Gjest Katrine36 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Episode 1: Du ringer og kjæresten din og spør om veien til et sted du skal, fordi du blir litt usikker på hvor du skal gå. Det er i nærheten av der han bor. Du har blitt forklart en vei du kan gå av noen du kjenner, men kjæresten sier du skal gå en annen vei. Du sier at du har blitt forklart at du skal gå denne veien, og spør hvorfor du ikke kan gå der. Han svarer er det meg eller du som er kjent her? Du spør frmdeles hvorfor sier folk at jeg skal gå den andre veien da? Han blir irritert, sier igjen at du skal gå dit han sier og deretter klasker han på røret i sinne! Du blir litt lettere sjokkert, prøver å ringe på igjen, men får ikke svar. Plutselig så kommer han kjørende for å hente deg og kjører deg dit du skal. Jeg spør hvorfor han slenger på røret i sinne, han svarer at jeg stiller dumme spørsmål og at jeg ikke vil høre på hvor han sier jeg skal gå. Hallo, sier, jeg...... Er det ikke mulig å snakke i en normal tone uten å hive på røret i sinne? Det viser seg i ettertid at man kan gå begge veiene....... Episode 2 (skjer 3 dager senere): Du ringer kjæresten din og stiller han noen spørsmål vedrørende kjøp av ny tlf. og sim kort. Spm. er: Er det slik å forstå at jeg kan kjøpe en mobil med kontantkort og ikke bruke tlf.nr. som følger med? En annen kan benytte sitt simkort og bruke tlf.? Det trenger ikke å være samme teleoperatør? Det vil si at er tlf. låst til tele2, så må ikke den som skal bruke tlf. også ha abonnement i tele2? Om jeg ikke bruker medfølgende tlf.nr. innen et år blir det slettet? Du spør opp igjen vedrørende et av svarene han gir. Han blir kjempesint, du får en "kjeftepreken" og han kaster på røret! Innen et halvt minutt ringer han deg tilbake, og spør om han skal forklare deg dette en gang til. Nå skal han ta det i en helt rolig tone fra begynnelsen, sier han (han er helt rolig i stemmen). Du er lettere forbannet, sier at han bare kan glemme hele saken, fordi du kan spørre noen andre. Deretter sier du ha det og legger på. Etter du har lagt på, sender du han en melding og sier at hans oppførsel er frekk og respektløs. Videre beklager at du er så dum at du ikke vet hundre prosent sikkert hvordan slike ting fungerer. Han svarer at han beklager at han kastet på røret i, men ikke mine dumme spørsmål! Neste morgen får du en ny melding der han beklaget at han var "så stygg" mot meg i går, og han skriver at han skal prøve å skjerpe seg. Denne meldingen sender han før kl. 06.00 om morgenen, selv om han har fri hele dagen. Hva feiler det denne mannen? Hissig, psykisk ustabil eller hva er det med han? Jeg har ikke gjort noe i forkant som skulle tilsi en slik oppførsel. Han har i etterkant sagt at jeg stilte dumme spørsmål og dratt frem episode nr. 1 under en diskusjon når han har blitt irritert. Jeg kaller ikke å spørre om hvilken vei du skal gå dumme spørsmål når man kan gå begge veiene.... Hvorfor gjør han dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350086-hva-feiler-det-denne-mannen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 episode 1 syntes jeg ikke var såå ille, han kom jo å henta deg og kjørte deg dit du skulle ikke alle som hadde gjort det.. episode 2 syns jeg kanskje var litt drøy ja... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350086-hva-feiler-det-denne-mannen/#findComment-2989210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katrine36 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 episode 1 syntes jeg ikke var såå ille, han kom jo å henta deg og kjørte deg dit du skulle ikke alle som hadde gjort det.. episode 2 syns jeg kanskje var litt drøy ja... Joda, jeg kan være delvis enig i episode 1, men å kaste på røret er jo respektløst. I tillegg så kunne jeg gå begge veier og han kunne vel sagt det i et normalt toneleie. Ikke hisse seg opp og kaste på røret, selv om han hentet meg. Det er også litt rart er jo at begge episodene skjer med et kort mellomrom. