Gjest Failing man Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Tar du vare på føttene dine? Er de som babyføtter? Er du en sexy kvinne? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Jeg pedikyr minst en gang i året. (Jeg har også tatt full facial med agurker og gode greier - gjerne mens jeg får pedikyr). 0 Siter
Gjest uttainna Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 I am a sexy woman with terrible feets hoho. 0 Siter
Gjest Føttene er viktig Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Har begynt å ta godt vare på føttene,smører dem inn hver dag. Da blir de myke og fine :-) 0 Siter
Gjest septembermum Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Etter at jeg ble småbarnsmor må jeg innrømme at jeg har neglisjert mine stakkars undersåtter... fikk sjokk en dag jeg studerte de Dro til fotpleier og fikk litt etterlengtet pleie, men må innrømme at jeg i det daglige ikke har vært flink. Misunner datteren min på 2 år, de myke føttene.. akk og vel om jeg bare hadde hatt så myke føtter Til å spise opp hehe 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Den 40.-åring som har like myke føtter som en baby skulle jeg likt å sett. Det må være en som ikke har gått mange skrittene i sitt liv Jeg er tidvis sexy, og har rimelig ok føtter 0 Siter
Gjest Failing man Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Den 40.-åring som har like myke føtter som en baby skulle jeg likt å sett. Det må være en som ikke har gått mange skrittene i sitt liv Jeg er tidvis sexy, og har rimelig ok føtter Det er ikke så vanskelig! http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=91819 0 Siter
Gjest sjarkdronninga Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Den 40.-åring som har like myke føtter som en baby skulle jeg likt å sett. Det må være en som ikke har gått mange skrittene i sitt liv Jeg er tidvis sexy, og har rimelig ok føtter Ha, ha! Jeg har gått på krykker et par måneder. Foten jeg ikke har brukt er myk som en babys, den andre full av hard hud (grøss). 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 setter føttene mine i grønnsåpevann innimellom, og smører de med fotkrem fra apoteket... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Det er ikke så vanskelig! http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=91819 Tror likevel ikke man får like myke føtter som en baby! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.