Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tålamod

Hvis ikke kjærligheten overlever å vente i 4 måneder, så er den ikke verdt å satse på. Da er det like greit at dere fant det ut før dere flytter sammen.

Den er jeg fullt enig i, men jeg har tidligere vært istand til å rote det til med andre pga kjedsomhet. Det vil jeg ikke nå.

Annonse

Gjest togli

Den er jeg fullt enig i, men jeg har tidligere vært istand til å rote det til med andre pga kjedsomhet. Det vil jeg ikke nå.

I så fall tenker jeg at du ikke er moden nok for et så fast forhold.... Hvis man virkelig føler man har funnet den rette så har man ikke behov for å teste ut andre....

Gjest tålamod

I så fall tenker jeg at du ikke er moden nok for et så fast forhold.... Hvis man virkelig føler man har funnet den rette så har man ikke behov for å teste ut andre....

Moden og moden fru Blom.....jeg er mann med sterk sexdrift, men tror med tålmodighet og beherskelse så skal jeg klare å være i ett fast forhold.

Gjest togli

Moden og moden fru Blom.....jeg er mann med sterk sexdrift, men tror med tålmodighet og beherskelse så skal jeg klare å være i ett fast forhold.

Det er bra med sterk sexdrift, men om du en gang ønsker å ha et livslangt forhold så må du lære deg å bruke sexdriften på riktig person ;)

Gjest tålamod

Det er bra med sterk sexdrift, men om du en gang ønsker å ha et livslangt forhold så må du lære deg å bruke sexdriften på riktig person ;)

ja det er sant, jeg er veldig mann på det området og vil ikke at det skal ødelegge for meg igjen:)

Heller ikke vanskelig for meg å bli tent på henne, hun er jo himmelsk deilig!

Gjest togli

ja det er sant, jeg er veldig mann på det området og vil ikke at det skal ødelegge for meg igjen:)

Heller ikke vanskelig for meg å bli tent på henne, hun er jo himmelsk deilig!

Skjønner godt du er forelska :)

Husk at den himmelstormende forelskelsen går over etterhvert, så det er da det virkelig gjelder å ta vare på kjærligheten - det er masse jobb, men verdt det hvis dere klarer det.

Lykke til :)

Gjest tålamod

Skjønner godt du er forelska :)

Husk at den himmelstormende forelskelsen går over etterhvert, så det er da det virkelig gjelder å ta vare på kjærligheten - det er masse jobb, men verdt det hvis dere klarer det.

Lykke til :)

Jeg er klar for å jobbe, for det kommer innimellom, og forelskelsen:) erfaring har jeg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...