Gjest parentes30 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hei! Jeg er i et fohold med en 4 år yngre mann. Vi har vært sammen i snart 11 måneder, og har det egentlig veldig bra sammen.. men jeg har fra tidligere bare dårlige erfaringer med forhold og er kanskje ikke så flink til å stole på noen angående deres følelser for meg. Har ganske dårlig selvtillit og forventer det verste. De siste månedene har det gått bedre med "kjærlighetssorgen" jeg konstant har hatt når vi ikke har vært sammen eller han ikke har vært så oppmerksom eller sliten, men sliter fortsatt med at han har litt mindre sexlyst enn meg. Tar avvisningen personlig og tenker at han er lei av meg, ikke elsker meg mer etc. Tåpelig som det er, så forbinder jeg sex med kjærlighetserklæring og vil bl.a. derfor gjerne ha sex med han selv om jeg er sliten og egentlig ikke orker. Klarer ikke helt å slappe av med å bare kose, fordi jeg da tenker at han ikke har lyst på meg mer. Jeg føler jeg må spørre om sex, eller prøve å pirre ham minst en gang om dagen bare for å få den "kjærlighetserklæringen". Og når jeg ikke får den, og han er sliten eller har en dag hvor han er vanskelig å få tak på, så blir jeg trist. Han glemmer fort at vi ikke har hatt sex, og tenker ikke så nøye over det. Er det vanlig? Vi har vel sex gjennomslittlig 4-5 ganger i uken. Han er ikke den som er mest åpen om hva han føler og tenker, så blir ofte sittende å kverne med mine egne tanker. Er på konstant jakt etter bevis på at han fortsatt elsker meg, selv om det er noe jeg egentlig vet (tror jeg) og til tider kan han være flink til å vise det. Noen som har noen råd, eller innspill på hvor normalt/unormalt vårt sexliv/samliv er? Er redd for å mase han bort enten med kroppsspråket mitt eller hvordan jeg spør om sex eller om noe er galt. Han er ikke den som sier ifra med det første. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349467-sexlyst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.