Gå til innhold

Er du sexy?

Anbefalte innlegg

Gjest Failing man
Skrevet

Tar du vare på føttene dine? Er de som babyføtter? Er du en sexy kvinne?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg pedikyr minst en gang i året.

(Jeg har også tatt full facial med agurker og gode greier - gjerne mens jeg får pedikyr).

Gjest uttainna
Skrevet

I am a sexy woman with terrible feets hoho.

Gjest Føttene er viktig
Skrevet

Har begynt å ta godt vare på føttene,smører dem inn hver dag. Da blir de myke og fine :-)

Gjest septembermum
Skrevet

Etter at jeg ble småbarnsmor må jeg innrømme at jeg har neglisjert mine stakkars undersåtter... fikk sjokk en dag jeg studerte de :D

Dro til fotpleier og fikk litt etterlengtet pleie, men må innrømme at jeg i det daglige ikke har vært flink. Misunner datteren min på 2 år, de myke føttene.. akk og vel om jeg bare hadde hatt så myke føtter :) Til å spise opp hehe

Skrevet

Den 40.-åring som har like myke føtter som en baby skulle jeg likt å sett. Det må være en som ikke har gått mange skrittene i sitt liv :)

Jeg er tidvis sexy, og har rimelig ok føtter :)

Gjest sjarkdronninga
Skrevet

Den 40.-åring som har like myke føtter som en baby skulle jeg likt å sett. Det må være en som ikke har gått mange skrittene i sitt liv :)

Jeg er tidvis sexy, og har rimelig ok føtter :)

Ha, ha! Jeg har gått på krykker et par måneder. Foten jeg ikke har brukt er myk som en babys, den andre full av hard hud (grøss).

Skrevet

setter føttene mine i grønnsåpevann innimellom, og smører de med fotkrem fra apoteket...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...