Gå til innhold

Vil noen slutte i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt at du har en god grunn, Mamma07, det hjelper :-)

Jeg har pr nå røyka 3 røyk både i går og i dag, i motsetning til ca 20 pr dag *skjemmes*..

Er sur & gretten, og litt stolt!

Jeg har røykt to stk for dagen etter jeg skrev til deg. Mandag, altså i morgen e det kutt- men tror uansett eg vil klare det innen to uker. Kjenner det på meg. Var skikkelig guffen, sur og grinete første dagen, men i går var jeg blid og fornøyd.. :)

Dette klarer vi!!

Godt at du har en god grunn, Mamma07, det hjelper :-)

Jeg har pr nå røyka 3 røyk både i går og i dag, i motsetning til ca 20 pr dag *skjemmes*..

Er sur & gretten, og litt stolt!

Glemte helt og si at du har vært kjempeflink! Stor over gang fra rundt 20 til tre. Før når jeg har skulle sluttet har jeg gidd meg selv tre for dagen, men jeg klarte det ikke :( og gikk tilbake til vanlig like etter på..

Du har god grunn til å være stolt, og når du kjenner det koker litt i toppen, tell til ti trekk pusten og fortsett. Det må jeg gjøre mange ganger for dagen med en trass to åring rundt meg (og hormoner :P )

• 3 uker senere...

Hvordan går det med røykeslutten?

Jeg har vært røykfri i 14 dager på søndag :) Har godt kjempefint for jeg har vært veldig kvalm. Men kjenner jeg kommer til å klare det :)

Så flink du er!!!

Har vært på ferie så det holder hardt (dårlig unnskyldning, veit det), men er ikke over 5 pr dag. Litt stolt likevel, og skal trappe ned nå.

Men fortsett gjerne med å holde meg oppdatert på suksesshistorien din - det er en inspirasjon :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...