Gjest connie30 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Sitter her i en veldig frustrerende situasjon. Har i 3-4 år hatt en flørt med en mann som er noen år eldre enn meg, aldersforskjellen er ganske tydelig (20 år). Vi har blitt gradvis bedre kjent med hverandre, men møtes kun i hans jobbsituasjon. Han jobber ukeskift på en båt. Det virker som om det er følelser inne i bildet, men det er noe jeg ikke tillater meg å gjøre noe med. Han har samboer og barn hjemme, og jeg har flere ganger sagt til ham at han skal holde seg unna. Det rekker for en stund, så er det på'an igjen.. Han greier ikke holde seg unna, han har sagt det selv at han liker meg og væremåten min. Så han tenner på at jeg er overlegen og flørtende, som han sier. Det er så feil, den måten han holder på. Selv har han sagt han har det veldig fint hjemme, men det virker ikke slik. Han har vært fysisk med meg (ikke samleie), tatt på meg (hender innenfor klærne) og flere ganger bedt om intime bilder. Det som plager meg mest er at han tydeligvis ikke har respekt for henne hjemme. Før var han livredd for at noen skulle se hva han gjorde, men nå virker det som om han gir blaffen. Sender meg sms med hva han vil gjøre med meg osv. Veldig plagsomt. Føler meg som den andre kvinnen nå, har sett bilde av hans samboer og barn. Helt ufattelig at han kan holde på mot noen som ser så utrolig snill ut. Så nå forsøker jeg å finne ut hva jeg skal gjøre. Har vurdert å sende henne en melding og be henne ta en prat med ham og få ham til å holde seg unna. Hun vet ingenting, mulig hun har en mistanke. Jeg spurte ham om han ikke kunne være ærlig og fortelle henne at han har meg som venn. Herregud, det kunne vært så enkelt. Men han nekter å si noe. Men om jeg forteller henne noe, er det hun som får svi, han gir jo blaffen. Det går ut over henne og barna. Synes synd på henne som sitter der og tror han er trofast. Han har bekreftet at han har gjort dette før, altså er han notorisk utro? Jeg har forsøkt alt for å få ham unna. Til og med fortalt de han jobber sammen med. Men det preller av ham. I begynnelsen ble han sint, men det har han tydeligvis glemt. Han tror ikke jeg tør fortelle henne, derfor tror han at han er trygg.. Vi kunne vært venner hvis han kunne behandle meg som en venn, slike som ikke går og klår sine venner. Skal jeg kontakte henne, eller la være? Føler et behov for å fortelle, men kjenner veldig på den følelsen av at hun blir knust. På den annen side, det er mye mulig hun får vite om noen år. Bedre å vite enn å ikke vite? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350122-utroskap-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest get rid of him Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Slike menn tar ikke hint, du må bare være streng med han og si at du ikke ønsker noe mer kontakt med ham, kanskje til og med true med å sladre til kjerringa... om ikke d hjelper. Få deg nytt mobilnr (hemmelig) og slett den gamle epostadressen, få han ut av systemet, be han ikke kontakte deg mer. Slike menn blir rett og slett hekta, du er som et narkotikum. Så han trenger avvenning, rett og slett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350122-utroskap-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnen/#findComment-2989457 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Connie30 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Slike menn tar ikke hint, du må bare være streng med han og si at du ikke ønsker noe mer kontakt med ham, kanskje til og med true med å sladre til kjerringa... om ikke d hjelper. Få deg nytt mobilnr (hemmelig) og slett den gamle epostadressen, få han ut av systemet, be han ikke kontakte deg mer. Slike menn blir rett og slett hekta, du er som et narkotikum. Så han trenger avvenning, rett og slett. Har truet fire - 4 - ganger med å sladre til både henne og datra på 19 år. Tipper hun går rett til mora. Jeg er 27, han er 47 og hun er et par år yngre enn ham. Det startet med vennskapelig flørt. Så ble det mer intenst. Jeg har aldri rørt ham. Etter ord ble det handling, han stod og holdt rundt meg, strøk meg på rumpa... Ekkelt. Og hver gang jeg blir sint, kommer han med "tusen ganger unnskyld" til meg for å blidgjøre meg igjen. Men