Gjest Arholte Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hei.. Fins det P-piller som bare tass før venet mens? Min kjærest sier att ho har det.. Men jeg mente det var bare P-piller som man tok hver dag jeg.. Så jeg føler att det er bare noe ho sier å lurer meg å er det kan skje noe jeg ikke vil og klar for siden jeg fra før har 3 barn... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
200eek Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 P.piller tar vi tre uker i strekk (med en uke pillestopp) eller måneden rundt med en uke "liksompille" Abortpille - om vi kan kalle det det - tas raskest mulig og innen x antall timer etter et samleie for å forhindre en evnt. graviditets utvikling Utover dette så finnes pessar/gjerne sammen med sæddrepende krem, p.plaster, p-stav etc etc Om du IKKE er klar for en ny graviditet så slutt å forvent at hun skal holde dere graviditetsfrie og BEGYNN Å BRUKE KONDOM Det er så utrolig fjottet og lite modent å syte som du gjør og ikke ville ta ansvar selv. Et realt mannfolk nyter sex selv "med papir på" og sikrer seg så godt han kan mot graviditet inntil han er klar for det eventuelle eller at forholdet er så stabilt og trygt at partene stoler på hverandre og jobber mot felles mål...om det så er graviditet eller å unngå det samme 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/#findComment-2988168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fidoboy Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 P.piller tar vi tre uker i strekk (med en uke pillestopp) eller måneden rundt med en uke "liksompille" Abortpille - om vi kan kalle det det - tas raskest mulig og innen x antall timer etter et samleie for å forhindre en evnt. graviditets utvikling Utover dette så finnes pessar/gjerne sammen med sæddrepende krem, p.plaster, p-stav etc etc Om du IKKE er klar for en ny graviditet så slutt å forvent at hun skal holde dere graviditetsfrie og BEGYNN Å BRUKE KONDOM Det er så utrolig fjottet og lite modent å syte som du gjør og ikke ville ta ansvar selv. Et realt mannfolk nyter sex selv "med papir på" og sikrer seg så godt han kan mot graviditet inntil han er klar for det eventuelle eller at forholdet er så stabilt og trygt at partene stoler på hverandre og jobber mot felles mål...om det så er graviditet eller å unngå det samme Hva er det med deg!! Jeg syter IKKE, jeg spør og lurer om ting.. Det er oxo snakk om ÆRLIGHET! Eller lurer du oxo tid partner om ting kanskje siden du liksom bruker en slags kjeft på meg! Enn om jeg ikke tåler noe av det du mener en mann kan gjøre for å hidre.. Må være LOV å spørre om svar enn att jeg skal få bli beskyldt for syting osv her ass.. Takk for dinn flott svar.. Men det jeg bare lurte på, var OM DET STEMMER DET HO SUER ATT HO TAR EN P-PILLE SOM BARE TAS FØR VENTET MENS! Er det sant!!?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/#findComment-2988177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Nei, det finnes ingen pille som kan tas bare ved ventet mens for å unngå graviditet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/#findComment-2988181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Nei, enten tar kvinner p-piller hver dag (der 1 av 4 uker består av juksepiller), eller en tar p-piller i 3 uker og holder opp i en uke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/#findComment-2988182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
200eek Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 "Så jeg føler att det er bare noe ho sier å lurer meg å er det kan skje noe jeg ikke vil og klar for siden jeg fra før har 3 barn..." Sorry, jeg kaller det en form for "syt". Så klart et forhold handler om tillit og respekt, og siden du går rundt og mistenker at din partner kan lure deg med noe såpass viktig og livsendrende som dette så er det ikke det du har i ditt forhold Og som jeg skrev, nei....p.piller tas som jeg beskrev i andre innlegget mitt. Hvis din partner sier hun er 100 % trygg pga EN pille tatt før mens så er det enten: 1 - en abortpille hun bruker som prevensjon og hun bruker den således feil eller 2 - hun bruker et prevensjon de aller fleste ikke kjenner til eller 3 - hun "lurer" deg SÅ, jeg gjentar. Ta vare på deg selv om bruk kondom inntil du kan gå rundt i forholdet ditt UTEN en slik uro om at du blir lurt. Og tåler du ikke kondom så ta kontakt med legen din eller sjekk ut