Gå til innhold

ikke orgasme

Anbefalte innlegg

Gjest ikke orgasme

Hei, jeg er en jente på snart 18 år, og jeg har verdens nydeligste kjæreste. Som jeg har vært sammen med i snart et år og 7 mnd. Vi har det kjempe fint sammen og vi funker veldig bra sammen. Men når det kommer til sex så så er ikke det fult så deilig som jeg har lyst til at det skal være. Jeg kjenner ingen ting, det jeg kjenner er at penisen går ut og inn, og ingen nytelse. Og jeg har aldri hatt en følelse av og få orgasme. Og dette synes jeg er litt merkelig, for jeg tenner på han og jeg elsker han virkelig. Og da lurer jeg på om det feiler meg noe, og om dette er normalt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349609-ikke-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn var jeg og da jeg var 18 år. Og skjønte ikke at jeg måtte stimulere klitoris selv mens vi holdt på. (Evnt han kunne gjort det om han var såpass oppegående at to ting på en gang ikke ble for avansert)

Skjønte ikke dette (eller turte aldri teste eller nevne det) til en sjel før jeg var ca 22 jeg. Så jeg lå der og lurte på hva alle synes var så fint at de ville gjøre hva som helst for å få sex var.

Når jeg vel kom på å prøve, så var det med en ung mann jeg stort sett gav en god dag i hva han måtte mene. Og da funka det gitt! Etter det har ting bare blitt bedre, og etter første barnet gikk det på skinner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349609-ikke-orgasme/#findComment-2984039
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...