Gjest Ikke farlig, men akk så vondt Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ca hver andre måned får jeg en bitteliten blemme i skjeden. Den er så liten at den nesten ikke synest. Den er der ca 4-5 dager. Den svir og brenner slik at det ødelegger til og med nattesøvnen. Også vondt og sitte og ikke minst tisse. Sviiiir:( Det starter som regel med at jeg har et par dager føler at jeg har lett blærekatarr. Tisser ofte og det svir. Tredje dagen ca kommer blemma. Litt rødt rundt. Sopp virker vel ikke på den måten?.Har heller ikke utflod. Tenker på herpes. Men da er det vel som regel flere blemmer, sjeldnere utbrudd og enda verre? Skulle vært hos lege, Men er alltid fullt der når jeg har utbrudd. Har fått konstantert at jeg har herpes viruset i kroppen, som mange andre. Da jeg filkk det siste utbruddet hadde jeg akkurat tatt en Lactalkur, anbefalt av gynekolog. men det hjalp heller ikke:( Andre forslag til hva det kan være? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/350184-blemme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.