bedre. Kanskje er det andre slag kondomer du tåler bedre ea Tåler du ikke noe så har du to valg, avstå fra sex inntil du er trygg på en evnt partner, eller ha sex og håpe på at samlivet deres er bygd på tillit og respekt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/#findComment-2988190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 "Så jeg føler att det er bare noe ho sier å lurer meg å er det kan skje noe jeg ikke vil og klar for siden jeg fra før har 3 barn..." Sorry, jeg kaller det en form for "syt". Så klart et forhold handler om tillit og respekt, og siden du går rundt og mistenker at din partner kan lure deg med noe såpass viktig og livsendrende som dette så er det ikke det du har i ditt forhold Og som jeg skrev, nei....p.piller tas som jeg beskrev i andre innlegget mitt. Hvis din partner sier hun er 100 % trygg pga EN pille tatt før mens så er det enten: 1 - en abortpille hun bruker som prevensjon og hun bruker den således feil eller 2 - hun bruker et prevensjon de aller fleste ikke kjenner til eller 3 - hun "lurer" deg SÅ, jeg gjentar. Ta vare på deg selv om bruk kondom inntil du kan gå rundt i forholdet ditt UTEN en slik uro om at du blir lurt. Og tåler du ikke kondom så ta kontakt med legen din eller sjekk ut bedre. Kanskje er det andre slag kondomer du tåler bedre ea Tåler du ikke noe så har du to valg, avstå fra sex inntil du er trygg på en evnt partner, eller ha sex og håpe på at samlivet deres er bygd på tillit og respekt Jeg er enig i konklusjonen din nederst, men jeg synes du svarer ham litt arrogant. Han spør om råd her fordi kjæresten påstår at prevensjonen hun tar er sikker, og han er usikker på om hun har rett eller om hun lurer ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/#findComment-2988191 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fidoboy Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Nei, det finnes ingen pille som kan tas bare ved ventet mens for å unngå graviditet. Takk for svaret.. det var det jeg ville vite.. Tusen takk for svar.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/#findComment-2988202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fidoboy Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Nei, enten tar kvinner p-piller hver dag (der 1 av 4 uker består av juksepiller), eller en tar p-piller i 3 uker og holder opp i en uke. Takk, var det jeg oxo mente... Men ho jeg er sammens med sier ho tar en før venet mens.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/#findComment-2988203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fidoboy Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 "Så jeg føler att det er bare noe ho sier å lurer meg å er det kan skje noe jeg ikke vil og klar for siden jeg fra før har 3 barn..." Sorry, jeg kaller det en form for "syt". Så klart et forhold handler om tillit og respekt, og siden du går rundt og mistenker at din partner kan lure deg med noe såpass viktig og livsendrende som dette så er det ikke det du har i ditt forhold Og som jeg skrev, nei....p.piller tas som jeg beskrev i andre innlegget mitt. Hvis din partner sier hun er 100 % trygg pga EN pille tatt før mens så er det enten: 1 - en abortpille hun bruker som prevensjon og hun bruker den således feil eller 2 - hun bruker et prevensjon de aller fleste ikke kjenner til eller 3 - hun "lurer" deg SÅ, jeg gjentar. Ta vare på deg selv om bruk kondom inntil du kan gå rundt i forholdet ditt UTEN en slik uro om at du blir lurt. Og tåler du ikke kondom så ta kontakt med legen din eller sjekk ut bedre. Kanskje er det andre slag kondomer du tåler bedre ea Tåler du ikke noe så har du to valg, avstå fra sex inntil du er trygg på en evnt partner, eller ha sex og håpe på at samlivet deres er bygd på tillit og respekt Sorry om jeg utalte meg feil 200sek, men var ikke ment som syt.. Sorry! Var en forklaring om hva jeg hadde fra før bare.. Ikke noe annet enn det 200sek. Men samme det... Kos deg videre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/#findComment-2988205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fidoboy Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 "Så jeg føler att det er bare noe ho sier å lurer meg å er det kan skje noe jeg ikke vil og klar for siden jeg fra før har 3 barn..." Sorry, jeg kaller det en form for "syt". Så klart et forhold handler om tillit og respekt, og siden du går rundt og mistenker at