Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest uke 29+3

det finnes ingen fasitsvar på den. ungen kan godt komme nå, men den vil nok være litt prematur. den vil uansett overleve og klare seg helt fint, men det er en grun til at det skal gå 39 uker, ikke 32. min søster snakker mye om at unger er helt perfekte i uke 29, da hun fikk begge sine. hun sier at de er helt ferdige da, men det er nok bare halve sannheten, for det er veldig mye av det "ferdige" som ikke er klart for å leve utenfor livmora og klare seg på egenhånd, og det vil jeg tro er sant for bebisn din også.

ungen kommer når den er klar, så det er bare å vente. og holde ut.

Da jeg hadde 8 uker igjen så fikk jeg beskjed om at sønnen veide 3300 g etter ul. tok ofte ul pga risikosvangerskap, og de sa flere ganger han var stor.. han ble født uke 38+3, 2872 g. Så hadde ikke tatt vekta til ungen for god fisk når de måler når den er i magen.. Gutten min var 49 lang, så lang og tynn..

• 2 uker senere...
Gjest septembermum

det finnes ingen fasitsvar på den. ungen kan godt komme nå, men den vil nok være litt prematur. den vil uansett overleve og klare seg helt fint, men det er en grun til at det skal gå 39 uker, ikke 32. min søster snakker mye om at unger er helt perfekte i uke 29, da hun fikk begge sine. hun sier at de er helt ferdige da, men det er nok bare halve sannheten, for det er veldig mye av det "ferdige" som ikke er klart for å leve utenfor livmora og klare seg på egenhånd, og det vil jeg tro er sant for bebisn din også.

ungen kommer når den er klar, så det er bare å vente. og holde ut.

Ja, lungene er bl.a. ikke helt ferdige, det beste er at de får være ut tiden sin.

Er selv 31 uker på vei og håper inderlig jeg holder til termin :)

Men helst ikke så mye over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...