EnolaGay Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg fortsetter å drodle litt om de muggene her jeg, antar det er flere som skal igjennom dette og er nyskjerrig slik jeg var først! Har byttet all tapen og sett arrene skikkelig for første gang i dag, og oppdaget at jeg overhodet ikke har arr under brystene! Kun rundt brystknoppen og rett ned...så feil kan man ta. Så da tok jeg på en vanlig bh jeg, drittlei av sportsbh som klemmer og er varm! Men får vel sove med den noen uker til tenker jeg. Ellers ser det "rent" og greit ut, litt skrukker og snurp, jeg antar det vil gro og rette seg selv over tid. (Bare to uker i dag) Litt nummen, men såpass øm at jeg tror all følelse vil komme helt tilbake etterhvert. Et lite "hull" under venstre bryst, noe "gruff" men så lite at jeg bare vasket og tapet over. Blir ikke arr rundt brystknoppen, det kan jeg se allerede nå. Der gror det og blir mer eller mindre borte etterhvert. Men regner med en hvit stripe nedover brystet når alt er grodd. Føles godt å tape over alt! Gir litt støtte og føles bedre. Nøyaktig samme størrelse som før. Og gleder meg til det har gått mer tid slik at man ikke lenger ser "sømmen". Det er noe psykisk i det der liksom. Et helt arr føles "tryggere"... *litt teit* :0) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349924-tapen-av-for-f%C3%B8rste-gang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.