Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei, de siste 2 årene har jeg fått fotsopp i 2 mellomrom mellom tærne på høyrefoten med ca et halvt års mellomrom. behandler med lamisil og det er borte etter to, tre dager, selv om det i utgangspunktet hadde ført til sprekk i huden som væsker noe. det irriterende er at det ofte skjer ifm ferie, selv om det er da jeg går barbent i sandaler og føttene får mye luft. kan jo være solfaktor fra fotvristen som renner ned slik at det blir varmt og fuktig! det ubehagelige er å gå med sprukken hud mellom tærne i ferien og jeg lurer på om det er stor infeksjonsfare for andre typer sykdom (hiv) eller mindre farlige som fotvorter etc når man er ved bassenganlegg etc? det jeg også har lurt på er om fotsopp er noe man kan få mer eller mindre kronisk siden det oppstår samme sted hver gang? er det slik at man er mer disponert dersom man har hatt fotsopp før?ellers er jeg temmelig sikker på at det er fotsopp ettersom behandling fungerer raskt og det forsvinner.... mange takk for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350091-fotsopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...