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350086-hva-feiler-det-denne-mannen/#findComment-2989213 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Du skriver i overskriften "Hva feiler det denne mannen?". Trenger det å feile ham noe? Han synes kanskje at du er masete, og blir irritert som følge av det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350086-hva-feiler-det-denne-mannen/#findComment-2989218 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Kjefting og påslening av rør er ikke bra, men det virker som om du er veldig masete og gjentagende også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350086-hva-feiler-det-denne-mannen/#findComment-2989219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katrine36 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Du skriver i overskriften "Hva feiler det denne mannen?". Trenger det å feile ham noe? Han synes kanskje at du er masete, og blir irritert som følge av det? Masete å f.eks. spørre om veien?Ja, nå har jeg hørt det også. Eller at du spør opp igjen om et spm. vedrørende tlf. og sim.kort. Da er det normal oppførsel å kaste på røret.... Javel, sier jeg.. Jeg lurer på hva du definerer som mas? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350086-hva-feiler-det-denne-mannen/#findComment-2989220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katrine36 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Kjefting og påslening av rør er ikke bra, men det virker som om du er veldig masete og gjentagende også. Se svar til "frosken". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350086-hva-feiler-det-denne-mannen/#findComment-2989223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Se svar til "frosken". Du ringer og spør han om veien fordi du er usikker pga det noen andre har sagt. Da han forklarer deg veien, stoler du ikke på svaret han gir deg, men spør hvorfor du ikke skal gå der de andre sa du skulle gå. Han er nebbete og svarer "er det du eller jeg som er kjent her?", men du gjentar at folk sier at du skal gå den andre veien og du lurer på hvorfor du ikke skal gå den. Dette sier meg at du setter spørsmålstegn ved hans forklaring og at du ikke kan godta det svaret han gir deg, men må 'mase' om at du har fått en annen forklaring (som du heller ikke stolte på, ref det at du ringte han for å spørre), og du ber han samtidig om en forklaring på vhorfor andre gir en annen forklaring enn han (et sslags forsøk på å stille han til veggs? Kontrollere at han virkelig vet hva han snakker om?) Det å avslutte enn telefonsamtale ved å klaske på røret er ikke noe særlig, som jeg alletrede skrev, men jeg har også gjort det overfor mannen min i noen tilfeller der jeg har vært fryktelig irritert og ikke føler at han hører på hva jeg sier men bare 'messer' om sitt. Pluss i margen for at han kom kjørende for å hente deg. ''Jeg spør hvorfor han slenger på røret i sinne, han svarer at jeg stiller dumme spørsmål og at jeg ikke vil høre på hvor han sier jeg skal gå. '' Ja, det var jo en grei forklaring på hvorfor han ble irritert, og det virker som om han har rett. ''Det viser seg i ettertid at man kan gå begge veiene.......'' Ja, da hadde både han og de andre rett, da. Kanskje du burde stole bedre på folk og ikke drive og dobbeltkontrollere? ''Spm. er: Er det slik å forstå at jeg kan kjøpe en mobil med kontantkort og ikke bruke tlf.nr. som følger med? En annen kan benytte sitt simkort og bruke tlf.? Det trenger ikke å være samme teleoperatør? Det vil si at er tlf. låst til tele2, så må ikke den som skal bruke tlf. også ha abonnement i tele2? Om jeg ikke bruker medfølgende tlf.nr. innen et år blir det slettet?'' Oi, det var mange spørsmål! *svett* jammen glad jeg ikke er forventet å kunne svare på alt slikt på rappen! Mulig det var annerledes i virkeligheten, at spørsmålene fremkommer i en samtale der det fremstår som naturlig, men slik det er