Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Roxie38

Hva ville du tro om en mann som støtt og stadig går rundt å reklamerer for sine negative egenskaper? Dere har vært sammens i knapt et år første gangen han begynner å reklamere for de. Han er sta og tverr, bedreviter og kan være vanskelig om han vil. Han vet også at ha kan irritere på seg gråstein til tider. Når du sier at du er enig i dette, og spør hvem som har sagt det, så sier han x'dama. Hva feiler det slike folk? Det er greit å si sine negative egenskaper, men ikke så ofte og i tillegg så forteller man om sine positive egenskaper også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349653-hvorfor-gj%C3%B8r-han-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Roxie38

Selvopptatt kanskje? Jeg reklamerer verken for mine positive eller negative egenskaper i særlig stor grad. Har andre ting å snakke om.

Da er det vel mer normalt å reklamere for sine positive sider eller er du ikke enig? Han fremhever på en måte seg selv nå også, men i negativ forstand. Det er det jeg ikke skjønner....

Gjest Svarttrost

Da er det vel mer normalt å reklamere for sine positive sider eller er du ikke enig? Han fremhever på en måte seg selv nå også, men i negativ forstand. Det er det jeg ikke skjønner....

Nei. Er selvtilliten litt skrantende kan dette være et (om enn litt klossete) forsøk på å få bekreftelse på at han er god nok.

Gi ham ros og tegn på kjærlighet når han minst venter det, og se om det hjelper...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...