Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, vi er et par på 40 og 45, som lever i et partnerskap, og det begynte etter at vi hadde en gutt her hjemme på besøkshjem ei stund.... gikk bra i begynnelsen, men etter hvert så gled han mere å mere fra meg og det var gutten som var noe følte jeg, all sex opphørte etter noen mnd og vert dårli siden.... Det gikk så langt at jeg ikke tålte tryne på gutten, for jeg følte han ødela forholde vårt, men min mann vil ikke høre på det øre.. men nå har det vert bra ei stund, men og jeg gledde meg til sommeren og ferie, men plutselig nå i helga, tok han med seg den gutten på hyttetur,jeg sa til han det ikkje var akseptabelt og ikke godkjent av meg, men alikevel så gjorde han det , alikevel om han viste jeg var sterkt imot det... magefølelsen min sier meg at det er noe som er gale her, kan opplyse gutten er 16år.... Han sier han er bare er en venn, men hvem er det som han gutt på seksten år som venn når en selv er 45? bare spør jeg.. og en annen ting, har er livredd for mobiln sin, tar han med seg over alt, til og med når han dusjer.... er det noe faresignal om at det er noe som er fare på ferdet??

Gla for all svar jeg får....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350004-mistanke-om-utroskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Oi, dette fikk jeg en ekkel magefølelse av. Vet ikke helt hva du skal gjøre og hvem du skal snakke med, når partneren din avfeier deg med at han er en venn.

Som besøkshjem så skal dere ikke ha barnet som venn - men dere skal være voksenpersoner som han skal være trygg hos.

Håper du får svar fra andre her som kan gi deg råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350004-mistanke-om-utroskap/#findComment-2988415
Del på andre sider

Oi, dette fikk jeg en ekkel magefølelse av. Vet ikke helt hva du skal gjøre og hvem du skal snakke med, når partneren din avfeier deg med at han er en venn.

Som besøkshjem så skal dere ikke ha barnet som venn - men dere skal være voksenpersoner som han skal være trygg hos.

Håper du får svar fra andre her som kan gi deg råd.

har vert en del sms`er i helga da, og nå har e sendt meld til foreldra og sagt hvordan ståa er, at vi er på skillsmissens rand og de får ta tak i saken og se til å få gutten ut av våres liv, viss vi ska berge stumpene her.... saken er at de ble skilt rett etter han kom te oss, hvem sin skyld var det..gjett???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350004-mistanke-om-utroskap/#findComment-2988420
Del på andre sider

Gjest prust

har vert en del sms`er i helga da, og nå har e sendt meld til foreldra og sagt hvordan ståa er, at vi er på skillsmissens rand og de får ta tak i saken og se til å få gutten ut av våres liv, viss vi ska berge stumpene her.... saken er at de ble skilt rett etter han kom te oss, hvem sin skyld var det..gjett???

Når dere er besøkshjem, er det ikke noen instans inne i bildet som har formidlet barnet til dere? Barnevern eller noen andre? Synes du skal gi beksjed til dem at dere ikke kan ha gutten lenger. Han bør jo også få oppfølging ift om det har vært noe mer enn "vennskap" mellom gutten og din partner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350004-mistanke-om-utroskap/#findComment-2988421
Del på andre sider

Når dere er besøkshjem, er det ikke noen instans inne i bildet som har formidlet barnet til dere? Barnevern eller noen andre? Synes du skal gi beksjed til dem at dere ikke kan ha gutten lenger. Han bør jo også få oppfølging ift om det har vært noe mer enn "vennskap" mellom gutten og din partner.

Besøkshjemsavtalen gikk ut for over et år siden, vi har ikke hatt ansvaret for gutten siden da, men ha blandet se inn i vårt samliv alikevel... jo vi ble besøkshjem gjennom b.vernet.

Synes det er helt greit min mann drar på hytta alene, men for all verden skal og må han ha med seg en gutt på 16?? har hatt noen runder ja med min mann om det.. men han sier at han ikke nekte gutten kontakt så lenge han vil ha det, men hvem er det som er voksen her og kan nekte det, jo han det, og si fra at dette ikke går lengre, pga at ekteskape skranter, go nok grunn det syns jeg.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350004-mistanke-om-utroskap/#findComment-2988424
Del på andre sider

Annonse

Når man har vært besøkshjem for noen over en lengre periode er det da ikke unaturlig at det oppstår et vennskap som følge av dette?

gutten har tvinnet lillefingeren til den andre parten fra dag en 1, mens jeg har vert den som har satt foten ned, og vi to har ikke vert enig korles regler som skulle følges fra dag en... viss vi har vert det, så har han allfall brutt de en etter en.... så nå holder han gutten for seg selv,e føle det er at dette er liksom dette er hans "greie", jeg skal ikke bry meg...... Og dessuten "tusseline" har du godtatt at din mann har dratt på hytte tur med ei jente som dere har hatt ansvare for ei stund, men ikke lenger har det, og vert 30 år eldre neste??? jeg bare spør???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350004-mistanke-om-utroskap/#findComment-2988454
Del på andre sider

Besøkshjemsavtalen gikk ut for over et år siden, vi har ikke hatt ansvaret for gutten siden da, men ha blandet se inn i vårt samliv alikevel... jo vi ble besøkshjem gjennom b.vernet.

Synes det er helt greit min mann drar på hytta alene, men for all verden skal og må han ha med seg en gutt på 16?? har hatt noen runder ja med min mann om det.. men han sier at han ikke nekte gutten kontakt så lenge han vil ha det, men hvem er det som er voksen her og kan nekte det, jo han det, og si fra at dette ikke går lengre, pga at ekteskape skranter, go nok grunn det syns jeg.....

