Gå til innhold

sjelden menstruasjon

Anbefalte innlegg

Gjest desperate_trude

Kjære doktoronline!

Jeg har et problem som jeg ikke egentlig vet om det er noe problem i det hele tatt.

Jeg er 19 år og har svært sjelden menstruasjon. Jeg fikk mensen rett etter at jeg fyllte 13 og det første året synes jeg å huske at den var ganske regelmessig. Ettervert som årene gikk ble den mer og mer uregelmessig. Det går minst 5 - 6 uker mellom hver gang. Jeg får den aldri på samme dag og det går liksom aldri akkurat 5 uker mellom hver gang. Ofte kan jeg ha mensen 1 gang på 2 - 3 måneder, og når jeg først har den blør jeg svært lite. Er dette normalt når jeg har hatt mensen i 6 år?

Gikk på p-piller for et par år siden, da var den noen lunde regelmeesig, men ble uregelmeesig så fort jeg sluttet.

Vet jeg burde komme meg til lege men det er vanskelig på grunn av jobben.

Håper inderlig på svar! På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34991-sjelden-menstruasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...