jeg har fått nok! Har en sinna-periode nå, han er på ferie med sin sambo i Sverige, og svarer ikke i det hele tatt. Jeg forsøker å være en venn, snakke om dagligdagse ting. Sier han har et avslappet forhold til mobilen nå (yeah, right, hver gang han er hjemme). Noen mannfolk er bare så dumme, han tror ikke jeg skjønner hvorfor han oppfører seg slik. Jeg har også lært meg å spille dette spillet, jeg er smart og kan snurre ham rundt lillefingern når jeg vil. Jeg har mobilnr. hennes, det er bare å trykke "send", så vet hun. Det er et ordtak som heter: "Du lyver, men jeg kan også lyve. Du har startet et spill, men jeg kan dette spillet bedre enn deg. Du er smart, men jeg kan være smartere enn deg." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350122-utroskap-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnen/#findComment-2989462 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Connie30 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Slike menn tar ikke hint, du må bare være streng med han og si at du ikke ønsker noe mer kontakt med ham, kanskje til og med true med å sladre til kjerringa... om ikke d hjelper. Få deg nytt mobilnr (hemmelig) og slett den gamle epostadressen, få han ut av systemet, be han ikke kontakte deg mer. Slike menn blir rett og slett hekta, du er som et narkotikum. Så han trenger avvenning, rett og slett. Ser du skriver at jeg skal bytte mobilnr. Han overøser meg ikke akkurat med meldinger, så det er ikke et problem. Han sender meldinger når han ønsker å prate om sex, er unnvikende når jeg sier at han kan finne seg "mus" hjemme hos sambo. Han har gitt klart uttrykk for at han vil ha sex med meg uten å blunke. Det skremmer meg, men jeg blir mer og mer sikker på at jeg ALDRI ville gått inn i et forhold med ham. Har en eks som var utro, derfor kjenner jeg igjen oppførselen hans. Og nettopp derfor vil jeg holde meg langt unna ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350122-utroskap-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnen/#findComment-2989475 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minimoe Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Du skal selvsagt ikke ta kontakt med samboeren hans. Du skal se på din egen oppførsel, som han tydeligvis ikke tar som et avslag. Hvordan kom hendene hans under klærne dine? Hvor streng har du egentlig vært? Hvorfor har du ikke avsluttet "vennskapet" med denne mannen? Hvis du ikke har noen god grunn til å ha kontakt med denne mannen (jobbforhold) så bør du holde deg langt unna! MÅ du ha kontakt med ham, så ha et klart profesjonelt forhold, ikke noe snakk om private ting, ikke godta tilnærmelser. Det er din egen oppførsel du må se på. Hvis du er tilstrekkelig avvisene vil han til slutt ta hintet. Du har mao gitt han lillefingeren og han aner håp. Ikke svar på meldinger, ikke "bli med å ta en røyk" om dere nå gjør det, vær så avvisende som mulig. Til nå har han sett at du ikke gjør det du truer med. Jeg har erfart at menn har den holdningen at de ikke bryr seg med andre sitt rot. Vil han være utro så driter de i det, det er hans samvittighet det gjelder. Ergo har dine trusler om å fortelle kollegaene om dette ingen virkning. Du vet selv hvordan det er å være den som sitter hjemme mens kjæresten er utro. Ikke la samboeren hans få oppleve det helvete det er. Gjør ditt, så får han stå for sitt, uten at du trenger noen forklaring på det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350122-utroskap-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnen/#findComment-2989486 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Connie30 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Du skal selvsagt ikke ta kontakt med samboeren hans. Du skal se på din egen oppførsel, som han tydeligvis ikke tar som et avslag. Hvordan kom hendene hans under klærne dine? Hvor streng har du egentlig vært? Hvorfor har du ikke avsluttet "vennskapet" med denne mannen? Hvis du ikke har noen god grunn til å ha kontakt med denne mannen (jobbforhold) så bør du holde deg langt unna! MÅ du ha kontakt med ham, så ha et klart profesjonelt forhold, ikke noe snakk om private ting, ikke godta tilnærmelser. Det er din egen oppførsel du må se på. Hvis du er