Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er jente da, men det slår meg at vi jenter er ganske patetiske.

Jeg har hatt en flørt gående på jobb ganske lenge, han har bare vært en av mange jeg flørter litt med der, snakker veldig personlig med, og kanskje litt heftig flørting når alkohol er involvert. Han har ikke betydd noe spesielt for meg.

Men så, ryker vi til etter en fest. Gutten er samboer og har barn, så det er ikke så positivt. Og etter at vi hadde sex så får jeg han ikke ut av hodet. Vi unngår hverandre på jobb, mer eller mindre nå.. Men jeg lurer konstant på hvor han er, tenker på han, sjekker hva han gjør osv. Har ikke sagt noe til han om at jeg tenker på han 24\7, og har ikke tenkt å gjøre det heller. Han har jo små barn og det skal ikke jeg ødelegge... Tror vel egentlig at jeg ikke egentlig liker han bedre nå, enn før vi hadde sex.. Det er bare hjernen min som spiller meg et puss!!! Blir seriøst gal..

Tror at det er sånn hver gang jeg har sex med en ny gutt (bortimot). Men jeg glemmer alltid hvor hardt det slår. Og når det ikke er noe gutte-action, så tenker jeg at det hadde jo vært deilig å likt noen, tenke på noen, selv om det ikke er noe fremtid i det.Men det er jo å lyve for meg selv, for det er fælt. Vil ikke tenke på noen utenom meg selv...

Så lykke til, kjære kollega, nyt ferien med fruen og barna :)

Mvh sinnsyk etter sex - typisk jente

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349542-jenter-og-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tror nok det er ganske vanlig, dessverre...:( Selv om jeg i utgangspunktet ikke er intr i fyren og VET vi ikke passer sammen, og "kun vil ha meg et nummer" , klarer jeg liksom ikke få han ut av hodet etterpå.... Det er vel hormoner og noe med å bygge familie osv vi kvinner har..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349542-jenter-og-sex/#findComment-2985585
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...