Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

P.piller tar vi tre uker i strekk (med en uke pillestopp) eller måneden rundt med en uke "liksompille"

Abortpille - om vi kan kalle det det - tas raskest mulig og innen x antall timer etter et samleie for å forhindre en evnt. graviditets utvikling

Utover dette så finnes pessar/gjerne sammen med sæddrepende krem, p.plaster, p-stav etc etc

Om du IKKE er klar for en ny graviditet så slutt å forvent at hun skal holde dere graviditetsfrie og BEGYNN Å BRUKE KONDOM

Det er så utrolig fjottet og lite modent å syte som du gjør og ikke ville ta ansvar selv. Et realt mannfolk nyter sex selv "med papir på" og sikrer seg så godt han kan mot graviditet inntil han er klar for det eventuelle eller at forholdet er så stabilt og trygt at partene stoler på hverandre og jobber mot felles mål...om det så er graviditet eller å unngå det samme

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/#findComment-2988168
Del på andre sider

P.piller tar vi tre uker i strekk (med en uke pillestopp) eller måneden rundt med en uke "liksompille"

Abortpille - om vi kan kalle det det - tas raskest mulig og innen x antall timer etter et samleie for å forhindre en evnt. graviditets utvikling

Utover dette så finnes pessar/gjerne sammen med sæddrepende krem, p.plaster, p-stav etc etc

Om du IKKE er klar for en ny graviditet så slutt å forvent at hun skal holde dere graviditetsfrie og BEGYNN Å BRUKE KONDOM

Det er så utrolig fjottet og lite modent å syte som du gjør og ikke ville ta ansvar selv. Et realt mannfolk nyter sex selv "med papir på" og sikrer seg så godt han kan mot graviditet inntil han er klar for det eventuelle eller at forholdet er så stabilt og trygt at partene stoler på hverandre og jobber mot felles mål...om det så er graviditet eller å unngå det samme

Hva er det med deg!!

Jeg syter IKKE, jeg spør og lurer om ting..

Det er oxo snakk om ÆRLIGHET!

Eller lurer du oxo tid partner om ting kanskje siden du liksom bruker en slags kjeft på meg!

Enn om jeg ikke tåler noe av det du mener en mann kan gjøre for å hidre..

Må være LOV å spørre om svar enn att jeg skal få bli beskyldt for syting osv her ass..

Takk for dinn flott svar..

Men det jeg bare lurte på, var OM DET STEMMER DET HO SUER ATT HO TAR EN P-PILLE SOM BARE TAS FØR VENTET MENS! Er det sant!!??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/#findComment-2988177
Del på andre sider

"Så jeg føler att det er bare noe ho sier å lurer meg å er det kan skje noe jeg ikke vil og klar for siden jeg fra før har 3 barn..."

Sorry, jeg kaller det en form for "syt". Så klart et forhold handler om tillit og respekt, og siden du går rundt og mistenker at din partner kan lure deg med noe såpass viktig og livsendrende som dette så er det ikke det du har i ditt forhold

Og som jeg skrev, nei....p.piller tas som jeg beskrev i andre innlegget mitt. Hvis din partner sier hun er 100 % trygg pga EN pille tatt før mens så er det enten:

1 - en abortpille hun bruker som prevensjon og hun bruker den således feil

eller

2 - hun bruker et prevensjon de aller fleste ikke kjenner til

eller

3 - hun "lurer" deg

SÅ, jeg gjentar. Ta vare på deg selv om bruk kondom inntil du kan gå rundt i forholdet ditt UTEN en slik uro om at du blir lurt. Og tåler du ikke kondom så ta kontakt med legen din eller sjekk ut bedre. Kanskje er det andre slag kondomer du tåler bedre ea

Tåler du ikke noe så har du to valg, avstå fra sex inntil du er trygg på en evnt partner, eller ha sex og håpe på at samlivet deres er bygd på tillit og respekt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/#findComment-2988190
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

"Så jeg føler att det er bare noe ho sier å lurer meg å er det kan skje noe jeg ikke vil og klar for siden jeg fra før har 3 barn..."