gjengitt her (=det eneste vurderingsgunnlaget du har gitt oss) virker det som det rene bombardement av spørsmål. Uansett føles det lettere som et "bombardement" når mange slike spørsmål stilles over telefon der man har blitt ringt opp på et ikke selvvalgt tidspunkt, enn der det skjer via samtale ansikt til ansikt. ''Du spør opp igjen vedrørende et av svarene han gir. Han blir kjempesint, du får en "kjeftepreken" og han kaster på røret! Innen et halvt minutt ringer han deg tilbake, og spør om han skal forklare deg dette en gang til. Nå skal han ta det i en helt rolig tone fra begynnelsen, sier han (han er helt rolig i stemmen). Du er lettere forbannet, sier at han bare kan glemme hele saken, fordi du kan spørre noen andre. Deretter sier du ha det og legger på. Etter du har lagt på, sender du han en melding og sier at hans oppførsel er frekk og respektløs. Videre beklager at du er så dum at du ikke vet hundre prosent sikkert hvordan slike ting fungerer. Han svarer at han beklager at han kastet på røret i, men ikke mine dumme spørsmål! Neste morgen får du en ny melding der han beklaget at han var "så stygg" mot meg i går, og han skriver at han skal prøve å skjerpe seg. Denne meldingen sender han før kl. 06.00 om morgenen, selv om han har fri hele dagen.'' Igjen: Kjeftepreken og påslenging av rør er som sagt ikke bra, men han prøver å forklare deg dette, og kanskje var du i overkant masete og ikke hløte skikkelig etter hva han sa, ettersom han stadig vekk må gjenta ting for deg? Pluss tenk litt gjennom tidspunkt for slike oppringinger med ørten spørsmål. Jeg kan selv få lettere hetta av slikt. Kort oppsummert: Han virker bråsint og frekk, og du virker masete og gjentagende. Begge kan tenke gjennom sin oppførsel, men når det gjelder dol og råd til deg, så gjelder den allmenngyldige regel: Det er lettere å endre på seg selv enn på andre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350086-hva-feiler-det-denne-mannen/#findComment-2989242 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Du ringer og spør han om veien fordi du er usikker pga det noen andre har sagt. Da han forklarer deg veien, stoler du ikke på svaret han gir deg, men spør hvorfor du ikke skal gå der de andre sa du skulle gå. Han er nebbete og svarer "er det du eller jeg som er kjent her?", men du gjentar at folk sier at du skal gå den andre veien og du lurer på hvorfor du ikke skal gå den. Dette sier meg at du setter spørsmålstegn ved hans forklaring og at du ikke kan godta det svaret han gir deg, men må 'mase' om at du har fått en annen forklaring (som du heller ikke stolte på, ref det at du ringte han for å spørre), og du ber han samtidig om en forklaring på vhorfor andre gir en annen forklaring enn han (et sslags forsøk på å stille han til veggs? Kontrollere at han virkelig vet hva han snakker om?) Det å avslutte enn telefonsamtale ved å klaske på røret er ikke noe særlig, som jeg alletrede skrev, men jeg har også gjort det overfor mannen min i noen tilfeller der jeg har vært fryktelig irritert og ikke føler at han hører på hva jeg sier men bare 'messer' om sitt. Pluss i margen for at han kom kjørende for å hente deg. ''Jeg spør hvorfor han slenger på røret i sinne, han svarer at jeg stiller dumme spørsmål og at jeg ikke vil høre på hvor han sier jeg skal gå. '' Ja, det var jo en grei forklaring på hvorfor han ble irritert, og det virker som om han har rett. ''Det viser seg i ettertid at man kan gå begge veiene.......'' Ja, da hadde både han og de andre rett, da. Kanskje du burde stole bedre på folk og ikke drive og dobbeltkontrollere? ''Spm. er: Er det slik å forstå at jeg kan kjøpe en mobil med kontantkort og ikke bruke tlf.nr. som følger med? En annen kan benytte sitt simkort og bruke tlf.? Det trenger ikke å være samme teleoperatør? Det vil si at er tlf. låst til tele2, så må ikke den som skal bruke tlf. også ha abonnement i tele2? Om jeg ikke bruker medfølgende tlf.nr. innen et