Gå til innhold

Tilbake til hverandre ??

Anbefalte innlegg

tusseline40

Det har vært brudd mellom oss to i 2 mnd.(han gjorde det slutt). Da han såg meg på lørdagen, klarte han ikke å holde fingrene av "fatet"...han sa at han har savnet meg, da må det vel være noen følelser hos ham og ikke bare det som dingler mellom beina??

Han sa også at jeg var versdens beste og herligste for ham,han trengte tid til å sortere tankene sine...og det er jeg med på !

Jeg er fremdeles glad i ham og er villig til å ta ham tilbake,hvis han finner det ut

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349778-tilbake-til-hverandre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest yesican

''Da han såg meg på lørdagen, klarte han ikke å holde fingrene av "fatet"...han sa at han har savnet meg, da må det vel være noen følelser hos ham og ikke bare det som dingler mellom beina??''

Og lot du ham holde fingrene litt på fatet? Følelsene kan befinne seg mellom beina også vetdu. Jeg har opplevd en eks si han savner meg, så får han litt av godsakene, og så savner han meg plutselig ikke så mye lenger (tar ikke telefonen eller svarer på henvendelser). Helt til neste gang vi treffes, da savner han meg visst litt likevel. Nå er jeg ikke fullt så rundhåndet mer. La mannen vise med handlinger at han savner deg før du bestemmer deg for å ta ham tilbake.

Gjest 2veis

''Da han såg meg på lørdagen, klarte han ikke å holde fingrene av "fatet"...han sa at han har savnet meg, da må det vel være noen følelser hos ham og ikke bare det som dingler mellom beina??''

Og lot du ham holde fingrene litt på fatet? Følelsene kan befinne seg mellom beina også vetdu. Jeg har opplevd en eks si han savner meg, så får han litt av godsakene, og så savner han meg plutselig ikke så mye lenger (tar ikke telefonen eller svarer på henvendelser). Helt til neste gang vi treffes, da savner han meg visst litt likevel. Nå er jeg ikke fullt så rundhåndet mer. La mannen vise med handlinger at han savner deg før du bestemmer deg for å ta ham tilbake.

han visste vel at han kunne få, og at du kunne. det går jo begge veier

Gjest 2veis

Jeg var ung og naiv. :-p Det var vel det som var greia. Jeg "kunne," og det var til slutt det eneste som var bra mellom oss.

nå er du erfaren og klok?;) Jeg for min del synes det er ok å prøve seg, en har da behov. men bare dersom jeg vet at x er singel og at jeg er singel.

Annonse

Gjest ikke så greit da....

nå er du erfaren og klok?;) Jeg for min del synes det er ok å prøve seg, en har da behov. men bare dersom jeg vet at x er singel og at jeg er singel.

Litt ugreit syns jeg da, hvis xen håper på gjenforening og har følelser... men det er vel typisk mannfolk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...