Gå til innhold

Hvordan ta sexlivet videre?

Anbefalte innlegg

Gjest sexogfantasier

Min kjære og jeg har vært sammen i over 10 år og vi har et nokså vanlig sexliv der vi stort sett gjør de samme 3-4 stillingene hver gang. Jeg fantaserer om så mye mer, men da hun er en som ikke liker å snakke om sex så reserverer også jeg meg om å fortelle det jeg vil.

Jeg har f.eks fantasier om ting som er "grisete"(f.eks analsex, komme i munnen hennes) og jeg drømmer om trekant med både en mann og en kvinne.

Hvordan har andre tatt dette steget? Etter 10 år så har vi bitt låst i et fast mønster som jeg synes det er vanskelig å komme ut av.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350002-hvordan-ta-sexlivet-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

''Jeg har f.eks fantasier om ting som er "grisete"(f.eks analsex, komme i munnen hennes)''

Er det grisete? ;o)

Nei - snakk sammen, det er den eneste løsningen! Men ta det gjerne utenfor sengen i en rolig setting. Jada, jeg skjønner at det er vanskelig å skulle snu seg mot partneren midt under dagsrevyen og si:"Du, kjære, jeg hadde satt stor pris på om du kunne suge meg til jeg kommer i munnen din i kveld." ;o) Kanskje du kan spørre om hun er fornøyd med sexen deres og forhåpentligvis får du spørsmålet i retur (sikkerstikk her i huset om det er noe! *hehe*) og kan da forsikre henne om at du synes hun er kjempedeilig og at du elsker å ha sex med henne, men at du også kunne tenke deg å prøve....

Jeg hadde elsket det om min kjære kom med slike forslag!

Gjest sexogfantasier

''Jeg har f.eks fantasier om ting som er "grisete"(f.eks analsex, komme i munnen hennes)''

Er det grisete? ;o)

Nei - snakk sammen, det er den eneste løsningen! Men ta det gjerne utenfor sengen i en rolig setting. Jada, jeg skjønner at det er vanskelig å skulle snu seg mot partneren midt under dagsrevyen og si:"Du, kjære, jeg hadde satt stor pris på om du kunne suge meg til jeg kommer i munnen din i kveld." ;o) Kanskje du kan spørre om hun er fornøyd med sexen deres og forhåpentligvis får du spørsmålet i retur (sikkerstikk her i huset om det er noe! *hehe*) og kan da forsikre henne om at du synes hun er kjempedeilig og at du elsker å ha sex med henne, men at du også kunne tenke deg å prøve....

Jeg hadde elsket det om min kjære kom med slike forslag!

takk for tipsene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...