Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest MissP.

Nå er jeg litt lei... 3. forsøk med kobberspiral ser heller ikke ut til å funke. 1. gang ble den fjernet pga konisering, men lå ikke riktig. 2. gang kom den ut av seg selv, jeg ble da også gravid. Etter abort satte jeg inn spiral nr.3 for 11 dager siden, 1. dag av mens. Lite blødning 2-3 dager. Helt ok noen dager, så begynte smertene. Kjennes som mens-smerter, kommer i stikk 3-4 ganger om dagen, gjerne etterfulgt av svak blødning. Utfloden er tykkere enn vanlig og lukter til tider ille, kjenner svakt ubehag men ikke direkte kløe. Lite effekt av Vivag. Almenntilstand helt fin.

Hva tror dere? Sopp eller annen type infeksjon? Bør jeg se det an eller få spiralen fjernet igjen? Har ikke lyst å gå rundt med disse smertene på ferie...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349942-tr%C3%B8bbel-med-spiral-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...