år blir det slettet?'' Oi, det var mange spørsmål! *svett* jammen glad jeg ikke er forventet å kunne svare på alt slikt på rappen! Mulig det var annerledes i virkeligheten, at spørsmålene fremkommer i en samtale der det fremstår som naturlig, men slik det er gjengitt her (=det eneste vurderingsgunnlaget du har gitt oss) virker det som det rene bombardement av spørsmål. Uansett føles det lettere som et "bombardement" når mange slike spørsmål stilles over telefon der man har blitt ringt opp på et ikke selvvalgt tidspunkt, enn der det skjer via samtale ansikt til ansikt. ''Du spør opp igjen vedrørende et av svarene han gir. Han blir kjempesint, du får en "kjeftepreken" og han kaster på røret! Innen et halvt minutt ringer han deg tilbake, og spør om han skal forklare deg dette en gang til. Nå skal han ta det i en helt rolig tone fra begynnelsen, sier han (han er helt rolig i stemmen). Du er lettere forbannet, sier at han bare kan glemme hele saken, fordi du kan spørre noen andre. Deretter sier du ha det og legger på. Etter du har lagt på, sender du han en melding og sier at hans oppførsel er frekk og respektløs. Videre beklager at du er så dum at du ikke vet hundre prosent sikkert hvordan slike ting fungerer. Han svarer at han beklager at han kastet på røret i, men ikke mine dumme spørsmål! Neste morgen får du en ny melding der han beklaget at han var "så stygg" mot meg i går, og han skriver at han skal prøve å skjerpe seg. Denne meldingen sender han før kl. 06.00 om morgenen, selv om han har fri hele dagen.'' Igjen: Kjeftepreken og påslenging av rør er som sagt ikke bra, men han prøver å forklare deg dette, og kanskje var du i overkant masete og ikke hløte skikkelig etter hva han sa, ettersom han stadig vekk må gjenta ting for deg? Pluss tenk litt gjennom tidspunkt for slike oppringinger med ørten spørsmål. Jeg kan selv få lettere hetta av slikt. Kort oppsummert: Han virker bråsint og frekk, og du virker masete og gjentagende. Begge kan tenke gjennom sin oppførsel, men når det gjelder dol og råd til deg, så gjelder den allmenngyldige regel: Det er lettere å endre på seg selv enn på andre! Godt svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350086-hva-feiler-det-denne-mannen/#findComment-2989247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Du ringer og spør han om veien fordi du er usikker pga det noen andre har sagt. Da han forklarer deg veien, stoler du ikke på svaret han gir deg, men spør hvorfor du ikke skal gå der de andre sa du skulle gå. Han er nebbete og svarer "er det du eller jeg som er kjent her?", men du gjentar at folk sier at du skal gå den andre veien og du lurer på hvorfor du ikke skal gå den. Dette sier meg at du setter spørsmålstegn ved hans forklaring og at du ikke kan godta det svaret han gir deg, men må 'mase' om at du har fått en annen forklaring (som du heller ikke stolte på, ref det at du ringte han for å spørre), og du ber han samtidig om en forklaring på vhorfor andre gir en annen forklaring enn han (et sslags forsøk på å stille han til veggs? Kontrollere at han virkelig vet hva han snakker om?) Det å avslutte enn telefonsamtale ved å klaske på røret er ikke noe særlig, som jeg alletrede skrev, men jeg har også gjort det overfor mannen min i noen tilfeller der jeg har vært fryktelig irritert og ikke føler at han hører på hva jeg sier men bare 'messer' om sitt. Pluss i margen for at han kom kjørende for å hente deg. ''Jeg spør hvorfor han slenger på røret i sinne, han svarer at jeg stiller dumme spørsmål og at jeg ikke vil høre på hvor han sier jeg skal gå. '' Ja, det var jo en grei forklaring på hvorfor han ble irritert, og det virker som om han har rett. ''Det viser seg i ettertid at man kan gå begge veiene.......'' Ja, da hadde både han og de andre rett, da. Kanskje du burde stole bedre på folk og ikke drive og dobbeltkontrollere? ''Spm. er: Er det slik å forstå at jeg kan kjøpe en mobil med kontantkort og ikke bruke