Enig med deg at noe er rart her. Men jeg aner ikke hva du skal gjøre med det... Ettersom jeg har vært i samme situajson selv, bare at vi var tre voksne. Så erfarte jeg at det å skulle redde et ekteskap alene, når den andre parten er så forelsket at han er sveiseblind. Det er et umulig prosjekt.

Så om jeg skal råde deg ut fra det, så er det å ta ut separasjon og fjerne deg fra det hele før det eksploderer. (Guttungen er 16 og dere har vært besøkshjem..noen kan komme til å tenke både det ene og det andre, og så er politiet involvert)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350004-mistanke-om-utroskap/#findComment-2988466
Del på andre sider

Gjest Antonsinfør

Enig med deg at noe er rart her. Men jeg aner ikke hva du skal gjøre med det... Ettersom jeg har vært i samme situajson selv, bare at vi var tre voksne. Så erfarte jeg at det å skulle redde et ekteskap alene, når den andre parten er så forelsket at han er sveiseblind. Det er et umulig prosjekt.

Så om jeg skal råde deg ut fra det, så er det å ta ut separasjon og fjerne deg fra det hele før det eksploderer. (Guttungen er 16 og dere har vært besøkshjem..noen kan komme til å tenke både det ene og det andre, og så er politiet involvert)

Synes ikke det er noe rart at han vil ta med seg gutten på hytta en helg etter at de har vært besøkshjem for gutten.

Synes det blir for voldsomt å anta noe som helst på et så tynt grunnlag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350004-mistanke-om-utroskap/#findComment-2988478
Del på andre sider

Synes ikke det i utgangspunktet er noe galt med at en voksen mann er villig til å bruke en ferieuke sammen med en 16-åring som han har kjent en stund som følge av å ha vært besøkshjem. Det er ikke kun foreldre som har evnen til å være omsorgspersoner for barn og ungdom.

Dersom du har grunn for å tro at mannen din misbruker denne ungdommen seksuelt, så bør du selvfølgelig ta konsekvensene av det.

Det er svært spesielt at du beskylder denne gutten både for å være skyld i dine ekteskapsproblemer og samtidig antyder at han også skal ha vært skyld i sine foreldres skilsmisse for noen år siden. I såfall forteller du om 4 voksne mennesker med liten evne til å forholde seg konstruktivt til problemer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350004-mistanke-om-utroskap/#findComment-2988481
Del på andre sider

Synes ikke det i utgangspunktet er noe galt med at en voksen mann er villig til å bruke en ferieuke sammen med en 16-åring som han har kjent en stund som følge av å ha vært besøkshjem. Det er ikke kun foreldre som har evnen til å være omsorgspersoner for barn og ungdom.

Dersom du har grunn for å tro at mannen din misbruker denne ungdommen seksuelt, så bør du selvfølgelig ta konsekvensene av det.

Det er svært spesielt at du beskylder denne gutten både for å være skyld i dine ekteskapsproblemer og samtidig antyder at han også skal ha vært skyld i sine foreldres skilsmisse for noen år siden. I såfall forteller du om 4 voksne mennesker med liten evne til å forholde seg konstruktivt til problemer.

Kan også fortelle deg "frosken" at han hadde et godt forhold til sin morfar, men han mått kutte kontakten han også, for han greide ikke mere... han skulle kontrollere for meget... gutten må ha enn han kan styre dit han vil hele tiden, og viss ikke så går det ikke.... MEG styrte han ikke!!!!!!!! Han er meget flink til og komme imellom folk å ødelegge ,viss han vil ta konrtoll over den ene og den er motakelig, først lillefingeren også hele handa......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350004-mistanke-om-utroskap/#findComment-2988885
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det er jammen bra at dere ikke lenger er besøkshjem for denne gutten, så negativt innstilt som du er til ham. Jeg skjønner ikke hvorfor du mener at det er så galt at mannen din tar med seg en 16-årig gutt på hyttetur. Det må da være en flott opplevelse for gutten?

Innholdet i startinnlegget ditt passer dårlig sammen med tittelen. Du sier du har mistanke om utroskap. Hvis du mener at det kan være noe seksuelt mellom din mann og denne gutten, så er ikke ordet "utroskap" men misbruk. Det er en grov beskyldning, hva har du som bevis eller indisium på at det foregår noe slikt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350004-mistanke-om-utroskap/#findComment-2989414
Del på andre sider

Det er jammen bra at dere ikke lenger er besøkshjem for denne gutten, så negativt innstilt som du er til ham. Jeg skjønner ikke hvorfor du mener at det er så galt at mannen din tar med seg en 16-årig gutt på hyttetur. Det må da være en flott opplevelse for gutten?

Innholdet i startinnlegget ditt passer dårlig sammen med tittelen. Du sier du har mistanke om utroskap. Hvis du mener at det kan være noe seksuelt mellom din mann og denne gutten, så er ikke ordet "utroskap" men misbruk. Det er en grov beskyldning, hva har du som bevis eller indisium på at det foregår noe slikt?

Hei "Ulvinne", Jeg ville at du ha levd under de samme forholdene som jeg gjorde i fjor sommer jeg.. kanskje du har hatt annen mening.....

Korles tror du det er å føle at en mister mannen sin mer å mer, og føle se uvelkommen i deres selskap??? Det gjør noe med en og en hver det i lange løp...... Selvsagt er det ikke bare foreldrene som er perfekte som omsorgspersoner, det vet jeg.. for vi har vert besøkshjem mange gang før, men aldri vert slik i ettekant.... så vi har litt erfaring med det....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350004-mistanke-om-utroskap/#findComment-2989650
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...