Gå til innhold

Sterk kløe på leggene og under armene

Anbefalte innlegg

sunniva1978

Jeg har plutselig begynt å klø veldig intenst under armene og på leggene. Tenkte først at dette skyldtes barbering men synes dette er merkelig da jeg alltid har barbert meg og jeg har heller ikke begynt med noen nye produkter hverken i forhold til barbering eller såpe, skyllemiddel, deodorant, tøy osv. Dette kom veldig brått og det er såpass intenst at jeg kan våkne på nettene av at jeg klør. Ser såvidt noen nupper under armene, men ikke så veldig mye. Ikke noe mer enn vanlig egentlig. På leggene har jeg litt røde prikker.. Lurer veldig på hva dette kan være. Har prøvd å finne noen forklaring men ettersom jeg ikke bruker noen nye produkter så ser jeg ingen grunn til kkløen. Dete er veldig plagsomt. Håper noen kan svare meg på hva dette er og hva jeg kan gjøre for å lindre det.

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Du burde få testet deg om du har fått noen ny allergi.Den fettormen som Asfalt snakker om har jeg aldri hørt om,og lurer på om han tuller med deg.

Er du 100% sikker på at du ikke har brukt en ny såpe eller deodorant,har jeg ingen andre forslag en allergi.Jeg er ikke lege,og kan derfor ikke stille noen diagnose.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...