tilstrekkelig avvisene vil han til slutt ta hintet. Du har mao gitt han lillefingeren og han aner håp. Ikke svar på meldinger, ikke "bli med å ta en røyk" om dere nå gjør det, vær så avvisende som mulig. Til nå har han sett at du ikke gjør det du truer med. Jeg har erfart at menn har den holdningen at de ikke bryr seg med andre sitt rot. Vil han være utro så driter de i det, det er hans samvittighet det gjelder. Ergo har dine trusler om å fortelle kollegaene om dette ingen virkning. Du vet selv hvordan det er å være den som sitter hjemme mens kjæresten er utro. Ikke la samboeren hans få oppleve det helvete det er. Gjør ditt, så får han stå for sitt, uten at du trenger noen forklaring på det. Det er ikke min feil, og oppførsel som gjør at han oppfører seg slik. Jeg rører ham ikke, og jeg skyver ham unna når han prøver seg. Så jeg ser ikke hva jeg gjør galt. Går helt vanlig kledt, aldri utfordrende. minimoe; jeg har brutt all kontakt med ham i et halvt år! Og da hadde jeg ikke kontakt med ham hverken på telefon, ansikt til ansikt eller på noen annen måte. Det hjalp ikke, han fant på alt for å få min oppmerksomhet. Dersom jeg gikk forbi ham og ignorerte ham totalt, lugget han meg så jeg måtte se på ham. Han slengte dritt etter meg imens andre så på. Jeg fikk en sms fra ham der han skrev "Ditt sinne gjør meg forbannet". Denne perioden var jeg så forbannet på ham at jeg kunne slått ham ned. Han tåler ikke at jeg er sint på ham. Samtidig tenner det ham at jeg overser ham. Ja, han er rar. Jeg gjorde alt for å unngå ham, gikk omveier for ikke å møte på ham. Jeg kan dessverre ikke unngå å møte ham, fordi denne båten er eneste frakt til det stedet jeg har fritidsbolig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350122-utroskap-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnen/#findComment-2989489 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest get rid of him Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Ser du skriver at jeg skal bytte mobilnr. Han overøser meg ikke akkurat med meldinger, så det er ikke et problem. Han sender meldinger når han ønsker å prate om sex, er unnvikende når jeg sier at han kan finne seg "mus" hjemme hos sambo. Han har gitt klart uttrykk for at han vil ha sex med meg uten å blunke. Det skremmer meg, men jeg blir mer og mer sikker på at jeg ALDRI ville gått inn i et forhold med ham. Har en eks som var utro, derfor kjenner jeg igjen oppførselen hans. Og nettopp derfor vil jeg holde meg langt unna ham. Hvis du virkelig ønsker å bli kvitt han så blir du kvitt ham til slutt. Eller kanskje syns du det er litt pirrende at en opptatt mann vil ha deg? Spør deg selv dette spørsmålet. Liker du innerst inne denne oppmerksomheten? Skriv en mail eller sms til ham der du klart gir uttrykk for at han ALDRI vil ha noe sjanse hos deg og at han ikke skal kontakte deg mer, verken på sms eller mail. Ser du han på gata, gå rett forbi ham, ikke si hei. Ikke svar ham på sms eller mail. Til slutt vil han gi opp når han skjønner du aldri svarer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350122-utroskap-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnen/#findComment-2989570 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest get rid of him Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det er ikke min feil, og oppførsel som gjør at han oppfører seg slik. Jeg rører ham ikke, og jeg skyver ham unna når han prøver seg. Så jeg ser ikke hva jeg gjør galt. Går helt vanlig kledt, aldri utfordrende. minimoe; jeg har brutt all kontakt med ham i et halvt år! Og da hadde jeg ikke kontakt med ham hverken på telefon, ansikt til ansikt eller på noen annen måte. Det hjalp ikke, han fant på alt for å få min oppmerksomhet. Dersom jeg gikk forbi ham og ignorerte ham totalt, lugget han meg så jeg måtte se på ham. Han slengte dritt etter meg imens andre så på. Jeg fikk en sms fra ham der han skrev "Ditt sinne gjør meg forbannet". Denne perioden var jeg så forbannet på ham at jeg kunne slått ham ned. Han tåler ikke at jeg er sint på ham. Samtidig tenner det ham at jeg overser ham. Ja, han er rar. Jeg gjorde alt for å unngå ham, gikk omveier for ikke å møte på ham. Jeg kan dessverre ikke unngå å møte ham, fordi denne