Hairspray Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Hei! Jeg er ei ung jente som sliter veldig med at jeg må gå på do konstant. Det kan være opptil flere ganger i timen. Dette er veldig slitsomt og ikke minst pinlig. F.eks hvis jeg er på butikken, kan jeg plutselig få en akutt trang til å måtte tisse så jeg knapt klarer å holde meg. Det skjer overalt, men det er faktisk ofte jeg ikke rekker meg på do også. Jeg har tenkt på om det kan være at jeg har for svake muskler til å holde meg, men det kan jo ikke være bare det? Jeg er diagnosert med angst og jeg har merket at tissetrangen er ekstra sterk når jeg har mine dårligere perioder. Det kan vel kanskje ha en tilknytning til stress og dårlige nerver? Jeg føler uansett at dette begynner å tære på meg. Jeg får rett og slett kjempevondt i magen hvis jeg ikke går på do med en gang jeg kjenner det trykker, og når jeg f.eks er på jobb så er det ikke bare å løpe ifra butikken når som helst. Håper noen kan hjelpe meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350058-konstant-tissetrang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.