tlf.nr. som følger med? En annen kan benytte sitt simkort og bruke tlf.? Det trenger ikke å være samme teleoperatør? Det vil si at er tlf. låst til tele2, så må ikke den som skal bruke tlf. også ha abonnement i tele2? Om jeg ikke bruker medfølgende tlf.nr. innen et år blir det slettet?'' Oi, det var mange spørsmål! *svett* jammen glad jeg ikke er forventet å kunne svare på alt slikt på rappen! Mulig det var annerledes i virkeligheten, at spørsmålene fremkommer i en samtale der det fremstår som naturlig, men slik det er gjengitt her (=det eneste vurderingsgunnlaget du har gitt oss) virker det som det rene bombardement av spørsmål. Uansett føles det lettere som et "bombardement" når mange slike spørsmål stilles over telefon der man har blitt ringt opp på et ikke selvvalgt tidspunkt, enn der det skjer via samtale ansikt til ansikt. ''Du spør opp igjen vedrørende et av svarene han gir. Han blir kjempesint, du får en "kjeftepreken" og han kaster på røret! Innen et halvt minutt ringer han deg tilbake, og spør om han skal forklare deg dette en gang til. Nå skal han ta det i en helt rolig tone fra begynnelsen, sier han (han er helt rolig i stemmen). Du er lettere forbannet, sier at han bare kan glemme hele saken, fordi du kan spørre noen andre. Deretter sier du ha det og legger på. Etter du har lagt på, sender du han en melding og sier at hans oppførsel er frekk og respektløs. Videre beklager at du er så dum at du ikke vet hundre prosent sikkert hvordan slike ting fungerer. Han svarer at han beklager at han kastet på røret i, men ikke mine dumme spørsmål! Neste morgen får du en ny melding der han beklaget at han var "så stygg" mot meg i går, og han skriver at han skal prøve å skjerpe seg. Denne meldingen sender han før kl. 06.00 om morgenen, selv om han har fri hele dagen.'' Igjen: Kjeftepreken og påslenging av rør er som sagt ikke bra, men han prøver å forklare deg dette, og kanskje var du i overkant masete og ikke hløte skikkelig etter hva han sa, ettersom han stadig vekk må gjenta ting for deg? Pluss tenk litt gjennom tidspunkt for slike oppringinger med ørten spørsmål. Jeg kan selv få lettere hetta av slikt. Kort oppsummert: Han virker bråsint og frekk, og du virker masete og gjentagende. Begge kan tenke gjennom sin oppførsel, men når det gjelder dol og råd til deg, så gjelder den allmenngyldige regel: Det er lettere å endre på seg selv enn på andre! *mektig imponert over morsans pedagogiske talent!* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350086-hva-feiler-det-denne-mannen/#findComment-2989252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Du maser så fælt jo! I tillegg stoler du ikke på ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350086-hva-feiler-det-denne-mannen/#findComment-2989253 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katrine36 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Du ringer og spør han om veien fordi du er usikker pga det noen andre har sagt. Da han forklarer deg veien, stoler du ikke på svaret han gir deg, men spør hvorfor du ikke skal gå der de andre sa du skulle gå. Han er nebbete og svarer "er det du eller jeg som er kjent her?", men du gjentar at folk sier at du skal gå den andre veien og du lurer på hvorfor du ikke skal gå den. Dette sier meg at du setter spørsmålstegn ved hans forklaring og at du ikke kan godta det svaret han gir deg, men må 'mase' om at du har fått en annen forklaring (som du heller ikke stolte på, ref det at du ringte han for å spørre), og du ber han samtidig om en forklaring på vhorfor andre gir en annen forklaring enn han (et sslags forsøk på å stille han til veggs? Kontrollere at han virkelig vet hva han snakker om?) Det å avslutte enn telefonsamtale ved å klaske på røret er ikke noe særlig, som jeg alletrede skrev, men jeg har også gjort det overfor mannen min i noen tilfeller der jeg har vært fryktelig irritert og ikke føler at han hører på hva jeg sier men bare 