Gå til innhold

Blemme

Gjest Ikke farlig, men akk så vondt

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke farlig, men akk så vondt

Ca hver andre måned får jeg en bitteliten blemme i skjeden. Den er så liten at den nesten ikke synest. Den er der ca 4-5 dager. Den svir og brenner slik at det ødelegger til og med nattesøvnen. Også vondt og sitte og ikke minst tisse. Sviiiir:(

Det starter som regel med at jeg har et par dager føler at jeg har lett blærekatarr. Tisser ofte og det svir. Tredje dagen ca kommer blemma. Litt rødt rundt.

Sopp virker vel ikke på den måten?.Har heller ikke utflod.

Tenker på herpes. Men da er det vel som regel flere blemmer, sjeldnere utbrudd og enda verre?

Skulle vært hos lege, Men er alltid fullt der når jeg har utbrudd. Har fått konstantert at jeg har herpes viruset i kroppen, som mange andre.

Da jeg filkk det siste utbruddet hadde jeg akkurat tatt en Lactalkur, anbefalt av gynekolog. men det hjalp heller ikke:(

Andre forslag til hva det kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350184-blemme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...