Gå til innhold

Manglende kommunikasjon?

Anbefalte innlegg

Gjest Camilla30

Du fikk en melding av typen din for 3 dager siden. Det var ikke noe å svare på, så derfor sender du ikke noe svar tilbake. Du sender han en melding noen dager senere, og spør hva hva han gjør. Han svarer litt forskjellig og skriver faen til mas! Hva hadde du trodd om en slik mann?

Det kan nevnes at dere har truffet hverandre lite den siste tiden, fordi det ikke har passet for han. Han har til gjengjeld ringt deg en del og sendt mange meldinger. Hva får noen til å skrive noe sånt? Det må da være noe som irriterer, men hvorfor ikke si det istedenfor å sende en slik melding? Er dette en person som går og gnager på irritasjonsmomenter, og kan sprekke når som helst? Det vil si en mann med manglede kommunikasjon? Han karakterisere seg selv som positiv og lite hissig, men er dette en lite hissig type?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349429-manglende-kommunikasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Camilla30

Jeg ville sendt en SMS som så sånn ut: hei! Du, dette gidder jeg ikke mer. Du er så innmari hissig og jeg aner ikke hvor jeg har deg. Tror vi avslutter forholdet vårt her og nå. Mvh ......

Hissig, ja... Det var det jeg trodde også, men kanskje han hisser seg opp på grunn av noe som irriterer? Han burde vel heller ta opp problemet enn å vise slik oppførsel som dette?

Jeg tenker også at dette egentlig handler om noe annet. Men er nok uansett en hissigpropp, som ikke klarte å holde tilbake irritasjonen og la det gå utover deg som bare spør ham om et høflig, omtenksomt spørsmål.

Ta det opp med ham neste gang dere møtes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...