Gå til innhold

Litt irritert - dointeressert mann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er det som er problemet, han hører ikke på meg. Jeg har både sagt det på en pen måte og jeg har kjeftet. Men det skjer altså igjen og igjen. Men nå sist ble jeg veldig sint, tror han skammet seg nå. Er ikke sikkert han gjør det igjen. Men er det ikke sært da, av en voksen mann å luske rundt toalettet sånn?

''Det er det som er problemet, han hører ikke på meg. Jeg har både sagt det på en pen måte og jeg har kjeftet. Men det skjer altså igjen og igjen. Men nå sist ble jeg veldig sint, tror han skammet seg nå. Er ikke sikkert han gjør det igjen. Men er det ikke sært da, av en voksen mann å luske rundt toalettet sånn?''

Jeg svarte deg fordi jeg skjønner frustrasjonen din! Har aldri opplevd noe liknende, men meiner at dere må kommunisere rundt dette.

Ja, det er sært og sikkert fryktelig irriterende! Men kanskje det ikke feiler han noe annet en en eller annen form for "fetisj"?

Du kjenner han best og må ta denne samtalen om hva som ligger til grunn for oppførselen hans. Lykke til :-)

Gjest At man gidder

Hvis min mann fortsatte å gjøre noe slikt, når man faktisk fler ganger ber om å bli respektert, så ER det et problem i forholdet.

Hvis man blir stresset av å gå på do for at partneren ikke kan respektere at man der vil være i fred, så vil det påvirke forholdet.

Ikke bra om en bevist plager deg som i dette tilfelle.

Da skal det ikke mye til... :-) Et irritasjonsmoment og så gir man mannen fyken? Det er vel flere grunner til et forhold tar slutt, og dette er i såfall ikke den eneste grunnen i et forhold.

Da skal det ikke mye til... :-) Et irritasjonsmoment og så gir man mannen fyken? Det er vel flere grunner til et forhold tar slutt, og dette er i såfall ikke den eneste grunnen i et forhold.

''Da skal det ikke mye til... :-) Et irritasjonsmoment og så gir man mannen fyken? Det er vel flere grunner til et forhold tar slutt, og dette er i såfall ikke den eneste grunnen i et forhold.''

Nå trur jeg du tuller; først beskriver du dette som et tulleinnlegg med underskrift "At man gidder", og så dette?

Vi veit ingenting om dette parets relasjoner utover det trådstarter skriver her. Jeg svarte på mine premisser, og står for at dette må luftes, men like fullt virker som en "killer" i forholdet om ikke annet er avklart.

Gjest At man gidder

''Da skal det ikke mye til... :-) Et irritasjonsmoment og så gir man mannen fyken? Det er vel flere grunner til et forhold tar slutt, og dette er i såfall ikke den eneste grunnen i et forhold.''

Nå trur jeg du tuller; først beskriver du dette som et tulleinnlegg med underskrift "At man gidder", og så dette?

Vi veit ingenting om dette parets relasjoner utover det trådstarter skriver her. Jeg svarte på mine premisser, og står for at dette må luftes, men like fullt virker som en "killer" i forholdet om ikke annet er avklart.

Ja, fordi hun påstår det er sant...

Annonse

Ja, fordi hun påstår det er sant...

Og hvorfor i all verden skulle det ikke være sant? Det fins mange sære fetisher i verden, at en ikke har hørt om noe før betyr ikke det samme som at det ikke fins. Jeg har hørt om voksne menn som liker å gå i bleier.

Jeg har ikke linken i hodet, men posta ikke webmaster en advarsel for ikke lenge siden om at noen er alt for raske til å avslå andres problemer som tull?

trollemor;o)

Makan til toskete innlegg! Jeg skjønner ikke engang folk som gidder å svare, fordi det kan like så godt være et tulleinnlegg. Spiller ingen rolle, fordi det er mer som en bagatell enn et problem....

Jeg ser ikke på dette som en bagatell! Jeg hadde blitt fullstendig sprø om min mann gikk å luska rundt dodøra mens jeg satt på do. Er det en plass i verden jeg ber om å få være i fullstendig fred og ro, så er det på do!

Og hvorfor i all verden skulle det ikke være sant? Det fins mange sære fetisher i verden, at en ikke har hørt om noe før betyr ikke det samme som at det ikke fins. Jeg har hørt om voksne menn som liker å gå i bleier.

Jeg har ikke linken i hodet, men posta ikke webmaster en advarsel for ikke lenge siden om at noen er alt for raske til å avslå andres problemer som tull?

Tiltreder både første og andre del av innlegget ditt :-)

Gjest Evina

Hvor har hun skrevet at hun har tenkt å gi han fyken?

Det er generelt respekt ovenfor den andre det er snakk om.

Om hun ønsker å være i fred når man er på toalettet så er det veldig forstålig. Jeg ønsker heller ikke at mannen min skal stå å lytte når jeg gjør fra meg på do??

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...