Gå til innhold

Skal man lyttet til magefølelsen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nr. 2 eller bare viklet seg inn?

at typen har hatt en del kontakt med eksdama mens vi har vært sammen... og benektet

Har vært sammen i ca to år... de to rett før dette, men en kort periode.

Er utrolig sjalu på denne kvinnen og lurer på om det kan være denne sjalusien som gjør det. Men at han har benektet kontakt gjør meg sprø.

Annonse

..og da mener du?

Med det mener jeg at enkelte har en "magefølelse" som det viser seg oftest er i samsvar med virkeligheten. Disse som har slik erfaring kan bruke intuisjonen konstruktivt.

Ganske mange har en elendig "magafølelse"/intuisjon. Deres verden konstrueres mer i deres eget hode enn av den virkelige, ytre verden. Disse bør ikke lytte til sin magefølelse.

Et eksempel på det siste er personer med psykoser og en del av personlighetsforstyrrelsene.

The Punisher

nytt forhold eller etablert? siden du har en dårlig magefølelse så er det nok andre omstendigheter som også spiller inn kanskje...

hvis du ønsker å føle deg bedre, må du bli klar over over at det er tanker og følelser, holdninger og ikke ytre faktorer som skaper følelsene dine. Dette enkle revolusjonerende prinsippet kan hjelpe deg til endre måten du tenker og føler på.

Gjest NR.1 OG IKKE NR.2

Dette er vel 3. innlegget du har om denne mannen? Innlegg 1-"Tviler på han" og innlegg 2-"Er dette utroskap"? Mannen har kontakt med en x han hadde et 3 mnd. forhold til og dumpet han via sms. Det burde vel si sitt,mener jeg. Han prioriterer heller ikke deg så høyt, så da skjønner jeg ikke at det er så vanskelig å forstå hva mannen ”EGENTLIG” vil…

Du har selv vært utro en gang, og det var vel en grunn til det? Da sa vel magefølelsen at forholdet ikke var ”liv laga”, eller gjorde den ikke? Jeg skjønner derfor ikke at du trenger så mange råd. Hans prioriteringer og løgn sier vel sitt. Jeg skjønner at du gjerne vil ha denne mannen, men jeg tror faktisk ikke han vil ha deg etter å ha lest innleggene.

Du spør jo om det samme i alle innleggene, så jeg skjønner ikke vitsen....

Gjest NR.1 OG IKKE NR.2

Hvis det er du som har skrevet en del innlegg om dette allerede, så ville jeg absolutt lyttet til magefølelsen og gjort det slutt med fyren. Det virker ikke som du har det noe godt i dette forholdet når du er så usikker.

Dama har tidligere vært utro selv, og på seg selv kjenner man andre....Det merkelige er at hun oppgir mindre og mindre opplysninger hver gang. Det er vel ikke smart om man skal ha et godt svar...

Annonse

Mary Poppins

Dama har tidligere vært utro selv, og på seg selv kjenner man andre....Det merkelige er at hun oppgir mindre og mindre opplysninger hver gang. Det er vel ikke smart om man skal ha et godt svar...

Hun var ikke utro - det var slutt mellom henne og kjæresten på det daværende tidspunkt (er i hvert fall det jeg har lest)

Gjest NR.1 OG IKKE NR.2

Hun var ikke utro - det var slutt mellom henne og kjæresten på det daværende tidspunkt (er i hvert fall det jeg har lest)

Nei, det er nok et annet innlegg - les det første innlegget jeg ref. til i svaret mitt- nederst i tråden der har trådstarter svart:

Jeg har vært gift, og vært utro... (nei, er ikke stolt av det) for flere år siden. Da min daværende mann fikk mistanke, gikk jeg netopp i forsvar, for så å beskylde ham for mistenksomhet, sykelig sjalusi osv.

Mary Poppins

Nei, det er nok et annet innlegg - les det første innlegget jeg ref. til i svaret mitt- nederst i tråden der har trådstarter svart:

Jeg har vært gift, og vært utro... (nei, er ikke stolt av det) for flere år siden. Da min daværende mann fikk mistanke, gikk jeg netopp i forsvar, for så å beskylde ham for mistenksomhet, sykelig sjalusi osv.

Ah ok da blander jeg

Gjest Nr. 2 eller bare viklet seg inn?

At jeg var utro i ekteskapet mitt, hadde bakgrunn i år med trakasering og fraskyving hos han jeg var gift med. Og ja, jeg var på vei UT av ekteskapet da det skjedde.

Min kjæreste hadde kontakt med sin eks i STARTEN på vårt forhold.. og spurte om å få treffe henne igjen et år etter at hun gjorde slutt (da hadde vi vært sammen i 6 mnd.).

Vi snakket om dette for et par uker siden, da jeg holdt på å gå, fordi jeg ikke orker å leve med denne "følelsen" lengre.. han bedyrer jo at det er meg han vil ha og at han er ferdig med denne andre. At det aldri vil bli de to igjen pga måten hun har behandlet ham på..

Det er ikke det at jeg tror de har noe kontakt nå. men det er denne ekle følelsen, som stadig sniker seg innpa, om at jeg er istedenfor henne andre..

Det jeg ikke er sikker på, er om magefølelsen min er reell, eller om det er krenkede følelser og sjalusi etter det som skjedde i fjor, som gjør dette.

Gjest NR.1 OG IKKE NR.2

At jeg var utro i ekteskapet mitt, hadde bakgrunn i år med trakasering og fraskyving hos han jeg var gift med. Og ja, jeg var på vei UT av ekteskapet da det skjedde.

Min kjæreste hadde kontakt med sin eks i STARTEN på vårt forhold.. og spurte om å få treffe henne igjen et år etter at hun gjorde slutt (da hadde vi vært sammen i 6 mnd.).

Vi snakket om dette for et par uker siden, da jeg holdt på å gå, fordi jeg ikke orker å leve med denne "følelsen" lengre.. han bedyrer jo at det er meg han vil ha og at han er ferdig med denne andre. At det aldri vil bli de to igjen pga måten hun har behandlet ham på..

Det er ikke det at jeg tror de har noe kontakt nå. men det er denne ekle følelsen, som stadig sniker seg innpa, om at jeg er istedenfor henne andre..

Det jeg ikke er sikker på, er om magefølelsen min er reell, eller om det er krenkede følelser og sjalusi etter det som skjedde i fjor, som gjør dette.

Synes du at han viser at det er deg han vil ha? Du har jo skrevet at du får ikke komme til han når barna er der, og dere har vært sammens i 2 år. Er det et tegn på at han tar forholdet seriøst? Du har inkludert han med dine barn helt siden starten av forholdet. Når du spør om grunnen til at du ikke blir inkludert, så snakker han det bort. Er ikke det et varselstegn? Jeg tror du må se etter andre ting enn kun kontakten med en x som dumpet han via sms etter 3 mnd. Det er bare et av flere ting...

Jeg betviler at du har truffet andre familemedlemmer og vårt med i sammenkomster i løpet av disse to årene. Om det stemmer- har du aldri stilt deg spørrende til det om forholdet er seriøst fra hans side?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...