båten er eneste frakt til det stedet jeg har fritidsbolig. Kanskje du skal unngå fritidsboligen din en stund da... og ikke svar ham eller noe. Har selv vært borti slike menn, de blir innbilske bare du sier hei eller ser dem i øynene og tar det som en invitasjon. At du spiller hardt to get gjør det bare mer spennende. Syns han virker litt skummel han fyren din... kan han være truende til voldtekt? Anmeld ham om han fortsetter med denne sextrakasseringen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350122-utroskap-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnen/#findComment-2989571 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maximia Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Kanskje du skal unngå fritidsboligen din en stund da... og ikke svar ham eller noe. Har selv vært borti slike menn, de blir innbilske bare du sier hei eller ser dem i øynene og tar det som en invitasjon. At du spiller hardt to get gjør det bare mer spennende. Syns han virker litt skummel han fyren din... kan han være truende til voldtekt? Anmeld ham om han fortsetter med denne sextrakasseringen. Ærlig talt. Hun må da kunne reise på tur til fritidsboligen sin akkurat når det passer henne. At mannen ikke greier å være tro mot kona si er ikke trådstarters problem å skulle forhindre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350122-utroskap-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnen/#findComment-2989600 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Nei du skal ikke ta kontakt med kona. Du skal sørge for å ta deg sammen og slutte å sende doble signaler til ham! For når han ikke slutter så er det fordi han ser at du egentlig liker det og gjerne vil. Hadde du godtatt slik oppførsel fra en du IKKE like? Neppe.. da hadde du fått råd her om å ta kontakt med politiet! Så ta deg sammen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350122-utroskap-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnen/#findComment-2989612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Det er ikke min feil, og oppførsel som gjør at han oppfører seg slik. Jeg rører ham ikke, og jeg skyver ham unna når han prøver seg. Så jeg ser ikke hva jeg gjør galt. Går helt vanlig kledt, aldri utfordrende. minimoe; jeg har brutt all kontakt med ham i et halvt år! Og da hadde jeg ikke kontakt med ham hverken på telefon, ansikt til ansikt eller på noen annen måte. Det hjalp ikke, han fant på alt for å få min oppmerksomhet. Dersom jeg gikk forbi ham og ignorerte ham totalt, lugget han meg så jeg måtte se på ham. Han slengte dritt etter meg imens andre så på. Jeg fikk en sms fra ham der han skrev "Ditt sinne gjør meg forbannet". Denne perioden var jeg så forbannet på ham at jeg kunne slått ham ned. Han tåler ikke at jeg er sint på ham. Samtidig tenner det ham at jeg overser ham. Ja, han er rar. Jeg gjorde alt for å unngå ham, gikk omveier for ikke å møte på ham. Jeg kan dessverre ikke unngå å møte ham, fordi denne båten er eneste frakt til det stedet jeg har fritidsbolig. Seksuell trakassering eller mobbing snart dette da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350122-utroskap-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnen/#findComment-2989628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest get rid of him Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ærlig talt. Hun må da kunne reise på tur til fritidsboligen sin akkurat når det passer henne. At mannen ikke greier å være tro mot kona si er ikke trådstarters problem å skulle forhindre. Men hun har tydeligvis ikke vært klar nok når han ikke tar nei for et nei, og er hun tydelig - så er jo dette rett og slett sextrakassering og derfor grunnlag for anmeldelse! Hun må nå være ofte på den fritidsboligen sin da siden hun tilfeldigvis møter på han på den båten? Kanskje hun ikke burde dra alene, vet ikke jeg... men ille om at hun skal ta hensyn når det er han som er problemet. Hun må bare si det med klar tale at hun IKKE er interessert. Han finner nok spenning i å prøve å overtale henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350122-utroskap-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnen/#findComment-2989669 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Connie30 