Gå til innhold

tragisk...

Anbefalte innlegg

Gjest speer
Skrevet

Viser bare at bruk av Hijab ikke akkurat er "frivillig".

Gjest togli
Skrevet

Ja, det er tragisk at hvilke klær man bruker eller hvordan man ser ut brukes for å mobbe andre :-(

Er så enig i dette som ble sagt av den muslimske jenta: "Lærerne må våge å ta en debatt om at alle, også muslimske jenter, må kunne velge selv og ikke utsettes for press."

Skrevet

Viser bare at bruk av Hijab ikke akkurat er "frivillig".

Har du vært på Grønland?

Skrevet

Ja.

Det er ikke mange prosent som bruker hijab (selv om man selvsagt "ser" dem som gjør det), ikke sant?

Gjest speer
Skrevet

Det er ikke mange prosent som bruker hijab (selv om man selvsagt "ser" dem som gjør det), ikke sant?

Veldig mange, faktisk.

Skrevet

''Og der møtte du deg selv i døren:''

Og det var helt bevist.

''Hvis (som du påstår) kun halvdelen av muslimer i Norge er medlemmer, så har man jo 50% sjanse for at hun ikke er det.''

Så hyggelig at du faktisk har tatt poenget. Det viser jo bare at antall muslimer et dobbelt å høyt som det du hevder, og at Voght har helt rett.

Nei, ettersom det reelle tallet fremdeles er 2% (uansett hvilke fantasitall du eller Vogt måtte ha), så viser det jo bare at du tar feil. Så enkelt så det.

I tillegg så er selvsagt ikke alle muslimer som er registrert "troende og praktiserende" muslimer (akkurat som medlemmer i kirken ikke er det), så derfor ligger nok det reelle tallet vesentlig under 2%.

Skrevet

Jo, faktisk! Men ho bruker sporadisk hijab, kun når ho føler for det. Og de er stilige og nøye utvalgt etter antrekk og tilbehør, kan jeg love deg ;-)

Det er så fint med slike mennesker som nekter å bli trykket ned i båsene som høyresiden (enten det er den norske høyresiden eller den muslimske høyresiden) forsøker å trykke dem ned i.

Jeg har også en muslimsk venninne som drar på byen om kvelden med lærskjørt og dyp utringning.

Med vennlig hilsen

Gjest speer
Skrevet

Nei, ettersom det reelle tallet fremdeles er 2% (uansett hvilke fantasitall du eller Vogt måtte ha), så viser det jo bare at du tar feil. Så enkelt så det.

I tillegg så er selvsagt ikke alle muslimer som er registrert "troende og praktiserende" muslimer (akkurat som medlemmer i kirken ikke er det), så derfor ligger nok det reelle tallet vesentlig under 2%.

''Nei, ettersom det reelle tallet fremdeles er 2% (uansett hvilke fantasitall du eller Vogt måtte ha), så viser det jo bare at du tar feil. Så enkelt så det.''

Nei, det er ikke slik bare fordi du sier det. Jeg stoler mer på fagfolk enn deg.

Skrevet

''Nei, ettersom det reelle tallet fremdeles er 2% (uansett hvilke fantasitall du eller Vogt måtte ha), så viser det jo bare at du tar feil. Så enkelt så det.''

Nei, det er ikke slik bare fordi du sier det. Jeg stoler mer på fagfolk enn deg.

Det er ikke jeg som sier det, men Statistisk Sentralbyrå.

Skrevet

Det er ikke jeg som sier det, men Statistisk Sentralbyrå.

Ære, være deg som orker! Jeg (og mange med meg) gremmes i stillhet. Men godt at noen holder ut :-/

Skrevet

Ære, være deg som orker! Jeg (og mange med meg) gremmes i stillhet. Men godt at noen holder ut :-/

Å spre falsk informasjon med viten og vilje er egentlig en form for hat-kriminalitet.

I dette tilfellet er det dog mest dum, på grensen til det hysterisk morsomme, fordi det jo innebærer at muslimske trossamfunn oppgir alt for lave medlemstall, slik at det skal få for lite penger utbetalt av staten.

*humrer*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Prøver å svare, men har tråden blitt sletta, eller?

Gjest son of sam
Skrevet

Prøver å svare, men har tråden blitt sletta, eller?

Sikkert "sør" som har vært på ferde igjen. Han har snart ødelagt hele dol.

Skrevet

Sikkert "sør" som har vært på ferde igjen. Han har snart ødelagt hele dol.

Heilt uenig, men kanskje du dessverre har rett! Ville savna han, jeg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...