Gå til innhold

Kjener man lymfekjertler i brystet?

Anbefalte innlegg

Gjest normale kuler?

Jeg er ei dame på 33år. Har prøvd å undersøke brystene selv, og helt på siden av venstre bryst kjenner jeg en liten "mandelformet" kul, som kanskje er 10mm lang. Når jeg kjenner på høyre bryst har jeg en slik kul der også, bare at den er litt mindre. Kulen er glatt og bevegelig. Er det lymfekjertlene jeg kjenner, og er det noen grunn til å få dette undersøkt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349665-kjener-man-lymfekjertler-i-brystet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest verinoca

Man kan få hovne lymfekjertler i brystene ja, ei venninne av meg tok mammografi og fikk konstatert dette. Jeg hadde også en øm kul i brystet ei stund og fikk også mammografi, men husker ikke svaret. Ikke noe skummelt, hvertfall.

Synes likevel at du skal ta en tur til legen om du bekymrer deg. Ikke noe godt å gå rundt og tenke på dette! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...