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Nei du skal ikke ta kontakt med kona. Du skal sørge for å ta deg sammen og slutte å sende doble signaler til ham! For når han ikke slutter så er det fordi han ser at du egentlig liker det og gjerne vil. Hadde du godtatt slik oppførsel fra en du IKKE like? Neppe.. da hadde du fått råd her om å ta kontakt med politiet! Så ta deg sammen! EnolaGay, hva legger du i doble signaler? Er ikke et nei et nei? Hvis jeg for eksempel sa nei til deg, samtidig som jeg bevisst ignorerte deg og ikke gjorde noen tilnærmelser for å flørte, er det doble signaler?? Doble signaler er at du sier nei, men samtidig har en viss vilje til å gi etter for det han vil. Du overser ham, men du sender av og til blikk. DET kaller jeg doble signaler, noe jeg ikke gjør. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350122-utroskap-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnen/#findComment-2989714 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Connie30 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ærlig talt. Hun må da kunne reise på tur til fritidsboligen sin akkurat når det passer henne. At mannen ikke greier å være tro mot kona si er ikke trådstarters problem å skulle forhindre. Takk Maxima Endelig noen som har skjønt poenget. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt nei, skjøvet ham unna, sagt at han oppfører seg som en dritsekk overfor henne. Men hjelper det? Nei.. Hva blir det neste? Å slå ham til blods? Jeg er ikke voldelig. Jeg blir sint, men slår aldri. Så det er ikke min feil at han har moralen i uorden, jeg har ikke rørt ham, det er han som tar på meg. Jeg har sagt klart ifra at før han blir singel (noe jeg vet aldri skjer), så kommer han aldri til å få røre meg. For jeg kunne ikke gått bak hennes rygg, fordi jeg vet hvor jævlig det er å finne ut slike ting. Skal han flørte med andre enn samboeren, får han gjøre det med andre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350122-utroskap-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnen/#findComment-2989715 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 EnolaGay, hva legger du i doble signaler? Er ikke et nei et nei? Hvis jeg for eksempel sa nei til deg, samtidig som jeg bevisst ignorerte deg og ikke gjorde noen tilnærmelser for å flørte, er det doble signaler?? Doble signaler er at du sier nei, men samtidig har en viss vilje til å gi etter for det han vil. Du overser ham, men du sender av og til blikk. DET kaller jeg doble signaler, noe jeg ikke gjør. I så fall bør du anmelde fyren til politiet. Så bør problemet være løst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350122-utroskap-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnen/#findComment-2989727 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minimoe Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Takk Maxima Endelig noen som har skjønt poenget. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt nei, skjøvet ham unna, sagt at han oppfører seg som en dritsekk overfor henne. Men hjelper det? Nei.. Hva blir det neste? Å slå ham til blods? Jeg er ikke voldelig. Jeg blir sint, men slår aldri. Så det er ikke min feil at han har moralen i uorden, jeg har ikke rørt ham, det er han som tar på meg. Jeg har sagt klart ifra at før han blir singel (noe jeg vet aldri skjer), så kommer han aldri til å få røre meg. For jeg kunne ikke gått bak hennes rygg, fordi jeg vet hvor jævlig det er å finne ut slike ting. Skal han flørte med andre enn samboeren, får han gjøre det med andre. ''Jeg har sagt klart ifra at før han blir singel (noe jeg vet aldri skjer), så kommer han aldri til å få røre meg.'' Her sier du jo indirekte at han har sjans, bare ikke akkurat nå. Jeg er enig med den som sa at hvis dette er så plagsomt for deg bør du anmelde fyren. Men noe sier meg at det er noe ved dette du liker. Vil du bli kvitt ham så klarer du det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350122-utroskap-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnen/#findComment-2989831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fioletta Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg syns hun har rett på å vite