din partner kan lure deg med noe såpass viktig og livsendrende som dette så er det ikke det du har i ditt forhold Og som jeg skrev, nei....p.piller tas som jeg beskrev i andre innlegget mitt. Hvis din partner sier hun er 100 % trygg pga EN pille tatt før mens så er det enten: 1 - en abortpille hun bruker som prevensjon og hun bruker den således feil eller 2 - hun bruker et prevensjon de aller fleste ikke kjenner til eller 3 - hun "lurer" deg SÅ, jeg gjentar. Ta vare på deg selv om bruk kondom inntil du kan gå rundt i forholdet ditt UTEN en slik uro om at du blir lurt. Og tåler du ikke kondom så ta kontakt med legen din eller sjekk ut bedre. Kanskje er det andre slag kondomer du tåler bedre ea Tåler du ikke noe så har du to valg, avstå fra sex inntil du er trygg på en evnt partner, eller ha sex og håpe på at samlivet deres er bygd på tillit og respekt Jeg sier IKKE, å har ikke sakt att ho lurer meg osv! Men glem alt 200sek, du var IKKE mye til hjelp som mener jeg ikke stoler på ho, jeg har spørt mange ganger, å ho sier bare det att ho tar en P-pille før venet mens. Så ikke svar meg mere 200sek når du mener jeg SYTER, Å MISSTENKER MIN KJÆREST...! Det gjør meg irritert.. Har aldri misstenkt ho.!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/#findComment-2988206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fidoboy Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 "Så jeg føler att det er bare noe ho sier å lurer meg å er det kan skje noe jeg ikke vil og klar for siden jeg fra før har 3 barn..." Sorry, jeg kaller det en form for "syt". Så klart et forhold handler om tillit og respekt, og siden du går rundt og mistenker at din partner kan lure deg med noe såpass viktig og livsendrende som dette så er det ikke det du har i ditt forhold Og som jeg skrev, nei....p.piller tas som jeg beskrev i andre innlegget mitt. Hvis din partner sier hun er 100 % trygg pga EN pille tatt før mens så er det enten: 1 - en abortpille hun bruker som prevensjon og hun bruker den således feil eller 2 - hun bruker et prevensjon de aller fleste ikke kjenner til eller 3 - hun "lurer" deg SÅ, jeg gjentar. Ta vare på deg selv om bruk kondom inntil du kan gå rundt i forholdet ditt UTEN en slik uro om at du blir lurt. Og tåler du ikke kondom så ta kontakt med legen din eller sjekk ut bedre. Kanskje er det andre slag kondomer du tåler bedre ea Tåler du ikke noe så har du to valg, avstå fra sex inntil du er trygg på en evnt partner, eller ha sex og håpe på at samlivet deres er bygd på tillit og respekt Jeg prøver oxo å gjøre alt etter mitt å hennes beste... Men jeg syntes bare det var rart det med svar min kjærest sa ang P-pillen, derfor måtte jeg høre rudt.. Ikke noe annet det... Klart jeg vil og stoler på ho.. Men men... Tar vare på meg jeg vettu, så betste jeg kan 200sek 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/#findComment-2988209 Del på andre sider Flere delingsvalg…
200eek Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg er enig i konklusjonen din nederst, men jeg synes du svarer ham litt arrogant. Han spør om råd her fordi kjæresten påstår at prevensjonen hun tar er sikker, og han er usikker på om hun har rett eller om hun lurer ham. Joda, svarer nok litt småhissig Men jeg blir bare så oppgitt over at menn forventer at kvinnen skal stille med alt ansvar og så ofte så er de redd attpåtil da for å måtte forholde seg til en graviditet Denne herren her skriver at han er usikker på om hun lurer ham for han tror at p.piller fungerer på annet vis enn hun forteller ham at hun tar sine, plus at han ikke ønsker en graviditet for han har allerede 3 barn Hjelper ikke å høvle over meg at jeg er den som er dum heller da som mener han ikke stoler på henne, for hadde han stolt på henne så hadde han jo ikke skrevet inn her med en mistanke om at noe ikke stemte Hva å gjøre? Beskytte seg selv såklart, uten noe mere og og mèn. Hjelper jo ikke hva vi sier her inne hvis han ender opp med unge nr. 4 liksom Og han har vel rett i å være skeptisk, en p.pille som tas en gang i måneden og rett før mens er vel veldig usannsynlig å forekomme her til lands. Jeg har foresten også svart ham på dette med p.piller to ganger i innleggene mine, men de svarene ser visst ut til å gå ham hus forbi 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349975-p-piller/#findComment-2988422 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.