Gå til innhold

Sexleketøy - penisforlenger

Anbefalte innlegg

Gjest strekkergrensene

Leker litt med tanken om å overraske kona med en slik:

http://www.kondomeriet.no/?did=9779167

Jeg ligger vel på normalen når det kommer til størrelse, men ønsker å gi henne en opplevelse litt utover det vi vanligvis driver med.

Er det noen som har erfaringer med dette produktet? Tar gjerne i mot tilbakemeldinger fra begge kjønn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349965-sexleket%C3%B8y-penisforlenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mary Poppins

Jeg foretrekker en penis som er gjennomsnittelig stor fremfor en som er over gjennomsnittet. For de fleste damer er det omkretsen som har noe å si, ikke selve lengden.

Med andre ord er det mye annet på kondomeriet.no jeg heller ville foretrukket å bli overrasket med :-)

Hvis du ligger på normalen så kan en slik forlenger heller gjøre vondt for mange enn å glede ekstra. Lengden er som regel grei å håndtere for de fleste damer, det er i bredden du kan gjøre mest for din partner (uten å snakke for alle)

Det kan være vond å bli stanget av penis mot livmortappen og det er som regel ikke noe problem å få til med en vanlig lengde penis, spesiellt rundt eggløssning er det mange kvinner som er ekstra såre og da må selv en "vanlig" penis ta det litt penere

Tykkelsen derimot er det som gjør at skjedeveggene får "noe å jobbe med", og det pleier å være greit det også med en "vanlig" penis og en "vanlig" vagina

Jeg ville således gjerne blitt overrasket med noe annet enn en penis-forlenger fikk jeg - som kvinne - velge :)

Gjest Ulvinnen

Jeg får bare opp hovedsiden til kondomeriet, ikke penisforlengeren. Men jeg kan komme med et svar likevel. Jeg synes ikke en penisforlenger høres noe spennende ut, siden du er normalt utstyrt fra før. Lengre penis vil ikke gjøre noen spesiell forskjell, spesielt ikke når man vet at den ytterste delen er kunstig, slik at mannen ikke har følelser der en gang.

Prøv heller å overraske henne med et annet produkt, f.eks en vibrator.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...