Gjest Oss som prøver Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hei Jeg og min samboer forsøker å bli gravid - men er akkurat nå bekymret for at vi kanskje har mistet på første forsøk. Første blødningsdag i min forrige menstruasjon var 8 juni - og eggløsning kom som "normalt". Uken før forventet menstruasjon opplevde jeg sterk tretthet, metallsmak i munnen, ektrem stikking i venstresiden av magen/underlivet og kvalme, og hadde små forhåpninger av at vi hadde lykkes - men tok ikke graviditetstest ettersom dette på daværende tidspunkt var for tidlig. 2 dager etter forventet menstruasjon begynte det med blødninger, noe som jeg da trodde var menstruasjon og et mislykket forsøk. Problemet er at denne blødningen bare har eskalert i mengde og smerter. Smerten sitter lavt i underlivet, minner litt om menstruasjonssmerter, men allikevel litt annerledes. Blødningen minner meg på ingen måte om en menstruasjon i sammenligning med slik det pleier å være i fht mengde, smerter og varighet. Det oppleves som helt vanlig rødt, mørkt blod, men enkelte små sorte "klumper/flak" Jeg er nå på min 5 dag med blødninger, og det virker ikke som om det har tenkt til å gi seg med det første. Kan det hende at jeg faktisk er/var gravid, men nå opplever en spontanabort? Hvis det i såfall er spontanabort vi opplever, kan jeg ikke ha kommet lenger enn uke 4 - vil kroppen min utstøte dette av seg selv, eller må jeg oppsøke lege/jordmor og foreta utskraping? Eller kan dette rett og slett være at menstruasjonen min fremdeles ikke er i normal modus etter p-pille slutt i februar, og det bare er en meget meget sterk menstruasjon jeg opplever? (den hart vært presis fra mars - juni) Andre muligens interessante opplysninger: - Sluttet med Yasmin P-piller i februar 2010 (21-piller-brett) - Utført konisering i 2008 - 25 år gammel - Røyker ikke/drikker veldig sjelden - Går ikke på noe som helst medisinering På forhånd: Takk for forhåpentligvis et hjelpende svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350032-spontanabort/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.