det. Hadde folk vert flinkere å sagt i fra om utroskap, tror jeg det hadde blitt mye mindre av det. Så jeg syns du skal fortelle det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350122-utroskap-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnen/#findComment-2990112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Connie30 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg syns hun har rett på å vite det. Hadde folk vert flinkere å sagt i fra om utroskap, tror jeg det hadde blitt mye mindre av det. Så jeg syns du skal fortelle det. Takk, Fioletta Har tenkt samme tanken. Men kvier meg skikkelig for å fortelle det, med tanke på barna. De er så gamle at de forstår. Mye mulig de greier å ordne opp i det uten å lage oppstyr, men han har innrømmet å ha vært utro før (ikke til henne, men meg). Så kanskje hun har tatt ham på fersken før, og han har fått en advarsel om at neste gang.. Jeg kunne gitt ham en sjanse til selv å fortelle henne at han har kontakt med meg, men det kommer han aldri til å gjøre. Fatter ikke hva som er problemet hans. Det virker som han har en fysisk sperre i hodet. Han har selv sagt at det er en lett flørt, men å stikke handa ned i buksa mi ser ikke jeg på som en lett flørt. Den gangen slo jeg til ham. Og at han "fanger" meg inn og holder rundt meg, legger kinnet sitt inntil mitt og lager koselyder, da blir det skikkelig creepy. Dette har han gjort to ganger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350122-utroskap-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnen/#findComment-2990120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Takk, Fioletta Har tenkt samme tanken. Men kvier meg skikkelig for å fortelle det, med tanke på barna. De er så gamle at de forstår. Mye mulig de greier å ordne opp i det uten å lage oppstyr, men han har innrømmet å ha vært utro før (ikke til henne, men meg). Så kanskje hun har tatt ham på fersken før, og han har fått en advarsel om at neste gang.. Jeg kunne gitt ham en sjanse til selv å fortelle henne at han har kontakt med meg, men det kommer han aldri til å gjøre. Fatter ikke hva som er problemet hans. Det virker som han har en fysisk sperre i hodet. Han har selv sagt at det er en lett flørt, men å stikke handa ned i buksa mi ser ikke jeg på som en lett flørt. Den gangen slo jeg til ham. Og at han "fanger" meg inn og holder rundt meg, legger kinnet sitt inntil mitt og lager koselyder, da blir det skikkelig creepy. Dette har han gjort to ganger. Eller hun totaleksploderer på deg og så går de to sammen om å gjøre deg til en psykobitch som forfølger. Eller enda verre, slik du forklarer mannen, så risikerer du at han hevner seg på deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350122-utroskap-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnen/#findComment-2990123 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Connie30 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Eller hun totaleksploderer på deg og så går de to sammen om å gjøre deg til en psykobitch som forfølger. Eller enda verre, slik du forklarer mannen, så risikerer du at han hevner seg på deg. Tror du har sett litt for mye på Glamour, EnolaGay. Han har ingen grunn til å hevne seg på meg. I så fall slår det tilbake på ham selv. For hvis han hevner seg, anmelder jeg ham for trakassering. Og flere av vennekretsen min vet hva han gjør. Og hvorfor skulle han hevne seg? Han er ikke en som bevisst går rundt og plager folk. Tror han sliter litt med nærhet hos samboern, derfor søker han kos hos meg. Han liker ikke at jeg prater om andre menn, da blir han sur, eller fleiper det vekk. Eller han blir stille og ikke gidder å svare. Hvorfor skulle hun gjøre meg til en bitch? Jo da, hun kan tro jeg har prøvd meg på ham. Fornuften tilsier at jeg ikke faller for gamle gubber. Flere sier om han at han er en flørt, skjørtejeger eller hva man kaller det. Hvorfor skulle hun gå etter meg når det er han som krafser, og ikke jeg? I så fall har hun også et problem. Så et bilde av henne nylig. Hun så ikke akkurat lykkelig ut.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350122-utroskap-%C3%A5-v%C3%A6re-den-andre-kvinnen/#findComment-2990126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.