fort jeg drar i dopapiret så spør han om jeg er på do. Han skulle bare spørre meg om noe og lurte på om jeg satt på do, for han viste ikke hvor jeg var.

Altså så lyver han, og bare det i seg selv er jo litt rart. Og han klarer virkelig ikke respektere mine grenser, det og er jo veldig rart.

Jeg blir skikkelig forbannet.

Hva svarte er det som gjør at en mann på nesten 50 år ikke klarer å styre seg? Jeg har jo sakt fra både pent og med kjeft at det minste jeg kan kreve som voksent menneske er at jeg får fred på do.

Han er veldig rompefiksert ellers også. Liker rompesex, både på seg selv og meg. Jeg er som sagt veldig rund og tar det meste med veldig ro men akkurat dette irriterer meg grenseløst innimellom.

Hva er det for noe feil på han egentlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349388-litt-irritert-dointeressert-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest At man gidder

Pleier aldri å svare i slike tråder, og gjør det med forbehold nå også - men dette høres usedvanlig slitsomt og irriterende ut :-/

Aner ikke hva dere kan gjøre annet enn å kommunisere rundt behov og ønsker - lykke til :-)

Det skjønner jeg godt..... :-)

Gjest Ulvinnen

Makan til toskete innlegg! Jeg skjønner ikke engang folk som gidder å svare, fordi det kan like så godt være et tulleinnlegg. Spiller ingen rolle, fordi det er mer som en bagatell enn et problem....

Det kan være et tulleinnlegg... Som de fleste andre innlegg på dol. Tror man det er tull, så holder man seg unna. Ved å kommentere at det kan være tull, så hindrer du andre i å svare.

På den annen side kan innlegget være reelt, og i så fall syns jeg ikke det er en bagatell. Hadde min mann oppført seg på den måten, hadde jeg virkelig blitt bekymret og lurt på hva som feilte ham.

Gjest At man gidder

Det kan være et tulleinnlegg... Som de fleste andre innlegg på dol. Tror man det er tull, så holder man seg unna. Ved å kommentere at det kan være tull, så hindrer du andre i å svare.

På den annen side kan innlegget være reelt, og i så fall syns jeg ikke det er en bagatell. Hadde min mann oppført seg på den måten, hadde jeg virkelig blitt bekymret og lurt på hva som feilte ham.

Nei, det får folk avgjøre selv :-) Jeg regner med at det er mange nysgjerrige som begynner å lese og voksne folk klarer vel å gjøre seg opp en mening selv?

Om man ikke har større problem i et forhold, så er det ikke rart at forhold går i oppløsning :-)

Makan til toskete innlegg! Jeg skjønner ikke engang folk som gidder å svare, fordi det kan like så godt være et tulleinnlegg. Spiller ingen rolle, fordi det er mer som en bagatell enn et problem....

Du må gjerne kalle det et toskete innlegg, men da skjønner jeg ikke hvorfor du svarer på det i det hele tatt.

Jeg synes ikke det er en bagatell at min partner ikke klarer å respektere mine grenser.

En ting er at han synes det er spennende, morsomt, interessant eller hva det som gjør at han lusker seg til å høre på, men jeg liker ikke at han ikke hører på meg når jeg ber ham la meg være i fred.

Synes du virkelig det er en bagatell at jeg som er et voksent menneske ikke får sitte på do i fred for mannen min som lusker på utsiden?

Jeg synes det virker veldig rart, og begynner å lure på hva som feiler han.

Innlegget mitt er veldig reelt. Jeg skjønner godt at folk ikke tror på det, for det er vel ikke så mange voksne mennesker som gjør sånn. Det er jo derfor jeg lurer også på hva som feiler han.

Annonse

Jeg har ikke den fjerneste anelse, men jeg kan med sikkerhet si at jeg hadde dødd av forstoppelse i et slikt forhold...

Jeg har ikke så mye valg, jeg må gå på toalettet. Jeg har også problemmage og må derfor ofte akutt på toalettet.

Pleier aldri å svare i slike tråder, og gjør det med forbehold nå også - men dette høres usedvanlig slitsomt og irriterende ut :-/

Aner ikke hva dere kan gjøre annet enn å kommunisere rundt behov og ønsker - lykke til :-)

Det er det som er problemet, han hører ikke på meg. Jeg har både sagt det på en pen måte og jeg har kjeftet. Men det skjer altså igjen og igjen. Men nå sist ble jeg veldig sint, tror han skammet seg nå. Er ikke sikkert han gjør det igjen. Men er det ikke sært da, av en voksen mann å luske rundt toalettet sånn?

Gjest At man gidder

Innlegget mitt er veldig reelt. Jeg skjønner godt at folk ikke tror på det, for det er vel ikke så mange voksne mennesker som gjør sånn. Det er jo derfor jeg lurer også på hva som feiler han.

Nei,er det noe å lure på da? Enten terger han deg fordi du blir lett irritert eller så er han i psykisk ubalanse. Kan det være så mange andre grunner? He, he..

Gjest Evina

Nei, det får folk avgjøre selv :-) Jeg regner med at det er mange nysgjerrige som begynner å lese og voksne folk klarer vel å gjøre seg opp en mening selv?

Om man ikke har større problem i et forhold, så er det ikke rart at forhold går i oppløsning :-)

Hvis min mann fortsatte å gjøre noe slikt, når man faktisk fler ganger ber om å bli respektert, så ER det et problem i forholdet.

Hvis man blir stresset av å gå på do for at partneren ikke kan respektere at man der vil være i fred, så vil det påvirke forholdet.

Ikke bra om en bevist plager deg som i dette tilfelle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...