Gå til innhold

nattevandreren

Anbefalte innlegg

Gjest syttentretti
Skrevet

kloke hoder foren dere og kom med gode forslag,for jeg klikker snart.jeg sliter med såkalte urolige bein om natta. det føles også ut som krafser meg inni/rundt ankler og knær.ja så nå sitter jeg her og er så trøtt som en dupp,men får ikke sove. så det er bare og hive dere over det her ,og komme med alt dere kan og vet folkens. jeg blir takknemlig for alle svar.

Flimmer1365381250
Skrevet

Et gammelt kjerringråd er å knyte en ulltråd rundt ankelen...

Gjest die norse
Skrevet

Dette er kanskje ikke et godt råd, men en nederlender jeg kjenner sa at det hjalp å røyke hasj. Da han var på besøk i Norge var ikke hasjen aktuell så da gikk han barbeint på gressplenen om det kriblet for mye i bena.

Gjest trise
Skrevet

tja...vet at magnesium hjelper for urolige ben, verdt å prøve kansje:0)

candyqueen_83
Skrevet

Ta tre tabletter med magnesium et par timer før du skal legge deg. Det hjelper for meg.

Skrevet

Ta tre tabletter med magnesium et par timer før du skal legge deg. Det hjelper for meg.

Jeg er også periodevis plaget med urolige bein pg dårlig nattesøvn. Virker som det kan være hormonelt. Hva heter magnesiumtablettene, og hvor kjøper du dem?

På forhånd takk:-)

Caloni Makaroni
Skrevet

En jeg kjente fikk foreskrevet noen medisiner som egentlig brukes mot Parkinson, det hjalp henne veldig.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er også periodevis plaget med urolige bein pg dårlig nattesøvn. Virker som det kan være hormonelt. Hva heter magnesiumtablettene, og hvor kjøper du dem?

På forhånd takk:-)

Jeg kjøper de som hører til ketolysekuren, men du kan kjøpe hvilke som helst. Men du må bruke høyere dose enn det som står på boksen. Jeg bruker 900 mg. Men det skal ikke brukes såpass mye over lengre perioder da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...