Gå til innhold

Smerter i mage/underliv og i korsryggen

Anbefalte innlegg

Gjest alles

Hei! Jeg er en kvinne på 46 år, som vanligvis er frisk og rask og i god fysisk form. For en måneds tid tilbake var jeg på kontoll hos min gynekolog da jeg synes jeg har litt småblødninger/ "spotting" av de p-pillen jeg brukte, jeg brukte da Synfase, samtidig som jeg hadde hatt litt trykk i underlivet. Jeg fikk resept på den ny p-pille som heter Claira, og har snart spist et brett av disse. 14 dager etter kontrollen fikk jeg brev om at celleprøven viste lette forandringer og jeg har blitt satt opp på ny time om 6 mnd, og etter å ha lest litt om dette, så er jeg ikke så bekymret for dette. Likvel så har jeg den senere tiden hatt udefinerbare smerter i mage/underliv og korsrygg. Smertene er ulmende ( menssmertelignende ), og tildels plagsomme og de kommer og går. Jeg plages med en del luftsmerter av forskjellige matvarer jeg spiser, men har ellers grei fordøyelse. Ingen blod i avføring, og kun litt farget utflod. Hva kan disse smertene skyldes, kan det være nyrene eller er det mage/underliv? . Gynekologen og fastlegen har begge gått i ferie, og min egen ferie står for døra. Jeg føler meg litt urolig for at det skal være noe mere alvorlig, men prøver å la være.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350114-smerter-i-mageunderliv-og-i-korsryggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...