Gå til innhold

Da skal mamma07 har nr 2 :)

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkelig Mamma07

For dere som fulgte meg når jeg var gravid med en liten jente i 2007, så skal vi nå altså ha en liten igjen :) :) :)

Må skrive det innpå her, har så lyst å fortelle det til alle,men er litt tidlig. Så da sier jeg det til dere, dere er jo sååå flink å holde på hemligheter :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350155-da-skal-mamma07-har-nr-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Takk :D

Har ikke helt gått opp for meg enda, tok testen i går... Rar men god følelse :)

Var din forrige født på min bursdag i oktober?

Gratulerer så kjempemye;) Jeg går masse turer med den lille sønnen til nevøen min, og vi koser oss enormt. Han er akkurat blitt ett år, og det er en herlig måte å bli kjent med de små:))

Annonse

Annonse

Gjest prust

Ja, det gjør jeg faktisk :) Skikkelig kjipt at vi ikke fikk treffes, hadde vært så gøy.

Ja, det var dumt vi ikke fikk det til den gangen. Du skulle ha på deg ei rød jakke. Og på lang avstand var det en person med rød jakke der. Jeg var ganske spent og nervøs, var sikker på at det var deg. Men da jeg kom nærmere, så jeg at det var en mann.....

:-)

Ja, det var dumt vi ikke fikk det til den gangen. Du skulle ha på deg ei rød jakke. Og på lang avstand var det en person med rød jakke der. Jeg var ganske spent og nervøs, var sikker på at det var deg. Men da jeg kom nærmere, så jeg at det var en mann.....

:-)

Haha! Ja, det hadde tatt seg ut hvis mamma07 var en mann :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...