Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg blødde lenge etter fødselen og på 6 ukers kontroll hos legen (8 uker etter fødselen) sa legen at livmoren kjentes litt myk ut og at det kunne tyde på hinnerester. Siden jeg også blødde fortsatt kunne det tyde på det. Han henviste meg til sykehuset, og jeg ble kontaktet av dem en uke etterpå. Da var blødningene nesten borte, så vi ble enige om å se det ann litt før jeg fikk time. Nå er det 12 uker etter fødselen. I helgen begynte jeg først å få litt blankt slim (får det som regel ved eggløsning), og dagen etter oppdaget jeg litt blodig utflod. Det fortsatte en dag til, men er nå borte. Er litt engstelig for at det kan være noe med livmoren. Bør jeg ta kontakt med sykehuset igjen? (vil ikke virke hysterisk). Kan jeg ha hatt eggløsning allerede? Hvordan kan jeg vite at livmoren ikke er "myk" lenger?

Håper du kan hjelpe!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34940-bl%C3%B8dninger-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...