'messer' om sitt. Pluss i margen for at han kom kjørende for å hente deg. ''Jeg spør hvorfor han slenger på røret i sinne, han svarer at jeg stiller dumme spørsmål og at jeg ikke vil høre på hvor han sier jeg skal gå. '' Ja, det var jo en grei forklaring på hvorfor han ble irritert, og det virker som om han har rett. ''Det viser seg i ettertid at man kan gå begge veiene.......'' Ja, da hadde både han og de andre rett, da. Kanskje du burde stole bedre på folk og ikke drive og dobbeltkontrollere? ''Spm. er: Er det slik å forstå at jeg kan kjøpe en mobil med kontantkort og ikke bruke tlf.nr. som følger med? En annen kan benytte sitt simkort og bruke tlf.? Det trenger ikke å være samme teleoperatør? Det vil si at er tlf. låst til tele2, så må ikke den som skal bruke tlf. også ha abonnement i tele2? Om jeg ikke bruker medfølgende tlf.nr. innen et år blir det slettet?'' Oi, det var mange spørsmål! *svett* jammen glad jeg ikke er forventet å kunne svare på alt slikt på rappen! Mulig det var annerledes i virkeligheten, at spørsmålene fremkommer i en samtale der det fremstår som naturlig, men slik det er gjengitt her (=det eneste vurderingsgunnlaget du har gitt oss) virker det som det rene bombardement av spørsmål. Uansett føles det lettere som et "bombardement" når mange slike spørsmål stilles over telefon der man har blitt ringt opp på et ikke selvvalgt tidspunkt, enn der det skjer via samtale ansikt til ansikt. ''Du spør opp igjen vedrørende et av svarene han gir. Han blir kjempesint, du får en "kjeftepreken" og han kaster på røret! Innen et halvt minutt ringer han deg tilbake, og spør om han skal forklare deg dette en gang til. Nå skal han ta det i en helt rolig tone fra begynnelsen, sier han (han er helt rolig i stemmen). Du er lettere forbannet, sier at han bare kan glemme hele saken, fordi du kan spørre noen andre. Deretter sier du ha det og legger på. Etter du har lagt på, sender du han en melding og sier at hans oppførsel er frekk og respektløs. Videre beklager at du er så dum at du ikke vet hundre prosent sikkert hvordan slike ting fungerer. Han svarer at han beklager at han kastet på røret i, men ikke mine dumme spørsmål! Neste morgen får du en ny melding der han beklaget at han var "så stygg" mot meg i går, og han skriver at han skal prøve å skjerpe seg. Denne meldingen sender han før kl. 06.00 om morgenen, selv om han har fri hele dagen.'' Igjen: Kjeftepreken og påslenging av rør er som sagt ikke bra, men han prøver å forklare deg dette, og kanskje var du i overkant masete og ikke hløte skikkelig etter hva han sa, ettersom han stadig vekk må gjenta ting for deg? Pluss tenk litt gjennom tidspunkt for slike oppringinger med ørten spørsmål. Jeg kan selv få lettere hetta av slikt. Kort oppsummert: Han virker bråsint og frekk, og du virker masete og gjentagende. Begge kan tenke gjennom sin oppførsel, men når det gjelder dol og råd til deg, så gjelder den allmenngyldige regel: Det er lettere å endre på seg selv enn på andre! Svar på nr. 1- Det var ikke ment som et kontollspm.,men når han er kjent i området, så synes jeg det er rart at han ikke kunne si at man kunne gå begge veiene? I tillegg så tar begge veiene like langt å gå :-) En annen ting er at jeg ikke helt skjønte veien jeg skulle gå som jeg hadde blitt forklart av andre. Grunnen til det er at det var flere store industribygg i området. Jeg ville i hvertfall forklart at du kunne gå begge veiene og anbefalt den veien som var kortest om noen av de var det. Når det gjelder spm. nr. 2 så forløp det seg anerledes i telefonsamtalen. Jeg listet opp her hva jeg egentlig lurte på, men rakk ikke engang å stille mer enn 1-2 spm. før han hisset seg opp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350086-hva-feiler-det-denne-mannen/#findComment-2989255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katrine36 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 *mektig imponert over morsans pedagogiske talent!