Gjest MissP. Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Nå er jeg litt lei... 3. forsøk med kobberspiral ser heller ikke ut til å funke. 1. gang ble den fjernet pga konisering, men lå ikke riktig. 2. gang kom den ut av seg selv, jeg ble da også gravid. Etter abort satte jeg inn spiral nr.3 for 11 dager siden, 1. dag av mens. Lite blødning 2-3 dager. Helt ok noen dager, så begynte smertene. Kjennes som mens-smerter, kommer i stikk 3-4 ganger om dagen, gjerne etterfulgt av svak blødning. Utfloden er tykkere enn vanlig og lukter til tider ille, kjenner svakt ubehag men ikke direkte kløe. Lite effekt av Vivag. Almenntilstand helt fin. Hva tror dere? Sopp eller annen type infeksjon? Bør jeg se det an eller få spiralen fjernet igjen? Har ikke lyst å gå rundt med disse smertene på ferie... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349942-tr%C3%B8bbel-med-spiral-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.