Gå til innhold

Vant til slutt :-)

Anbefalte innlegg

Gjest tidligere rådløs
Skrevet

Hei Jeg er en doler som har skrevet en del her inne anngående frustrasjon og liten forståelse fra NAV systemet. Derfor er gleden stor når jeg etter 6 år på attføringer og diverse tiltak endelig opplever å få forståelse for mine problemer psykisk. Jeg har mått stå på og fungert som min egen advokat og det har kostet meg mye slit og krefter som jeg gjerne skulle ha brukt på andre ting en NAV .Jeg har hatt flere diagnoser b.l.a diagnosen Borderline,heldigvis var det ikke nok holdepunkter for å oprettholde denne diagnosen under siste utredning hos DPS. Ny diagnose ble satt til Engstelig Unnvikende personlighetsforstyrrelse og perioder med depresjon. Jeg er nå ferdig utredet hos DPS og NAV kommer til å innvilge meg varig 60% ufør med fordelsberegning som ung ufør. Så det vil si att alt jeg har slitt for de siste årene endelig ga uttelling,rådgivende lege hos nav ga meg ikke medhold sist gang jeg søkte,men nå sente jeg ved ett brev sammen med søknaden om uførpensjon hvor jeg påpekte det jeg mente var åpenbare feil i den siste vurderinge rådgivende lege ga,det lønte seg tydligvis for meg. Så endelig kan jeg senke skuldrene og leve livet og jobbe det jeg klarer.... Det er frustrende å se att NAV krever så mye av sine brukere att folk blir sykere av å være i nav systemet...det preget livet mitt i mange år og vil gjøre det livet ut,men jeg seiret til slutt og er stolt over att jeg kan klare å jobbe noe....for meg er det uvesentlig hva andre mener om uførepensjon,jeg vet att skal jeg ha livskvalitet å fungere noe i jobb er dette det eneste som vil fungere for meg....

Hurra-Hurra

Gjest Shira :o)
Skrevet

''Så endelig kan jeg senke skuldrene og leve livet og jobbe det jeg klarer''

Det er mye bedre når en får ro rundt seg og kan bruke tiden mer konstruktivt på seg selv. :o)

Det er godt når man når frem. Jeg har fått mye mer utbytte av energien min, når jeg har ro rundt meg, slipper styret med evinnelige søknader, erklæringer osv. Skjønner jo at de må ha dokumentasjon, men noen ganger blir bunken svært stor og det er vi som må bygge den.

Når roen er der, kan vi bidra mer til samfunnet.

God sommer! :o)

Gjest Ekte NAV-ansatt
Skrevet

Hurra og puh :-)

Vit at de fleste av oss støtter brukerne!

Vi må gjennom mange instanser ift AAP eller varig uføretrygd - til tross for at vi er på brukerens side; husk det!

God og fredfull sommer til deg :-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hurra og puh :-)

Vit at de fleste av oss støtter brukerne!

Vi må gjennom mange instanser ift AAP eller varig uføretrygd - til tross for at vi er på brukerens side; husk det!

God og fredfull sommer til deg :-)

Du skal få litt skryt av meg :o) Jeg kjenner mange flotte ansatte i NAV :o)

Jeg kjenner jo ikke deg personlig da, men det var nok du som svarte meg grundig på noen regler en gang. :o)

Gjest Ekte NAV-ansatt
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1278482373' post='4393453]

Du skal få litt skryt av meg :o) Jeg kjenner mange flotte ansatte i NAV :o)

Jeg kjenner jo ikke deg personlig da, men det var nok du som svarte meg grundig på noen regler en gang. :o)

Vi er bare vanlige mennesker som bekjemper regelverket som godt vi kan :-)

Om jeg hjalp deg her inne, er jeg glad :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...