* Jeg vil gjerne at du gir din definisjon av mas. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350086-hva-feiler-det-denne-mannen/#findComment-2989258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hannemor10 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Godt svar! Det hørtes ut som min mann dette.. utrolig slitsomt! Er ikke vandt med slike reaksjoner, hverken fra fam. el venner, så jeg har mange ganger lurt på hva som feiler min mann også, om han ikke er "helt go" ..? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350086-hva-feiler-det-denne-mannen/#findComment-2989271 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hehehehehe Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Slik som du maser så skjønner jeg at han blir irritert.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350086-hva-feiler-det-denne-mannen/#findComment-2989301 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 ...utrolig lei av denne personen som framstår som hun er i konstant konflikt med en eller annen mann, som allerede har bestemt seg hva som er riktig å mene om saken og som bruker resten av tråde på å krangle med de som svarer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350086-hva-feiler-det-denne-mannen/#findComment-2989320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 ...utrolig lei av denne personen som framstår som hun er i konstant konflikt med en eller annen mann, som allerede har bestemt seg hva som er riktig å mene om saken og som bruker resten av tråde på å krangle med de som svarer? Det at man har bestemt seg for sin mening og egentlig bare søker støtte for dette på dol og blir sur/overrasket over å få motbør er jo et ganske vanlig fenomen på dol;-) Trenger ikke å være en og samme person hele tiden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350086-hva-feiler-det-denne-mannen/#findComment-2989375 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det at man har bestemt seg for sin mening og egentlig bare søker støtte for dette på dol og blir sur/overrasket over å få motbør er jo et ganske vanlig fenomen på dol;-) Trenger ikke å være en og samme person hele tiden. Kan så være, men det virker mistenkelig likt i skrivestil, problematikk, osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350086-hva-feiler-det-denne-mannen/#findComment-2989380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Kan så være, men det virker mistenkelig likt i skrivestil, problematikk, osv. Ja, det er en del som "morer" seg, spesielt nå i "lavsesongen". (Eller kanskje vi bare legger ekstra godt merke til dem da?) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350086-hva-feiler-det-denne-mannen/#findComment-2989388 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klaz Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Du stiller alle svarene hans i tvil. Samme hva han svarer så tviler du på at svaret han gir deg er riktig, eller du må vite hvorfor han svarer som han gjør. Hvorfor stoler du ikke på ham? Når han sier at du heller skal gå en annen vei og du begynner å diskutere, kan man jo lure på hvorfor du spurte ham i det hele tatt? Det er dette han reagerer på. Barnslig å slenge på røret, men jeg skjønner han blir irritert hvis dette er din vanlige måte å være på. Hvilken vei du går er da vel det samme for deg, bare du kommer fram? Og når du vet han er kjent der er det vel lite trolig at han sender deg på en lang omvei? Jeg skjønner ikke hvorfor du må stille spørsmål ved alt han sier? Jeg antar det er det samme som ligger til grunn for oppførselen i episode 2. Når han i tillegg ringer tilbake og sier han vil forklare deg rolig om det du spør om, og du klasker på røret, tar han det også denne gangen som en avvisning og at du ikke stoler på ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350086-hva-feiler-det-denne-mannen/#findComment-2989395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.