Gjest connie30 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Sitter her i en veldig frustrerende situasjon. Har i 3-4 år hatt en flørt med en mann som er noen år eldre enn meg, aldersforskjellen er ganske tydelig (20 år). Vi har blitt gradvis bedre kjent med hverandre, men møtes kun i hans jobbsituasjon. Han jobber ukeskift på en båt. Det virker som om det er følelser inne i bildet, men det er noe jeg ikke tillater meg å gjøre noe med. Han har samboer og barn hjemme, og jeg har flere ganger sagt til ham at han skal holde seg unna. Det rekker for en stund, så er det på'an igjen.. Han greier ikke holde seg unna, han har sagt det selv at han liker meg og væremåten min. Så han tenner på at jeg er overlegen og flørtende, som han sier. Det er så feil, den måten han holder på. Selv har han sagt han har det veldig fint hjemme, men det virker ikke slik. Han har vært fysisk med meg (ikke samleie), tatt på meg (hender innenfor klærne) og flere ganger bedt om intime bilder. Det som plager meg mest er at han tydeligvis ikke har respekt for henne hjemme. Før var han livredd for at noen skulle se hva han gjorde, men nå virker det som om han gir blaffen. Sender meg sms med hva han vil gjøre med meg osv. Veldig plagsomt. Føler meg som den andre kvinnen nå, har sett bilde av hans samboer og barn. Helt ufattelig at han kan holde på mot noen som ser så utrolig snill ut. Så nå forsøker jeg å finne ut hva jeg skal gjøre. Har vurdert å sende henne en melding og be henne ta en prat med ham og få ham til å holde seg unna. Hun vet ingenting, mulig hun har en mistanke. Jeg spurte ham om han ikke kunne være ærlig og fortelle henne at han har meg som venn. Herregud, det kunne vært så enkelt. Men han nekter å si noe. Men om jeg forteller henne noe, er det hun som får svi, han gir jo blaffen. Det går ut over henne og barna. Synes synd på henne som sitter der og tror han er trofast. Han har bekreftet at han har gjort dette før, altså er han notorisk utro? Jeg har forsøkt alt for å få ham unna. T