Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Spinner32

Hei.

Selv er jeg 32, og jeg har en kjæreste på 29 år.

Vi har vært sammen i halvannet år nå. Forholdet har vært preget av konflikter, men vi har alltid funnet tilbake til hverandre.

Men i det siste merker jeg en endring i meg selv.

Tidligere har jeg ikke sett andre damer, men i det siste tar jeg meg selv i å se på damer hele tiden, som om jeg var singel.

Jeg liker det ikke, og jeg får dårlig samvittighet.

Det toppet seg forrige dagen da jeg var ute å luftet hunden, jeg møtte en dame og begynte å prate med henne, etter en stund sa jeg til henne at hun hadde fine pupper og lurte på om jeg kunne få ta på de. Damen ble flau, hun rødmet fra topp til tå. Jeg ble også flau, og ikke lenge etterpå gikk jeg en annen vei.

Dette gir meg nå dårlig samvittighet. I ettertid angrer jeg bittert på dette og føler på ingen måte at det hjelper forholdet jeg faktisk er i. Når jeg skal ha nærhet med min kjæreste tenker jeg på dette og klarer ikke å fungere i senga slik jeg pleide.

Jeg tror det henger sammen med frustrasjon over at jeg ikke føler at forholdet jeg er i går framover slik jeg ønsker, og at jeg derfor ubevisst søker oppmerksomhet hos andre damer.

Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349570-frustrasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...