Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Guri31

Det ble slutt med kjæresten min i vår etter 2,5 år som kjærester. Han gikk ut av forholdet, men jeg fikk ingen forklaring. Jeg spurte flere ganger om å få en forklaring, men han har kommet med unnskyldninger hele tiden for at vi ikke skulle få pratet ut. Nå har han endelig sagt ja til å komme etter nytt påtrykk fra meg.

Han vet at jeg har ønsket han tilbake, men nå vet jeg ikke hva jeg ønsker lenger. Jeg har funnet ut at han muligens har datet andre det siste halvåret vi var sammens, men jeg vet ikke. Det synes jeg er helt respektløst, og jeg er utrolig såret om det er sant. Jeg føler at jeg kommer til å "gå i strupen "på han med en gang han kommer, men det er kanskje ikke så lurt? Jeg er bare så utrolig såret om dette er sant. Jeg vet ikke selv hva jeg ønsker lenger, og det er slettes ikke sikkert han vil noe annet enn å prate ut. Hva gjør jeg? Vi er begge "godt voksne".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349484-skuffet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sunnive

Han kommer etter påtrykk fra deg, så ikke forvent deg at han vil noe annet enn å prate. 'Vil' er vel heller ikke riktige ordet her, i og med at det er du som har maset/presset ham til et møte. Går du i tillegg i strupen på mannen ved første sekund blir dette møtet totalt unyttig. Du får kjefta av deg litt sinne, men du vil ikke få de forklaringene du ønsker. Jeg må innrømme at jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til i dette møtet. Må du presse en mann til å komme til deg blir det aldri suksess.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349484-skuffet/#findComment-2983039
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...