Sorry, jeg kaller det en form for "syt". Så klart et forhold handler om tillit og respekt, og siden du går rundt og mistenker at din partner kan lure deg med noe såpass viktig og livsendrende som dette så er det ikke det du har i ditt forhold

Og som jeg skrev, nei....p.piller tas som jeg beskrev i andre innlegget mitt. Hvis din partner sier hun er 100 % trygg pga EN pille tatt før mens så er det enten:

eller

eller

3 - hun "lurer" deg

SÅ, jeg gjentar. Ta vare på deg selv om bruk kondom inntil du kan gå rundt i forholdet ditt UTEN en slik uro om at du blir lurt. Og tåler du ikke kondom så ta kontakt med legen din eller sjekk ut bedre. Kanskje er det andre slag kondomer du tåler bedre ea

Tåler du ikke noe så har du to valg, avstå fra sex inntil du er trygg på en evnt partner, eller ha sex og håpe på at samlivet deres er bygd på tillit og respekt

Jeg er enig i konklusjonen din nederst, men jeg synes du svarer ham litt arrogant.

Han spør om råd her fordi kjæresten påstår at prevensjonen hun tar er sikker, og han er usikker på om hun har rett eller om hun lurer ham.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/#findComment-2988191
Del på andre sider

eller

eller

3 - hun "lurer" deg

Sorry om jeg utalte meg feil 200sek, men var ikke ment som syt..

Sorry!

Var en forklaring om hva jeg hadde fra før bare.. Ikke noe annet enn det 200sek.

Men samme det... Kos deg videre

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/#findComment-2988205
Del på andre sider

eller

eller

3 - hun "lurer" deg

Jeg sier IKKE, å har ikke sakt att ho lurer meg osv!

Men glem alt 200sek, du var IKKE mye til hjelp som mener jeg ikke stoler på ho, jeg har spørt mange ganger, å ho sier bare det att ho tar en P-pille før venet mens. Så ikke svar meg mere 200sek når du mener jeg SYTER, Å MISSTENKER MIN KJÆREST...! Det gjør meg irritert..

Har aldri misstenkt ho.!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/#findComment-2988206
Del på andre sider

eller

eller

3 - hun "lurer" deg

Jeg prøver oxo å gjøre alt etter mitt å hennes beste...

Men jeg syntes bare det var rart det med svar min kjærest sa ang P-pillen, derfor måtte jeg høre rudt.. Ikke noe annet det...

Klart jeg vil og stoler på ho.. Men men...

Tar vare på meg jeg vettu, så betste jeg kan 200sek

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/#findComment-2988209
Del på andre sider

Jeg er enig i konklusjonen din nederst, men jeg synes du svarer ham litt arrogant.

Han spør om råd her fordi kjæresten påstår at prevensjonen hun tar er sikker, og han er usikker på om hun har rett eller om hun lurer ham.

Joda, svarer nok litt småhissig :)

Men jeg blir bare så oppgitt over at menn forventer at kvinnen skal stille med alt ansvar og så ofte så er de redd attpåtil da for å måtte forholde seg til en graviditet

Denne herren her skriver at han er usikker på om hun lurer ham for han tror at p.piller fungerer på annet vis enn hun forteller ham at hun tar sine, plus at han ikke ønsker en graviditet for han har allerede 3 barn

Hjelper ikke å høvle over meg at jeg er den som er dum heller da som mener han ikke stoler på henne, for hadde han stolt på henne så hadde han jo ikke skrevet inn her med en mistanke om at noe ikke stemte :)

Hva å gjøre? Beskytte seg selv såklart, uten noe mere og og mèn. Hjelper jo ikke hva vi sier her inne hvis han ender opp med unge nr. 4 liksom

Og han har vel rett i å være skeptisk, en p.pille som tas en gang i måneden og rett før mens er vel veldig usannsynlig å forekomme her til lands. Jeg har foresten også svart ham på dette med p.piller to ganger i innleggene mine, men de svarene ser visst ut til å gå ham hus forbi :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/#findComment-2988422
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...