Gå til innhold

Diabetesdamer

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

''

Ser ikke slik ut! Hva mener dere?

''

Jeg mener at du er kjip.

Skrevet

At de har lært om det nylig og begynt å legge om. Man merker endring i formen allerede etter en uke med ny livsstil!

Ut å gå med seg! :0)

Gjest Livskunstneren
Skrevet

At de har lært om det nylig og begynt å legge om. Man merker endring i formen allerede etter en uke med ny livsstil!

Ut å gå med seg! :0)

Ja det er nok sant siden det ikke står noe om når dem la om livsstilen sin. Takk!

Skrevet

kan vel være opptatt av kosthold selv om du har ekstra å ta i...

Gjest Livskunstneren
Skrevet

''

Ser ikke slik ut! Hva mener dere?

''

Jeg mener at du er kjip.

Takk, jeg setter pris på alle henvendelser enten de er positive eller negative. Jeg tar til meg all kritikk. Jeg ønsker å forbedre meg.

Gjest Livskunstneren
Skrevet

kan vel være opptatt av kosthold selv om du har ekstra å ta i...

Ja man kan vel det.

Gjest hva vet vel du?
Skrevet

Du vet vel ikke hvordan disse damene så ut eller levde før de la om livsstilen? Dessuten kan endret kosthold og økt fysisk aktivitet påvirke faktorer som ikke umiddelbart synes utenpå, men som likevel er av stor betydning for helsa. Eksempelvis kolesterolnivå, blodsukkerverdier og blodtrykk. Ofte kan relativt små endringer senke sykdomsrisikoen og øke livskvaliteten betraktelig.

Gjest Feit og teit
Skrevet

Det er kjempestor forskjell på om man trener eller ikke, innvendig i en kropp. Det utgjør store forskjeller. Det er farligere å la være å trene, enn å være feit. Disse har også diabetes, diabetes kan gjøre det vanskelig å gå ned i vekt.

Men siden de er feite har de vel liten menneskelig verdi, og man kan egentlig anta at de er dårlige mennesker. Man kan vel anta at du kun propper seg med dritmat og ikke rører frukt og grønt. Samt at de kun trener på dette bildet her. Hypotetisk sett kan de ha gått ned 10 kg hver allerede, men de ser så feite og verdiløse ut at det bør sikkert betviles sterkt.

Men det er godt at en livskunstner som deg gjør oss oppmerksom på dette tvilsomme bildet. Det er en fantastisk kunst du sprer til folket. Dette må vel nesten være med på å forbedre verden?

Gjest Nerda
Skrevet

De kan for alt vi vet ha sett verre ut, etter hvert ser de kanskje bedre ut. Og uansett. Er man overvektig, så er treninge noe av det beste man kan gjøre for helsa si uansett! Å være overvektig og bare sitte foran en eller annen skjerm, ete uhensiktsmessig, det er en svært sterk søknad om å få diabetes 2. Trener du eller er fysisk aktiv tross overvekten, så er diabetesfaren allerede minsket.

Artikkelen var litt gammelt nytt for meg, men jeg har type 1, og har nok lest noe av dette tidligere ettersom jeg leser en del diabetesrelatert. Forebygging er viktig, og fanger man opp folk akkurat FØR det har gått for langt er det klart man vil oppnå svært gode resultater om man får dette til i stor stil. Koste penger? Ja, men det gjør diabetes også!! Man bør også selv være bevisst så klart - særlig om det er type 2 i familien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...